We moeten idd afwachten! Maar ik ben ondertussen druk bezig met afstuderen, waardoor ik er niet constant bezig mee ben (Thank God!) Ik heb vannacht zelfs gedroomd dat ik een positieve zwangerschapstest had! Ik werd zo vrolijk wakker
Welkom op ZP Mama2be92! Spannend zo'n eerste cyclus na de pil! Je symptomen zoals buikkrampen en pijnlijke borsten herken ik van mijn vorige cyclussen. Bij mij wees het uiteindelijk helaas op niets. Maar ik hoop van harte dat het wel goede tekenen voor jou zijn! Hoelang heb je de pil geslikt?
Hoi dames Ik ben ongeveer bijna 2 jaar samen met mijn vriend.Ik woon nog op studentenkamers.Door de weeks is hij bij mij en weekenden zijn we in amsterdam bij mijn schoonouders.We hebben samen een klushuisje gekocht in de bijlmer en krijgen februari de sleutels dus heel spannend allemaal.Ik heb mijn periodes gehad dat ik met de pil ben gestopt .Sinds december 2012 begon ik en toen stopte ik in april.Hierna ben ik eind augustus weer begonnen maar eind september gestopt omdat we 100% zeker wisten dat we voor een kindje zouden gaan. En @ananas13 als wij deze ronde zwanger zijn, zijn we hoogstwaarschijnlijk in de zelfde week uitgerekend.Ik heb ook begin van de week me ei gehad.Ik vond eerst eng omdat ik zo jong een kind wou nemen want dan hoor je mensen om je heen van geniet van je leven,je bent zo jong bla la bla maar eenmaal je de ware hebt gevonden weet je echt zeker dat je voor een kind wil gaan.Ik moet tot de 29ste wachten om te testen maar denk wel dat het gaat lukken...Maandag een midweek naar de center parcs en neem voor nieuwsgierigheid alleen twee testjes mee.En ja hopelijk zal het raak zijn aangezien ik alleen een maand de pil heb geslikt nadat ik 4 maanden pilvrij was.Nou lekker duimen en hopen dat het ons allemaal lukt!!! Gr Mom2Be92
Ik heb altijd geroepen dat ik voor m'n 25ste moeder wil worden. M'n vriend is 31 en hij merkt dat het nu ook gaat kriebelen bij m! Dusja waarom niet.. Ik ben in mei afgestudeerd en werk nu fulltime.. We zijn 2,5 jaar bij elkaar, wonen zo goed als samen (ik ben bij m ingetrokken). Ik begin steeds meer te twijfelen of ik maandag m'n ei wel had.. M'n ovulatietesten blijven donker, maar nog geen knaller gehad.. Ik dacht hem maandag te voelen, maar nu twijfel ik.. Heb nog 3 ovulatietesten liggen, die maak ik nog op, mochten ze allemaal zo donker blijven dan weet ik het ook niet meer haha en ga ik maar gewoon uit van n cyclus van 30 dagen.. Dan begin ik de volgende ronde gewoon weer opnieuw!
@ananas13 wat knap van je dat je afgestudeerd ben...Ik zit nog op school ik doe Hbo-verpleegkunde..wat heb jij gedaan?Ik zit ditjaar in de 3de maar aangezien mijn verhuizing enzo is mij aangeraden om dit jaar alles van de 2de jaar nog af te ronden, gwn stoppen en volgend jaar bij de overstap weer in de 3de jaar te gaan.Dit geeft mij natuurlijk tijd om lekker van mijn zwangerschap te genieten dus dat ga ik lekker ook doen.Steeds meer mensen uit me omgeving steunen mij en dat is geweldig.Ik ben benieuwd wat de testje zal aangeven volgende week!! succes mop niet opgeven ...positief blijven en dan zijn we miss 2014 juli uitgerekend!! Gr Mom2Be92
Pff, nu weet ik het helemaal niet meer! Was aan het werk, dus ging in m'n pauze f naar de wc.. Bij er afvegen zat er in een keer licht roze op m'n wc papiertje.. Dus ik even maandverbandje in gedaan. Maar half uur later voelde ik het gewoon lopen.. Dus weer naar de wc en maar tampon in gedaan.. Kan toch nog niet ongesteld worden nu?!
Ik zit op cd13, ik denk maandag m'n eisprong te hebben gehad, voelde namelijk vanalles! Maar m'n ovulatietesten gaven nog geen knaller.. Maar wel bijna..
Heeft de bloeding doorgezet? Of heb je licht bloedverlies gehad. Anders kan het innestelingsbloed zijn misschien. Had ik bij mn eerste zwangerschap ook...Ik schrok me rot. Maar was wat lichter van kleur toen inderdaad, meer roze dan rood
Op m'n tampon zit wel iets, maar niet veel.. En het is geen bloed! Het is inderdaad lichter en beetje bruinig.. Pff.. Nou wordt ik helemaal zenuwachtig haha! Ik schrok er ook echt van!
@ Ananas, dit had ik dus rond mijn eisprong. ..op vrijdag roze afscheiding en zaterdag dun sliertje slijm met bloed en denk dat ik daarna mijn eisprong heb gehad. Zou anders niet weten hoe ik zwanger ben geraakt Mijn vriend en ik hebben namelijk pas die zondagavond geklust en daarvoor een week eerder en zo lang kunnen de zwemmertjes toch niet leven
Gister geen seks meer gehad, vl had storingsdienst.. Helaas! Maar nu snap ik het helemaal niet meer! Net weer een licht roze/bruine veeg bij het afvegen! Kan toch nog niet ongesteld worden? Zo raar dit!
Met mij alles goed! Nog weinig kwaaltjes dus van de ene kant fijn, maar aan de andere kant ook beetje onzeker daardoor...eind vlg wk bel ik voor eerste echo als alles goed blijft gaan! En met jullie dames?
Ik zit of in een nieuwe ronde, of op het wachtbankje haha.. Lekker verwarrend dus! Vorige week vrijdag kreeg ik dus licht roze verlies, wat overging in bruin/roze verlies met af en toe een sliert rood.. Geen idee wat ik er van moet denken, misschien ovulatiebloeding.. 4 november ga ik een testje doen, om toch zekerheid te hebben.. Tenzij ik voor die tijd ongesteld wordt natuurlijk!
Heb wss zondag mn eispromg gehad (vrydag en zaterdag positieve ovulatietest) van de week paar dagen last van mn blaas gehad en net ineens een heel klein bolletje, leek wel lijmballetje die doorzichtig was en plakkerig in mn ondergoed.. Was heel klein denk halve cm.. Iemand die dit herkend? Wat kan het zijn? Heb verder vandaag helemaal nergens last van ik wil denk alles als symptoom zien pfff ergens voel ik ook dat t helemaal niet raak is..