Dag dames, Na een paar keer hier gelezen te hebben,heb ik me toch maar aangemeld.Ik ben ongeveer 3/4 maanden(precies weet ik het niet meer 3 zeker,maar kan ook 4 maanden geleden zijn) geleden gestopt met de pil.Ook gewoon mijn maandelijkse periode gehad,en daarna niet meer.We zitten nu in de eerste week van januari,en nog steeds niet mijn maandelijkse periode gehad...Ondertussen veel dingen "gehad",de roze/rode afscheiding,gevoelige borsten/tepels,steken in mijn buik,hondsmoe en huilen om de kleinste dingen.Ik heb 22 december 's avonds een test gedaan,maar die was negatief.Nu weet ik het even niet meer.Weten jullie het? Groetjes
Hoi Hoogstwaarschijnlijk ben je aan het ontpillen, jouw lijf heeft er moeite mee alles weer op te starten uit zichzelf. hopelijk gaat het snel weer zoals het hoort! succes!
Hallo, Ja ontpillen daar heb ik dus veel over gelezen,en ga der dan ook maar vanuit dat het dit is.Mijn laatste menstruatie dag is volgens mij zeker 3 maanden geleden geweest,het ergste is dat ik dat niet goed meer weet Daarom mijn twijfel! Groetjes!