Symptomen corona

Discussie in 'Corona forum' gestart door Loveloes, 18 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.474
    24.331
    113
    Jij ook beterschap!
     
  2. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Ja maar jullie hebben volgens mij echt heel erg duidelijke klachten. Bij ons kan het nog steeds griep zijn ofzo
     
  3. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.474
    24.331
    113
    Haha, daar zou ik ook pissig om worden :roflmao:
    Ik denk nu al af en toe dat het allemaal in mijn hoofd zit en alleen maar psychisch is, dus als het geen covid blijkt te zijn dan word ik daar niet vrolijk van :rolleyes::roflmao:
     
  4. Lelie89

    Lelie89 Fanatiek lid

    4 sep 2014
    3.355
    2.081
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Snap ik, hier precies hetzelfde. Man dacht donderdag nog dat hij zich aanstelde of het zichzelf had aangepraat maar vrijdag kon hij er echt niet omheen. Ik had toen ook al af en toe het gevoel alsof ik vergeten was adem te halen maar stond er niet echt bij stil dat het ook echt íets was.
     
    Poolvos en Adje vinden dit leuk.
  5. Lovey

    Lovey Actief lid

    2 mrt 2020
    494
    370
    63
    Vrouw
    Hier nu 1,5 week verder. En ook op en af. Niet meer de pijn in m'n ogen gehad, maar wel nog geregeld de spierpijn in m'n benen. De steken in m'n longen zijn al paar dagen zo goed als weg . alleen als ik mij heel druk maak nog. Ook de druk op m'n borst is bijna weg. Als ik iets te veel doe of zelfs te veel praat dan wel buiten adem. Wel nog veel hoofdpijn. Ik heb geen koorts gehad, dat vind ik wel opmerkelijk. Ik heb nog nooit zolang ik mij kan herinneren deze klachten als benauwdheid gehad. Ik dacht eerst ook dat het stress was. Maar daarvoor was het werk te heftig en te lang. Wat ik wel beetje eng vind is dat m'n dochter nu begint te klagen over pijn op haar borst. Maar weer goed in de gaten houden..

    Ik hoop voor iedereen beterschap!
     
  6. Lelie89

    Lelie89 Fanatiek lid

    4 sep 2014
    3.355
    2.081
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @Lovey Dat lijkt mij ook eng als de kinderen dezelfde klachten als ons zou hebben. De oudste kan dit wel zeggen maar bij de jongste moeten we dit dan maar raden. Fijn dat het bij jou de goede kant op lijkt te gaan! Hopelijk krijgt je dochter er geen (of niet teveel) last van.
     
  7. LMSB

    LMSB Fanatiek lid

    24 feb 2017
    3.989
    3.319
    113
    Hier ook al 2 weken thuis. Begon met hoesten (waardoor ik echt soms geen lucht meer kreeg) en lichte verhoging (37,8). Het gaat steeds op en af. Maar de druk in mijn longen om te hoesten blijft, zeker na inspanning of teveel praten. Af en toe hoofdpijn, soms een avond keelpijn en dan is het de volgende dag weer voorbij. Zooooo raar. Wist ik maar zeker dat dit het coronavirus is. :rolleyes: Ruim een maand geleden was ik ook al ziek thuis door de griep. Lijkt me dan sterk dat dit een nasleep is van? Of is dat wel mogelijk?

    Ik voel me trouwens verder wel oke. Dat is ook zo raar.
     
  8. YaelStone

    YaelStone Fanatiek lid

    5 aug 2019
    2.285
    4.154
    113
    Koorts is toch leidend met Corona? Ik heb astma en ben sinds gisteren aan het niezen/verstopte neus/benauwd maar het voelt niet anders dan anders. Ik heb geen koorts.
     
  9. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Heb je een allergisch component? Hooikoorts?

