Symptomen direct na eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Julli, 15 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. skimms

skimms Actief lid

25 apr 2012
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeker spannend. ..inmiddels geen bruinverlies meer. Was gisteren ook niet veel, afscheiding was heel licht bruin van kleur (sorry voor de details ;)) dus hopen op het beste en morgen weer testje doen!

@Ananas; dat is wel een duidelijke streep! Heb zelf geen ervaring met ovu testen. ..

Succes met wachten anoniempje89!

2. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Gelukkig heb je geen verlies meer skimms!

Ja duidelijk he? Schrok er van haha.. Gisteravond ook nog eentje gedaan, maar die was weer iets lichter.. Ga er zo nog eentje doen! Als die weer lichter ie, denk ik dat dat m'n piek was? Hoor wel vaker dat ze niet echt knallen soms.. Ik ben benieuwd!!

3. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Hier de foto van m'n ovulatietesten.. De rechtste is van net! Hij is wel weer donkerder dan gisteravond!

image.jpg

4. skimms

skimms Actief lid

25 apr 2012
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is 'ie dan, testje van vanochtend:

Hier is 'ie dan het testje van vanochtend:

20131016_085239.jpg

Geen knaller, maar een stuk duidelijk dan het Action testje van zondag! Hopen dat alles goed blijft gaan!

5. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Hoe gaat er skimms? Het is een duidelijke streep hoor! :) Hopelijk is het een plakkertje!

6. Anoniempje89

Anoniempje89 Actief lid

24 mrt 2013
    351
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Gefeliciteerd skimms!:D Een mooie test! Een knaller zal vast nog wel komen. Weet je hoe ver je nu bent?

Mijn nod is volgende week woensdag.... Maar ik voel helemaal niets. Ik laat het op me af komen :D

7. Anoniempje89

Anoniempje89 Actief lid

24 mrt 2013
    351
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Oee Ananas, het is idd dokerder! Denk je dat je eitje inmiddels is gesprongen??

8. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Ja ik denk dat ie maandag is gesprongen.. Had een flinke steek toen, hield maar paar seconde aan.. Test was dinsdag ook weer iets lichter.. Vanochtend geen test kunnen doen, dus doe er morgen nog een.. Als ie lichter is, is ie dus denk ik maandag gesprongen.. Hoop het in iedergeval haha.. Zaterdag, maandag en gister seks gehad! Hopelijk was het genoeg! Net wel 2 keer achter elkaar een fikse steek in m'n onderbuik/schaamstreek..
    Vind het maar spannend! Maar heb niet echt het idee dat het gelukt is, echt zo'n 'gevoel'. Maar toch ga je dan weer denken bij alles wat je voelt haha.. Maar wacht sowieso tot m'n nod met testen, ookal weet ik dus niet helemaal precies wanneer die is haha. Ergens tussen 29 oktober en 5 november..

Nog een klein weekje voor jou!! Wanneer ga je testen? Voor je nod? :) ga duimen voor je!

9. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Ik zeg aan de klus :D

10. MysteriousG

Gefeliciteerddddd :D had vanmorgen precies zelfde testje yaaaaayy

11. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Jaaaa!!! Gefeliciteerd!!:) hopelijk kan ik dat over anderhalve week ook zeggen!:) Ik wacht nog f (on)geduldig af... Veel kwaaltjes? Hoeveel dagen voor nod heb je getest?

12. MysteriousG

Dankjeeee :D heb vandaag op 11 dpo getest.. vanaf 3 dpo heb ik al last van ongikwaaltjes, spotting, veegjes, steekjes, vermoeidheid, gevoelige borsten, opgeblazen gevoel, rillingen etc.. teveel kwaaltjes dus.. sinds twee dagen veel lage rugpijn en steken in zij.. dat was voor mij de reden om een testje te wagen :)
    Ik hoop t voor je meid! Was deze ronde ook met ovutesten begonnen en aan de hand daarvan is t ons eindelijk gelukt mn ei niet te missen! Veel klusplezier meid, zal hard voor je duimen ♡

13. MysteriousG

#213 MysteriousG, 17 okt 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 okt 2013
    Oops never mind... :p

14. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Oh geweldig!:) vandaag ook wat krampjes! Word er best zenuwachtig van haha.. Probeer mezelf rustig te houden haha! Nog even afwachten...

15. skimms

skimms Actief lid

25 apr 2012
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames, hier gaat alles goed! Voel me wel beetje onzeker of alles goed zal gaan, maar dat hoort bij het prille begin van een zwangerschap. De vorige 2x had ik gelijk pijnlijke borsten, maar dat heb ik nu niet...kan natuurlijk deze keer hele andere klachten krijgen! En daarnaast is het magische eraf van de eerste keer zwanger zijn...toen was ik helemaal in de wolken en ging gelijk door mijn hoofd dat ik een babietje ging krijgen en ik sta er nu iets nuchterder in...maar natuurlijk opnieuw heel bijzonder wat er in je lichaam gebeurt! En vandaag kondigde een andere collega aan dat ze zwanger is, dus is wel moeilijk om mijn mond te houden. Ben bang dat ik me verspreek!

