Symptomen direct na eisprong

Discussion in 'Zwanger worden' started by Julli, Sep 15, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. skimms

skimms Actief lid

Apr 25, 2012
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik toen mijn ei heb gehad, hebben we die zeker gemist;) dus verwacht ongi te worden en vind het dan zonde om een testje te gebruiken. ..of de zwemmers van vriendlief moeten erg lang geleefd hebben...hihi

Ga zelf (nog) geen ovutesten gebruiken, voor mijn gevoel ben ik er dan teveel mee bezig en ga ik vast nog meer op alles letten. Ben voorheen ook gemakkelijk zwanger geworden dus ga ervan uit dat het deze keer ook wel komt op zijn tijd!

Succes allemaal dames en ik hou jullie op de hoogte!

2. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

Sep 8, 2013
    1,779
    888
    113
    Op internet wordt er vooral gepraat over een lf van 14 tot 18 dagen.. Dus denk dat het toch m'n ei niet was toen.. Hopelijk ga ik hem deze rode vinden!:)

Ik zag trouwens in een ander topic dat je een test had gedaan!! En ik zag een streepje! Maar was na afleestijd toch? Wanneer ga je een nieuwe doen? Ik wacht in spanning met je mee!!:)

3. 2g4e

2g4e Niet meer actief

@ ananas13: je het streepje was na afleestijd maar omdat ik zo benieuwd was heb ik vanmiddag een cb gekocht en wat denk je? Zwanger 1-2 weken!!! Ik weet niet waar ik het zoeken moet!

4. skimms

skimms Actief lid

Apr 25, 2012
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames:)
    Gisteren gezellig feestje van mijn werk gehad en de nodige wijntjes gedronken! Vanochtend stond ik onder de douche en kneep in mijn tepel (om te checken of ze toevallig pijnlijk aanvoelden;)) en toen kwamen er druppeltjes melk uit...:$ Ik ben eind juni gestopt met de borstvoeding van mijn dochter en dat kon het dus niet meer zijn...dus net maar een testje gedaan en er verscheen een heeeel dun streepje....whaaaaa!
    Heb geen idee wanneer mijn NOD is of is geweest...het is echt maar een dun streepje, was ook niet de eerste ochtendurine...ben er een beetje beduusd van...maar een streepje is een streepje zeggen ze!
    Krijg 'm ook niet duidelijk op de foto.
    Misschien ga ik dadelijk even naar KV voor nieuwe testjes en dan morgenochtend weer testen!

En 2g4e, heb je ook positief getest lees ik hier?

5. 2g4e

2g4e Niet meer actief

:$ dat zou toch super zijn!!! Spannend!

6. skimms

skimms Actief lid

Apr 25, 2012
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is niet te missen 2g4e! Gefeliciteerd!!!
    Zijn we misschien wel even ver!
    Je hebt ook al een kindje toch, hoe oud is hij/zij?

7. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ik heb inderdaad al een dochter. Zij wordt in november 3. Succes morgen! Laat het ff weten he?!

8. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Woooww @2g4e en @skimms van harte gefeliciteerd meiden :)

9. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Bedankt!!! Ik ben dus toch niet gek. Nu hopen dat alles goed mag blijven gaan. En over 9 dagen test jij ook positief meid! Ik ga super hard duimen voor je!

10. MysteriousG

Dankjewel meid. Lief van je :) hoop t ook. Vandaag op 6dpo een tempdip van 0.2, veel rugpijn, steken in zij, hoofdpijn en erg moe.. hoop dat t een innestelig (sdip) is.. we zullen t zien morgen. Hopen dat mn temp wr omhoog gaat ;)

11. skimms

skimms Actief lid

Apr 25, 2012
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanochtend Action testje gedaan en die streep was nog lichter...maar iemand hier schreef al dat de Action testen minder gevoelig zijn dan KV 2v5. Woensdag is mijn vrije dag dus dan doe ik 's ochtends maar weer een testje en hopen op een duidelijkere streep!

12. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

Sep 8, 2013
    1,779
    888
    113
    Wauw!! Super! Gefeliciteerd!!:)

@skimms; hopelijk woensdag twee mooie strepen!:)

13. skimms

skimms Actief lid

Apr 25, 2012
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb even een foto gemaakt van de testjes.

Heeeel dun streepje gisteren:
    v5m9.jpg

En mega tuurstreep vanochtend:
    giry.jpg

Op de foto's zijn ze nog slechter te zien...

En voor alle andere dames, hoop snel op positieve testen voor jullie:)

14. MysteriousG

Nou skimms ik zie dectweede streep zonder echt te hoeven turen hoor! Alvast voorzichtig gefeliciteerd meid :)

15. skimms

skimms Actief lid

Apr 25, 2012
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had gisteren beetje bruinverlies en vanochtend toen ik opstond weer...ben beetje bang dat het niet goed zal aflopen:( Maar we zullen zien, kan alleen afwachten. ..

16. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

Sep 8, 2013
    1,779
    888
    113
    @skimms; oh nee!:( Ik ga voor je duimen dat het goed blijft gaan!!

17. skimms

skimms Actief lid

Apr 25, 2012
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb geen geluk met eerste zwangerschappen...de eerste keer ging het ook mis tussen 6-7 weken. Nu is het de eerste voor een tweede ;)

18. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

Sep 8, 2013
    1,779
    888
    113
    Ik duim nog steeds voor je!

Hier vanmorgen een ovulatietest gedaan.. En schrok een beetje van hoe goed zichtbaar ie al is. Hij is nog niet positief hoor, maar al wel erg duidelijk. Zou m'n ei dan toch eerder komen?
    image.jpg

19. Anoniempje89

Anoniempje89 Actief lid

Mar 24, 2013
    351
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hoi meiden,

De meesten op het wachtbankje en ik zie dat het een spannende tijd voor Skimms is! Ik lees dat jullie allemaal weer 'klachten' hebben net als de vorige periode. Dat had ik dus ook, maar nu voel ik totaal niets! Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken :(:(

Succes allemaal en ik hoop voor ons allemaal om een positieve zwangerschapstest!

Share This Page