Ach meid toch. Heftig hoor. Ik snap je angst. Maar wel gaan slapen hoor. Anders put je jezelf uit en dan gaat je weerstand omlaag.
Nou. Gisteren had ik nog enige twijfel in het kader van “kan ook griep zijn”. Inmiddels is mijn man zieker, benauwder en zijn zuurstofsaturatie begint te dalen. Nog geen kritieke toestanden ofzo, maar voor mij bevestigt dit wel de diagnose. Nu fingers crossed dat we snel de goede kant op zullen gaan. Dat op zijn minst een van ons beter is. En dat het maar achter de rug is.
Ik hoop het ook voor je, hoe gaat het met je kinderen? Onze zoon klaag sinds gisteren over spierpijn en hoest meer/ benauwder. Ook klaag hij over buikpijn. Temp is constant rond de 37.5 37.4 dus gewoon goed. Saturatie is goed en hartslag is laag zoals eigenlijk altijd. Is al eens nagekeken en hoort bij hem.
Dochter speelt en is haar blije zelf. Had gisteravond nog 38,0 - maar dat valt dus mee. Had paar dagen terug flinke koorts, sliep toen nagenoeg de hele dagen. Verder geen hoest, geen benauwdheid. Alleen een snotneus. Ik hoop dat ze eroverheen is. Baby is hmwah. Snottert, hoest en heeft nu 38,0 - gisteravond over de 39 ondanks paracetamol volgens schema. Matig dus. Ik duim dat hij er snel overheen is. Ik weet oprecht niet wat we moeten doen als hij naar het ziekenhuis zou moeten: er mag één gezonde ouder mee. Die hebben we momenteel niet. Dus ik hoop daarom dat ik er snel bovenop ben. Gewoon omdat ik dan de controle weer terug heb.
Bedankt dames voor jullie reacties, ik heb uiteindelijk goed geslapen. In bed Netflix gekeken tot mijn igen dicht vielen en de kinderen hebben me ook heel lief uit laten slapen. Ik lig nu nog in bed en m’n ademhaling is helemaal onder controle, dat scheelt al veel spanning
Hé gelukkig. Het komt zoals het komt. En er is ook altijd een oplossing. Dikke knuffel en veel beterschap
@Poolvos beterschap! @Fuddey fijn dat je lekker hebt kunnen slapen! Scheelt toch al een bak meestal... beterschap!
Ik drukte op “leuk”. Niet omdat t leuk is, maar zo herkenbaar het sluimert maar voort - je bent niet alleen.
Irritant hè. Lees het hier ook steeds. En van 2 anderen in mijn omgeving hoor ik hetzelfde. Bleh.....
verschrikkelijk irritant. Maar tegelijkertijd fijn dat er herkenning is - en dit blijkbaar bij relatief milde ziekte ook zo is. Hoelang ben jij nu al zoet? Ik dus sinds vrijdag (vandaag dag 9).
Ik dacht vanmorgen bij het opstaan dat het wel beter ging. Ik ben lekker gaan douchen en een kort rondje met de hond buiten gelopen maar heb enorme pijn in mijn onderrug. Ik ben geen mens gepasseerd overigens maar wilde wel even een frisse neus halen maar was blij om weer thuis te komen. Het zweet brak me uit. Voor de rugpijn Voltaren ingenomen, hoop dat het snel afzakt. Heb verder geen koorts meer.
Dat is hier wel een beetje vreemd. Ik heb nu al 11 dagen klachten, maar verder heeft hier niemand last. En dat terwijl we toch met 6 mensen op een vrij klein oppervlak leven. Mijn man werd deze week wel verkouden met niezen. Hij heeft ook prikkende ogen. Conclusie: zijn hooikoorts is weer begonnen. Beterschap voor iedereen! Ik denk dat de spanning ook zeker meespeelt. Bij ieder pijntje en steekje ben je meteen ongerust. In andere tijden hadden we het ws wat minder erg ervaren.