@MysteriousG; van harte gefeliciteerd! Jullie eerste kindje?

@Ananas en Anoniempje89; voor jullie afwachten nu...spannend! Hoop dat de dagen voorbij vliegen (ook voor mezelf;) ) en natuurlijk op een positieve test straks!

16. Mom2Be92

Mom2Be92 Bekend lid

17 okt 2013
    521
    4
    18
    Almere
    Dag dames,

Ik zal mij eens voorstellen.Ik ben mom2be92 ik ben 21 jaar oud en samen met mijn vriend hebben we besloten om voor ons eerste kindje te gaan.Ik ben 29 september gestopt met de pil(microgynon 30) en 4 oktober ongesteld geworden.Helaas heb ik hiervoor niet bijgehouden hoe lang mijn cyclus duurde(laatste was 28 dgn) dus ik ga vanuit 21-28 dagen.Dit komt erop uit dat wij deze week mega vruchtbaar zijn en klussende.Alleen heb ik maandag (14-10)heel duidelijk mijn ovulatie gevoeld(pijn in mijn eileiders) en heb sinds maandag rare kwaaltjes.Gisteren heel de dag een rommelige buik gehad en mijn darmen die niet willen meewerken.Heb het gevoel dat ik maar de wc moet maar zonder resultaat.Ik werd vandaag wakker met zo'n pijn in mijn borst alsof die aan het groeien is.Gisteren had ik zo'n trek in appelsap en toen ik dat zei zag ik mijn schoonmoeder eenbeetje raar aankijken (denk dat zij het voorgevoel heeft dat ik zwanger ben).Maar goed ik wil het zo graag en wil mezelf niet gek gaan maken.Zijn hier vrouwen die deze kwaaltjes hadden al een of een paar dagen na de ovulatie?Welke pil had je en hoelang duurde het voordat je zwanger werd?

Ps: gefeliciteerd aan degene die zwanger zijn!!

Liefs,

Mom2be92

17. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Welkom mom2be92!:)
    Ik ben eind augustus gestopt met de pil, ook micro 30. Vorige ronde dacht ik ook van alles te voelen, maar toch ongesteld geworden (gelukkig niet zo'n enorm lange cyclus!). Ik heb m'n klachten maar op ontpillen gegooid..
    Nu merk ik ook weer vanalles.. Ik denk dat ik begin van de week m'n ei heb gehad, het enige waar ik de afgelopen dagen last van heb gehad is hoofdpijn en rommelende buik! Ik probeer mezelf net gek te maken en nog netjes anderhalve week te wachten.. ;)
    Hopelijk zijn jou kwaaltjes een goed teken!:)

18. skimms

skimms Actief lid

25 apr 2012
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom mom2be92!
    Ik dacht ook dat ik vroege symptomen had na mijn eisprong, maar uiteindelijk bleek het mijn eisprong te zijn :p Had niet het gevoel zwanger te zijn, behalve toen ik ineens druppeltjes melk lekte onder de douche!
    Je lichaam kan je enorm voor de gek houden en je bent zo bezig met alles wat je voelt, volgens mij ga je door je gedachten soms ook dingen voelen die er niet zijn...hier heb ik zelf ook last van gehad hoor!
    Je wordt wel een jonge mama (leuk!), ben je al lang samen met je vriend?
    Ik ben zelf eerder een oude(re) mama;) ben nu 33. Ik wilde altijd graag voor mijn 30e moeder worden, maar je hebt niet in de hand hoe het leven loopt. Uiteindelijk was ik 32 toen ons dochtertje geboren werd.
    Voor mijn eerste zwangerschap gebruikte ik de Nuvaring en was ik ronde 2 zwanger en nu Cerazette (minipil ivm borstvoeding) en ben ik ronde 1 zwanger geworden.

Succes met zwanger worden!

19. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Ja, je lichaam kan je hele rare dingen laten voelen!;) voel nu ook weer vanalles haha.. Ik wacht rustig af (ahum...)

Ik ben zelf trouwens 22, dus wordt ook een jonge moeder.. ;)

20. Anoniempje89

Anoniempje89 Actief lid

24 mrt 2013
    351
    0
    0
    Provincie Utrecht

Ik hoop het voor je Ananas! Wel heel spannend allemaal :D Ik snap je heel goed betreft je gevoelens dat het niet is gelukt. Maar je blijft toch hoop houden door je kwaaltjes. Ik hoop echt voor je dat het raak is! Het is nog spannender, omdat je niet weet wanneer je NOD is. Ik zou toch er tussen 29 okt en 5 nov testen!

Ik denk dat ik ook tot mijn NOD ga wachten, als ik het kan volhouden! :D:D Misschien klinkt het heel raar, maar meestal hebben mijn man en ik sex nog net voor mijn NOD. Een of andere manier komt mijn menstruatie dan als snel door als het niet raak is. Ik hoef dan niet langer in spanning af te wachten :D Om heel eerlijk te zijn verwacht ik niet dat het raak is, want ik voel letterlijk niets. Normaliter heb ik altijd een week voor mijn NOD al last van mijn borsten, maar ik voel niets :(

Deel Deze Pagina