Ja zou ook op tijd rusten als ik jou was! Goed hulp heb je bij je lees ik wel ja na etenstijd heb ik wel wat trekkerif gevoel in me buik maar voor de rest vrij weinig alleen wat pijn tussen me schouderbladen maar of dat er mee te maken heb.en verlies wel wat steeds meer wit slijm laatste week dus hopelijk goed teken. Goed bouwjaar bambe
Me borsten zijn groot geworden en stevig vol groene aders.. Verder verstopping sla makelijk 2 dagen over.. Wie heeft dit ook?
Ik heb ook wel hardere ontlasting weer sinds ik zwanger ben, borsten zijn ook voller de aders vallen dit keer bij mij wel mee, alleen vol met puisten op me gezicht
Verhuizen is allemaal gelukt alleen was ik wel heel erg kapot en moe toen het avond werd. Ik vind het zo irritant dat ik niks in mijn buik voel ik ben weer zo onzeker, als ik nou een paar steekjes krijg ofzo dan ben ik weer wat geruster. Maar nu voelt het net alsof er niks in zit.
Is zo apart deze zwangerschap dan pijn aan me borsten dan weer niet dan darmen van slag dan weer niet is telkens op en neer.. Misselijk ben ik nog niet soms alleen..
Nou dames het is afgelopen weer een miskraam rond 6 weken dood. Helaas. Van mij mag dit onderwerp afgesloten worden..