@ Ananas13 Kan idd je ei zijn. Ik heb tijdens de eisprong pijn aan linker of rechterzijkant van baarmoeder. Dat houdt ongeveer 3 uur aan en stopt weer. Is best een heftige pijn en lijkt idd of je ongesteld moet worden. Ik ga me toch morgen aan een test wagen denk ik al vind ik het super eng! Als hij negatief is dan kan het weer zo'n domper zijn. Al weet ik dat het nog niet meteen wat hoeft te zeggen. Morgen maak ik de beslissing!
Ja maar dan snap ik die kramp van gisterochtend niet, die was zo heftig! Maar we zullen het zien over 14 dagen! Ik ga voor je duimen en wacht in spanning af!
@ Ananas, het lijkt er op dat je je eitje hebt gevonden?! @Anelisa, wat spannend voor je! We merken morgen of je al een test hebt gedaan Vandaag ben ik door mijn fertiliteitsarts gebeld. A.s. zaterdag moet ik een zwangerschapstest doen. Maandag moet ik bellen om een afspraak te maken voor een echo (als ik nog niet ongesteld ben geworden). Ze vond m'n cyclus nu erg lang, inmiddels al dag 47. Waarschijnlijk krijg ik na deze cyclus tot medicatie... Conclusie: helaas toch te voorbarig geweest.. Mijn cycli is alles behalve regelmatig
@anoniempje wat vervelend allemaal zeg!! ze hebben bij mij ook pcos geconstateerd 4 jaar geleden nooit regelmatig geweest. .. en werd soms maar 4 keer perjaar ongi...ik had de clomid al in huis... moest wachten tot ik ongi werd... nou dat werd ik dus niet. . bleek zonder medicatie toch zelf zwanger te zijn. .. in feb opnieuw gestopt met anticonceptie en ineens elke maand ongesteld. .
Hi meiden, Nou toch niet kunnen wachten en vanochtend test gedaan en die was negatief.. Ik houd moed want moet pas zaterdag ongesteld worden. Als ik zaterdag einde vd middag toch niet ongesteld ben doe ik een nieuwe test. Wat een domper toch als hij wit is. Terwijl het nog niets hoeft te zeggen! Ik had de test van predictor en daar stond op dat hij pas op de dag van ongi kan aangeven of je wel of niet zwanger bent dus ik houd moed!
Ben al iets over de teleurstelling heen. Mijn cyclus duurt nu iig al langer dan de vorige Het kan natuurlijk gewoon nog! Hopelijk blijft ongi uit komende dagen
Hoi meiden, Bedankt voor jullie lieve berichtjes! Doet me echt goed! Ik baal er idd onzettend van en ik merk dat het emotioneel ook heel veel met me doet. Alle onzekerheid pfff Door een of andere manier denk ik dat het toch niet raak is. Maar ik blijf stiekem hoop dat ik er met een echo achter kom dat ik wel zwanger ben. Goed verrast worden dus, maar ik denk dat dit een droom is van alle vrouwen met een kinderwens! @Fryskfamke, waauuww wat bijzonder dat je toch net voordat je met clomid zou starten toch zwanger bent geraakt! Wat een mooie wonder! Je geeft me ook moed. Maar ik moet zeggen dan ik afgelopen 3 jaar wel een regelmatige cyclus had (daarvoor had ik in de leeftijd van 15 tot 20 helemaal geen cyclus), maar helaas heeft het niet stand gehouden en in mei m'n laatste menstruatie gehad. In augustus opgewekt dmv medicatie. Vervolgens spontaan een eisprong gehad en zit nu op cyclusdag 48. Ik weet het allemaal niet meer, maar misschien heeft mijn lichaam toch dat laatste zetje van Clomid nodig.
@ AnElisa, Ik hoop ook dat je te vroeg hebt getest en sommige vrouwen testen echt pas dagen na hun NOD positief. Laten we van het goede uitgaan en hopen dat je zo snel mogelijk hier goed nieuws kunt delen. Mijn duimen draaien! En vergeet niet, geen bloed geeft moed!b
Bedankt! lief van je! Vandaag nog geen ongi en vandaag is NOD. Dus we wachten rustig af. Jij heel veel sterkte en ik duim voor jou dat je wat ziet op de echo!
Hey meiden, Bij mij gaat het zoals ik het al had gedacht, negatief zwangerschapstest. Maandag bellen om een afspraak te maken. Dan kunnen we in ieder geval bespreken welke stappen we moeten maken. Trouwens, de laatste tijd valt mij op dat ik echt heel veel witte stukken in mijn urine heb. Vandaag zelfs echt grote stukken. Weten jullie wat dit kan zijn? Blaasontsteking? Liefs!
Wat balen zeg! sterkte komende ronde! Heb het zo voor je gehoopt. Klinkt wel als blaasontsteking! Zou je plasje even naar HA brengen maandag. En veel drinken! Cranberry sap schijnt te helpen
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik en dus zwanger! Twe dagen terug niks te zien op test en vandaag moest ik ongesteld worden. Vanochtend geen bloed dus maar weer action test gedaan. Die leek licht positief door heel licht streepje. Op aandringen vam vriend ook maar cb digital gedaan en die gaf aan 'zwanger'! Ben super blij en opgelucht! Nu blijken alle dingen die ik voelde aan mijn lichaam echt. Bizar en heel onwerkelijk nog allemaal. Succes voor alle testers komend weekend! Ik ga duimen!
Jeeeejjjj AnElisaaaa !!! Wat fijn! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan! Het is je van harte gegund! Bedankt dat je het voor mij zo had gehoopt! Mijn tijd komt ook wel! En natuurlijk ook die van Ananas13 en FryskFamke! Btw, blijf je nog wel gezellig kletsen Je hoeft ons niet meteen te verlaten hahaha
Super bedankt! Ben ook super happy al is het nog niet helemaal geland. En jullie tijd komt natuurlijk ook! Bij mij is uitzonderlijk snel. Had het zelf pas na een jaar verwacht. Ik ga duimen voor jullie en blijf mee lezen!
Jaaaaaa!!! Gefeliciteerd!! Super meid! Ik wacht nog f geduldig af.. Vanmorgen ineens super chagrijnig uit niets en heb dan ook even heerlijk zitten janken! Nu voel ik me weer normaal haha... Verder af en toe steekjes in m'n buik en m'n borsten.. Ik heb geen geduld!!!! Haha..