Symptomen direct na eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Julli, 15 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Ik ga nu donderdagochtend weer testen, 1 dag voor nod.. Als de drang dan nog niet zo groot is, wacht ik tot zaterdag of zondag. Vrijdag is m'n nod, dus nog een paar daagjes afwachten! ;)

2. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Mijn nod is woensdag, ik hoop echt dat ik mijn borsten duidelijk ga voelen. En steeds als ik er aan denk dan voel ik ze...:p, hoezo wishfull thinking ;).
    Ik voel nu mijn onderrug nu ook zeuren dus ik denk toch dat het weer niet gelukt is...

3. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Oh spannend! Ik ga voor je duimen!
    Zie dat je al een tijd bezig bent, dus hoop het echt voor je!!

Mijn borsten voel ik bijna niet meer, laatst wel zere tepel, maar is nu weggetrokken.. Wel wat kwaaltjes gehad, maar denk door het ontpillen!

4. skimms

skimms Actief lid

25 apr 2012
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    We zijn gestopt met de pil om voor een tweede kindje te gaan!
    Zaterdag heb ik echt last gehad van menstruatieachtige krampen en heb een sliertje bloederige afscheiding verloren. ...dacht dat ik ongesteld zou worden, maar zondag was alles weer over! Ben nu aan het denken of het misschien de eisprong is geweest. ..maar het is allemaal gissen, moet gewoon afwachten!

5. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Dankje meis, ik hoop ook echt dat wij een keer het geluk mogen hebben...
    Het zou super zijn als het voor jullie snel lukt, het wachten is gewoon killing...

6. Anoniempje89

Anoniempje89 Actief lid

24 mrt 2013
    351
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @ Julli, wat lees ik nu! ZWANGER! Van harte gefeliciteerd meid! Ik ben ontzettend blij voor je.

@ de andere meiden, veel succes en ik hoop dat jullie allemaal binnenkort een positest in handen hebben.

7. hummeltje1990

24 sep 2013
    85
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    goedemorgen dames. ik moet morgen ongesteld worden dus ben benieuwd. ik had gisteren een slijmdraad met wat bruin oud bloed maar meer ook niet. heel smerig maar wil het toch even delen. verder nog steeds zon zeurend ongi gevoel en als ik opsta heb ik een flinke steek in mijn rechter lies. ben benieuwd. .... hoe is het met de andere dames en de test drang?

8. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Ik denk dat het hier game over is :(. Zojuist het eerste bruinverlies gespot (wat ik altijd heb vlak voor nod als ik ongesteld wordt) dus voor ons wordt het IUI 2 :(.

9. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    He wat balen mpo!!:(

Hier al sinds gister ,eind van de ochtend, menstruatiekrampen, maar nog niks gespot.. Normaal krijg ik de krampen en wordt ik daarna gelijk ongesteld..
    Zit nu op dag 26, dus misschien korte cyclus ofzo..

10. hummeltje1990

24 sep 2013
    85
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    balen mpo en ananas13 !! maar nieuwe ronde nieuwe kansen moeten we maar denken.

11. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Tja...ronde zoveel...bah, ben er ff weer klaar mee :(

12. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Spannend ananas...ik duim voor je ;)

13. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Spannend hummeltje! Nog geen testdrang?;)

@Mpo; ja dat kan ik best begrijpen, lijkt me erg moeilijk!

Ik ben benieuwd of ik vandaag ongesteld wordt, maar geen bloed geeft moed! ;)

14. hummeltje1990

24 sep 2013
    85
    0
    0
    NULL
    Tilburg

nee geen testdrang want ik voel gewoon dat vannacht alles door gaat zetten helaas.
    maar klussen is een soort van hobby dus we gaan vrolijk door.:D:D

mocht ik nou niet ongesteld worden deze week ga ik zaterdag testen. mijn werk gaat er anders onder lijden ben ik bang.

15. hummeltje1990

24 sep 2013
    85
    0
    0
    NULL
    Tilburg

nee geen testdrang want ik voel gewoon dat vannacht alles door gaat zetten helaas.
    maar klussen is een soort van hobby dus we gaan vrolijk door.:D:D

mocht ik nou niet ongesteld worden deze week ga ik zaterdag testen. mijn werk gaat er anders onder lijden ben ik bang.

16. Stike

Stike Actief lid

25 jul 2013
    124
    92
    28
    Noord Brabant
    Kom hier ook even binnenvallen.

Maar pff wat verschrikkelijk om van alles te voelen..
    Gister en eergister vooral veel krampen, nu al de hele dag misselijk..
    Morgen 11 dpo, ga toch maar testen want ben veel te nieuwsgierig.
    Lees hier zoveel dat je lichaam je voor de gek kan houden, zou het dan toch allemaal psychisch zijn?

17. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    @stike; welkom! Ja erg he? Om gek van te worden! Ik ga morgen ook weer testen, die testen kijken me telkens zo mooi aan haha! Ga er wel vanuit dat hij negatief is, want dat was hij gister ook..
    Ik denk dat je normaal niet zo op die kwaaltjes let, maa nu ben je er mee bezig en denk je bij alles; zou het?
    Tenminste, dat heb ik haha! Maar gezellig, kunnen we samen testen morgen ;)

18. skimms

skimms Actief lid

25 apr 2012
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteravond wat buikkrampen...leek op bandenpijn ...maar we wachten vrolijk af tot sowieso einde v.d. week. Als ik zwanger ben, verwacht ik rond nod pijnlijke borsten te krijgen. Dat had ik bij mijn vorige 2 zwangerschappen ook, dus daar wacht ik eigenlijk op;)

Succes allemaal dames, hoop op veel positieve testen!

19. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Dat is wel fijn, dat je het beetje kan vergelijken.. Maar elke zwangerschap is anders zeggen ze ;) hier nog geen pijnlijke borsten.. Alleen gevoelige tepel aan een kant haha..
    We wachten de test van morgen af, ookal ben ik er van overtuigd dat ie negatief is..

20. skimms

skimms Actief lid

25 apr 2012
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Ananas, morgen testen! Laat je iets weten?

En idd elke zwangerschap kan weer anders zijn!

Deel Deze Pagina