    Ik ben sinds gisteren ook keihard aan t niezen en snotteren. Heb net 12 dagen koorts achter de rug met allerlei vage klachten. En thuisisolatie, dus NUL kans op nieuw virus.
    Maar ik zat gisteren de hele dag in de tuin en denk dus dat mn hooikoorts begonnen is! Ik ga anti-histamine proberen nu :)
     
    Adje vindt dit leuk.
  10. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik hoorde van een longarts dat 50% van de mensen die hij ziet géén koorts hebben en toch corona. Ze zijn dan dus zo benauwd dat ze worden doorgestuurd naar het ziekenhuis.
     
    Vergeten, Adje en Poolvos vinden dit leuk.
  11. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Dat is echt veel!!
     
  12. YaelStone

    YaelStone Fanatiek lid

    5 aug 2019
    2.285
    4.154
    113
    Ja ik heb ook last van hooikoorts! Ik gebruik cetirizine maar dat lijkt nu niet te helpen. Ik heb ook vooral veel kriebel in mij neus.
     
    Poolvos vindt dit leuk.
  13. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.937
    15.246
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Gisteren weer de hele middag ziek en koortsig op de bank gelegen. Koorts is nu gelukkig gezakt en ook niet meer hoesten maar wel een enorme volle neus. Ben inmiddels al 4 kilo afgevallen omdat ik bijna geen eetlust heb. Ben er zo enorm klaar mee. Iedere activiteit voelt als een uitputtingsslag.
     
  14. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.928
    12.400
    113
    Vrouw
    Dat is toch wel raar, want ik ben huishoudelijke hulp, en bij griep/verkouden/hoesten niet fit gewoon werken alleen bij hoesten en koorts thuis blijven. Ik mag binnenkort weer beginnen.. ben benieuwd
     
  15. Lelie89

    Lelie89 Fanatiek lid

    4 sep 2014
    3.355
    2.081
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Klopt ook wel met het feit dat er ook mensen zijn die wel besmet zijn maar nauwelijks of geen klachten hebben.
     
  16. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ja, het is heel dubbel, maar ook mensen die het heel mild hebben, krijgen soms niet meer dan keelpijn en een kuchje - dan ben je wel besmettelijk. Anderzijds is het onwerkbaar als alle zorgmedewerkers thuis moeten blijven met een kuchje, dan ligt de zorg plat...
    Mijn schoonzus werkt in het zkh en daar testen ze wel meteen bij verkoudheidsklachten, dat is in ieder geval iets...
     
  17. momwithcamera

    momwithcamera Fanatiek lid

    13 mei 2019
    1.934
    2.777
    113
    Vrouw
    Een paar dagen geleden voelde ik me 's avonds ineens verkouden worden, sindsdien af en aan keelpijn, verkouden en wat druk/pijn op m'n borst. Heb lichte verhoging gehad (37.7 dus das niks). Mijn man is ook verkouden en piepende ademhaling/licht benauwd. Zou dit het zijn? We blijven overigens volgens de richtlijnen gewoon binnen en vermijden contact met anderen.
     
  18. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Hier de kinderen alle 2 sinds gisteren flink keelpijn (zoon omschrijft het als nog nooit zo erg gehad). Dochter hoesten met veel slijm en wat neus verkouden. Zoon juist een nare droge hoest. Zoon geen koorts en dochter op en af verhoging (37,9). En ik vraag me vooral af hoe dan?! We hebben al 2 weken niemand gezien of gesproken en zijn zo voorzichtig als het maar kan. Ik denk niet dat het corona is maar een verkoudheidsvirus maar ook daarvan denk ik, hoe dan???
     
  19. Lovey

    Lovey Actief lid

    2 mrt 2020
    494
    370
    63
    Vrouw
    Dank je voor je reactie. Gelukkig heeft ze er niet meer over geklaagd. Ze heeft ook meer energie vandaag. Is alweer op de trampoline aan het springen. :)
     
    Lelie89 vindt dit leuk.
  20. Lovey

    Lovey Actief lid

    2 mrt 2020
    494
    370
    63
    Vrouw
    Ja gek is dat hè! Misschien met boodschappen doen? Misschien heeft het ergens in de lucht gehangen?
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina