Symptomen direct na eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Julli, 15 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julli

Julli Niet meer actief

Oh een dag voor mij :)
    Ga je wachten tot je nod of test je eerder?

Dit is de tweede ronde, jullie? Oh ronde 11 staat onder aan je banner.
    Dus dan is het helemaal spannend. Positief testen zou wel super zijn voor jullie:). Wat duurt wachten dan lang hè?!

2. kiwi31

kiwi31 Actief lid

9 mei 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ik ga pas testen als ik zondag nog niet ben haha,
    ik heb er inmiddels al zoveel weggegooid.

wij zijn met ronde 11 bezig... heel frustrerend.

succes met afwachten, spannend allemaal!

3. Julli

Julli Niet meer actief

Ja dat snap ik wel. Red je dat altijd?
    Ik ga wel wat eerder testen. Ik heb er nog 6 liggen en het is dan net als geld dat brandt in je portemonnee of chocola in de voorraadkast :-D.

4. kiwi31

kiwi31 Actief lid

9 mei 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ja heb er hier ook nog 5 super gevoelige en 3 gewone,
    maar in het begin had ik dat ook, maar na zoveel negatieve testen in mn hand te hebben gehad, wacht ik liever af haha.

5. kiwi31

kiwi31 Actief lid

9 mei 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    maar ik ben zoo duizelig, verder niet echt misselijk ofzo, wel heel koud.'
    dus hoop niet dat het de griep is, maar vrees het ergste...

6. Anoniempje89

Anoniempje89 Actief lid

24 mrt 2013
    351
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hoi Meiden,

Zou ik ook mee mogen kletsen?
    Het is altijd spannend om je nod af te wachten!

Ik zou graag jullie meningen willen. Een tijd geleden is PCOS bij mij geconstateerd. Afgelopen maand is mijn menstruatie dmv medicijnen opgewekt. Mijn arts wilde na mijn menstruatie een echo doen, om te kijken of ik vanzelf een eitje zou hebben. Tot mijn grote verbazing was er één! Een week later kreeg ik nog een echo en toen was mijn ei weg. Uit bloedonderzoek bleek dat ik een eisprong heb gehad, maar mijn progesteron waarde was 21. Op internet heb ik gelezen dat je een waarde van 30 zou moeten hebben om echt kans te maken.

Alleen ik heb al een aantal dagen ontzettend last van buikkrampen, alsof ik ongesteld ben. Dat terwijl ik volgende week pas ongesteld moet worden. Wat zou dit kunnen zijn?

Sorry voor het lange verhaal.

Liefs,,

7. kiwi31

kiwi31 Actief lid

9 mei 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    sorry meid, hier weet ik niets van.

maar heel erg veel succes!

8. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Wat is het toch spannend hier :D succs met wachten meiden!! Zal voor jullie allemaal duimen op dik positief:D

@anoniempje: heb er ook geen verstand van, maar wie weet.. wat zegt de arts of gyn erover? Ik hoop voor dat het raak is meid :) hou je ons op de hoogte?

9. Anoniempje89

Anoniempje89 Actief lid

24 mrt 2013
    351
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hoi Meiden,

Bedankt voor jullie reacties!
    Ik duim met jullie mee!

@MysterieusG, ik hou jullie op de hoogte. Ik moest bellen als ik zwanger ben, of anders hebben we al een afspraak staan (ze houden mijn cyclus in de gaten)

10. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Ben benieuwd! Duimenn :D

11. babylo

babylo Bekend lid

19 mrt 2013
    613
    46
    28
    Aaaaaaaaaahhhh heeel erg spannend allemaal (sorry moest er ff uit :))
    Ik kan niet wachten tot ik mag testen.. 27 sep mijn nod en er staat dan een kijkoperatie gepland ivm met mijn endo.. hoop dat ik zwanger ben en dat ik niet geopereerd hoef te worden..
    Die woensdag (25) ga ik testen want dan word ik gebeld uit het ziekenhuis hoelaat ik word geopereerd.. ik hoop zo dat ik kan zeggen dat het niet hoeft..
    Pfff kon ik mijn hersenen maar voor een week uitzetten.. heb geen minuut dat ik er niet aan denk..
    Ik duim voor ons allemaal.. xx

12. kiwi31

kiwi31 Actief lid

9 mei 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    nou , ik ben gisteravond lekker vroeg naar bed gegaan en heb toch maar 2 paracetamol gepakt voor de duizeligheid.,
    snachts werd ik wakker en moest plassen, toen ik op stond viel ik zowat plat op mn smoel! mijn evenwicht was weg!!!
    ik ben kruipend naar de trap gegaan,want ik was bang dat ik naar beneden zou vallen...
    ook naar boven terug was geen succes en ben ook kruipend mijn slaapkamer weer in gegaan,(gelukkig was manlief niet thuis haha).
    vanochtend nog duizelig, verder niet echt misselijk ofzo.

en namate de dag verder ging ging het wel,nu voel ik me weer vrijwel goed...
    nu zit ik op 3 dpo, heeft iemand hier ook last van gehad?
    of zoiets meegemaakt...
    ik vind het heel vaag allemaal.

ook ruik ik trouwens iets in de keuken en in de servies kast,wat ik normaal niet ruik..en ik vind t niet echt fris.
    ook na mijn schoonmaakr woede rook het hetzelfde...

13. Julli

Julli Niet meer actief

Hallo dames,

Hoe is het hier?
    Al symptomen?

Sorry anoniempje, ik weet daar niks van.
    Ik hoop dat het goed nieuws is voor je.

14. Anoniempje89

Anoniempje89 Actief lid

24 mrt 2013
    351
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hoi meiden,

@ Babylo, jeetje onzettend spannend! Ik hoop echt voor je dat het raak is, zodat je niet geopereerd hoeft te worden.

@ Kiwi, dat was even schrikken lijkt mij! Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar wel fijn dat je je nu wel goed voelt!

@ Julli, hier nog steeds veel buikkrampen en ontzettend gevoelige borsten, maar daar blijft het bij. Hoe is het met jou?

Ik ben overigens ontzettend nieuwsgierig naar Ladymoi2, want als ik het goed heb gelezen was vandaag haar nod.

15. babylo

babylo Bekend lid

19 mrt 2013
    613
    46
    28
    Hoi meiden...
    Kiwi wat vervelend zeg..! Ik bn wel een beetje duizelig maar niet zoals jij het hebt. . Wel rustig aan doen he..!

Hier verder nog weinig symptomen, alleen erg zenuwachtig.. pff dit heb ik eerder nooit zo erg gehad... ik kan bijna niet in slaap komen als ik slaap word ik over paar uurtjes weer wakker en kan dan niet weer in slaap vallen. . Pff ben er teveel mee bezig. . Niet gezond zeg maar..
    Heb gister een testje gedaan was positief maar ik denk dat het nog van de
    pregnyl is (13-9 geprikt deze is als het goed is as zondagdag uit mijn bloed) ..
    Ik hoop dat we allemaal binnenkort het goede nieuws mogen delen.. :))

16. kiwi31

kiwi31 Actief lid

9 mei 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ja het was ook best eng ja, ik had die ochtend nog last maar gaande de dag werd het minder, uiteindelijk rond 12 uur was het weg.
    verder ook geen last meer van gehad,
    wel hoofdpijn nu en lichte steekjes onderin mijn buik.

ik denk soms als ik symptomen heb van JAA ik denk t wel, maar dan denk ik weer nee waarom zou t nu ineens wel zijn.

ik weet t niet meer, ik hoop dat ik snel een positieve test in handen heb,
    en dat hoop ik ook voor jullie dames!!

17. Julli

Julli Niet meer actief

@ anoniempje, inderdaad ben ook erg benieuwd naar ladymoi2.
    Vervelend he dat wachtbankje. Heb je al wat meer duidelijkheid over je cyclus en wanneer je nod zou kunnen zijn?

@ Babylo dat zou inderdaad wel vroeg zijn. Maar we hopen gewoon evengoed ook op een positieve op je nod. Ik zot ook al de hele tijd in mijn hoofd te denken wanneer ik zou kunnen gaan testen. Pffff.... Wel toevallig dat we met een aantal rond dezelfde nod zitten :)

@ kiwi, ik lees eigenlijk nu pas goed van je duizelige avond. Pas je op? Ik ben ook al een aantal dagen duizelig en vanaf rond de middag voel ik me ronduit grieperig. Ben ik nou grieperig of ben ik zwanger.... Kan dat nu al? Gister echt zonder eten op de bank geploft en daarna door gerold naar bed.
    Ik hoop dat de steekjes betekenen dat je zwanger bent :)
    En dat denken van wel/niet zwanger... Zo herkenbaar!!

@ allemaal... Nog een groot weekje wachten en dan weten we allemaal meer :-D
    Hebben jullie al iets van een eventuele innesteling gemerkt? Een bloeding misschien?

18. Ladymoi2

Ladymoi2 Actief lid

17 jun 2009
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben overigens ontzettend nieuwsgierig naar Ladymoi2, want als ik het goed heb gelezen was vandaag haar nod.[/QUOTE]

Hey anoniempje...hier nog geen bloed en nog geen positieve zw test:(
    Erg onzeker allemaal. Ik heb wel een dik positieve ovu test! Wat dat betekent mag Joost weten! Ik ga misschien morgenochtend nogmaals testen anders probeer ik gewoon niet meer te testen totdat ik ongie wordt! Heb sterk het gevoel dat ik ongie wordt! We wachten het maar af. Jullie allemaal ook sterkte op wachtbankje...pff haat wachten!

19. Julli

Julli Niet meer actief

Jeetje ladymoi2 wat spannend. Misschien testen met ochtendplasje? Ik blijf duimen voor je.

20. Ladymoi2

Ladymoi2 Actief lid

17 jun 2009
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb nog niet getest...gelukt m niet te testen vanmorgen....ga als ik Nog niet ongi ben morgenochtend testen.

Deel Deze Pagina