Symptomen die ik heb

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door LauraFay, 30 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LauraFay

LauraFay Actief lid

12 mei 2006
    365
    0
    0
    zelfstandig onderneemster
    Vlakbij Emmen
    Ja hoor, het is weer zover. Maak mezelf weer gek. Denk ik.

We lopen in het ziekenhuis op dit moment. Ik heb PCO. Eerste cyclus opgewekt met duphaston en de cyclus werd gevolgd. En ineend denkt mijn lichaam, laat ik nu toch maar is een eisprongfeestje houden. Ik heb de 21e een eisprong gehad. 2 dagen daarna kreeg ik zere borsten. 2 dagen daarna een klein beetje roze verlies vlak na sex. Dus of het innesteling is geweest weet ik niet. Verder ben ik zo moe en moet ik om de haverklap plassen. ik heb de hele tijd dorst en ben nog steeds zo moe. Ik heb een kurkdroge mond en mijn huid is rood en vlekkerig. AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH :oops:
    En dan moet ik nog een week wachten voordat ik test. IK word gek!

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Spannend....maar ik ben bang dat er niks anders op zit dan wachten...
    Twee dagen na je eisprong is erg vroeg om een innesteling te hebben hoor (zeg niet dat het niet kan). Nog even in spanning zitten dus, gelukkig zit de jaarwisseling ertussen!
    Succes

3. LauraFay

LauraFay Actief lid

12 mei 2006
    365
    0
    0
    Vlakbij Emmen
    De bloeding was 4 dagen na mijn ei. Na 2 dagen zere borsten en daar weer 2 dagen na de bloeding. of is dit ook nog erg vroeg?

4. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    je weet maar nooit, maar zoals ze zeggen geduld is een schone zaak, nu al testen zou ,misschien overbodig, een teleurstelling geven! ik wacht geduldig met je mee hoor, mijn NOD is 1 januari. succes met wachten

groetjes

patje20

5. LauraFay

LauraFay Actief lid

12 mei 2006
    365
    0
    0
    Vlakbij Emmen
    en Patje20....heb je al getest?Duimduimduim

De pijn in mijn borsten is een klein beetje weggeebt. Maar daarvoor in de plaats heb ik hevige ongi buikpijn gekregen. Normaal als ik buikpijn krijg is het een dag en dan ben ik ongesteld. Ik kon het precies voelen aankomen. Ik dacht eerst en heb ook het gevoel dat het toch niet zo is. Maar als ik dan de verhalen hoor van mensen die ook ongi pijn hadden toen ze zwanger waren twijfel ikw eer. Ik kan haast niet wachten.

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

En? Al getest inmiddels?

7. LauraFay

LauraFay Actief lid

12 mei 2006
    365
    0
    0
    Vlakbij Emmen
    nee, morgenochtend ga ik testen. Het is wel heel spannend. Hoewel de meeste sympomen wel wat zijn weggeebt. Heb nog licht gevoelige borsten, maar lang niet zo erg als het geweest is. \Verder heb ik echt al een aantal dagen flinke menstruatiepijn. Denk iedere keer, ja hoor, nu moet ik toch echt ongi worden, maar helemaal niks. De pijn zit ook meer voor in mijn buik, terwijl ik er anders meer in mijn rug last van had. Maar goed, nog 1 nachtje slapen..........

8. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

13 nov 2006
    1.004
    0
    0
    SUCCES!

9. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ik wil je geen hoop geven maar ik had ook gewoon buikpijn net of ik ongesteld werd toen ik zwanger was.
    Suc6 met testen morgen! Spannend is dat he!

10. LauraFay

LauraFay Actief lid

12 mei 2006
    365
    0
    0
    Vlakbij Emmen
    IK BEN ZWANGER! JOEPIE!

Ik ben zo ontzettnd blij.

11. troela

troela Actief lid

30 nov 2006
    226
    0
    0
    catering
    oi oi

gefeliciteerd met je zwangerschap...

had ff een vraagje misschien weten jullie antwoord...

MIJN NOD is 12 januari... 28ste of 29ste eisprong gehad, 3 januari 2 druppels helder bloed en 1 veegje roze afscheiding...(innesteling waarschijnlijk) gisteren leek net of urine geel rozig was
    :oops:

als je innestelingsbloeding heb, hoe groot is de kans dan dat je zwanger ben? kan zijn?

heb ook last van klachten die al hierboven staan, maar mijn borsten is aan de linkerkant vanaf de schouder ongeveer tot aan mijn borst erg gevoelig al paar dagen en rechterkant gewoon steekjes (linkerkant ook wel borst zelf)

ben ook beetje misselijk (maar blijft vooral beetje misselijk gevoel in de keel (net maagzuur) en beetje buikpijn...

groetjes

als je zwanger ben, heb je dan echt alleen an de borst zelf of kan het vanaf de schouder zijn?

12. gefelciteerd met je zwangerschap ...

Geniet ervan ...

liefs hellen

Deel Deze Pagina