Oh wacht, zie nu als je overtijd bent haha. Wat knap van je! Ik zou fat echt niet kunnen denk ik. Nog steeds geen afscheiding trouwens? Ik echt n ieniemini beetje! Echt vreemd..
Hoi dames, hier de topicstartster. Een paar dagen na mijn eisprong verdwenen alle doorgaanse symptomen tot op de dag van vandaag. Het enige dat misschien zou kunnen wijzen op en zwangerschap is dat ik chagrijnig ben, beetje obstipatie en ik droom wel al een week heel levendig. Maar ik ben niet misselijk, duizelig of zere borsten. En ik had vanmorgen een heel klein streepje! Zal ik dan echt zwanger zijn? Ik vind het zo spannend! En jij kiwi? Ga je al testen?
@mysteriousgirl1: Dat is 'mijn kalender' daar kun je echt alles bijhouden zoals temperatuur, gemeenschap, ongesteld, duur cyclus, symptomen en emoties enz. Ik vind het wel handig om bij te houden nu ik aan het ontpillen ben. @Ananas13: Dat is wel echt heel veel waard als een man zegt dat je ermee mag stoppen! Super leuk en spannend. Ik kan me voorstellen dat je eerder een test wil doen uit nieuwsgierigheid, maar ben je niet bang voor teleurstelling? Ik voel me nu ook zo zwanger maar weet eigenlijk gewoon zeker dat mijn lichaam me voor de gek houdt. Ben vanochtend al wakker geworden met hoofdpijn en pijn bij mijn baarmoeder. Voel me ook echt alsof ik ongesteld ga worden, maar moet eigenlijk nog 5 dagen voor een cyclus van 28 dagen. Spannend! Hoe voel jij je vandaag? Heb btw het idee dat mijn borsten gegroeid zijn en ze zijn echt stevig, vind het niet heel erg maar is toch wel bijzonder zeg maar
Ja vast wel , het gaat ook heel vaak gewoon goed! Geniet! Dat van dat levendig dromen herken is overigens wel, haha. Ik had dat de laatste keer dat ik zwanger was, ik had sex met zo ongeveer iedereen geloof ik
Ja al een klein beetje afscheiding maar echt super waterig (lijkt wel of ik incontinent wordt hahaha) Ik heb ook echt mega veel last van mijn navel tot aan mijn liesen helemaal onderin als ik diep inadem. Op mijn beide borsten zie ik 1 ader lopen.... hmm strange Afwachten en duimen dat ik niet ongesteld wordt en legaal een test mag doen van mezelf
@julli; gefeliciteerd! @hummeltje; oeh spannend! Hier gaat het wel goed. Ben ook bang dat m'n lichaam me in de maling neemt! Vandaag weer beetje misselijk en hoofdpijn op het werk, had op een gegeven moment tranen in m'n ogen over de stomste dingen. Iemand vroeg hoe het ging omdat ik niet zo lekker was, ben maar naar de wc gelopen want moest gewoon bijna huilen haha, schaamde me kapot! Gelukkig kon ik 2 uur eerder naar huis. Verder doet alleen m'n tepel nog zeer.. Zo irritant! Spierpijn heb ik ook, maar komt denk ik van het sporten gister haha! Nog een weekje!
Ik heb volgens mij vorig weekend mijn eisprong gehad (het enige waarom ik dit denk is dat het 2 weken na mijn pilstop was en ik op zondag hele heldere afscheiding had (cervixslijm?))en nu heb ik al menstruatie-achtige buikpijn, opgezette buik, beetje drukkend gevoel bij mijn baarmoeder, veel plassen en vandaag had ik roze afscheiding... Ik probeer me echt geen dingen in mijn hoofd te halen, maar het is toch veel te vroeg voor deze symptomen als ik echt zwanger ben Had deze kwaaltjes ook bij mijn eerste zwangerschap, maar pas na mijn positieve test bij ong. 4 weken. Of zou ik heb mijn eisprong al eerder gehad hebben... We wachten maar af, ben wel benieuwd of iemand dit ook zo vroeg heeft gehad en idd zwanger was.
@hummeltje; hoe gaat het? Hier alle kwaaltjes zo goed als weg.. Alleen nog misselijk met vlagen en veel lucht opboeren! Kon me vanmorgen niet meer bedwingen dus heb een test gedaan.. Natuurlijk hartstikke negatief.. Ik denk!! m'n innesteling gevoeld te hebben.. Ging vrijdagavond naar bed met steken en werd wakker met menstruatiekrampen, heeft heel even geduurd en daarna was het weg! Hoop dat het m'n innesteling was! Ga nu proberen te wachten met testen tot woensdag!
Hoi Ananas13 wat balen eigenlijk he dat de test negatief was!? Ik ga vandaag wel een lading in huis halen kaar ga er nog geen doen. Mijn klachten worden ook wel wat minder maar heb nog steeds het gevoel t ik ieder moment ongesteld kan worden. Bij mij is het nog 2 dagen wachten (er vanuit gaande dat ik een cyclus van 28 dagen heb). Wat ga jij doen als je de komende tijd niet ongesteld wordt? Is namelijk ook veelvoorkomend dat het een week of 8 kan duren......
Hoi skins. Na alles wat ik er nu over weet kun je niet zo snel klachten hebben. Dit zou echt een uitzondering zijn. Ook zit je met ontpillen. Naar eigen ervaring weet ik dat dit echt voelt alsof je zwanger bent, maar helaas.ik kan bij jou natuurlijk niet zeggen of het wel of niet zo is, maar zou wel erg toevallig zijnvhoor. Ga je wel voor een tweede kindje?
Testen, testen en nog eens testen haha! Nee ik heb geen idee, heb wel het gevoel dat het ieder moment kan komen.. Wat ik natuurlijk niet hoop.. Maar ik voel me niet zwanger. Wordt wel lastig hoor, als je testen in huis hebt haha.. Ik kon me ook niet inhouden gister, terwijl ik wist dat het veelste vroeg was! Verder heb ik ook niet echt kwaaltjes meer, voel me alleen n beetje futloos en misselijk, dus misschien gewoon n griepje op komst. Over twee dagen testen?
Ik heb gister met kruidvat testen gehad, die van 2 voor 5. En vanochtend met dipstick van romed, die kreeg ik gratis bij m'n ovulatietesten Edit; gister was ik natuurlijk ook te vroeg, zat 5 dagen voor nod..
Ja, haha, dat is nog best vroeg . Ik begrijp je testdrang wel hoor, maar probeer even niet te testen en anders echt vlak voor of op je nod. Hoop dat je nog even vol kunt houden .