Symptomen direct na eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Julli, 15 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. skimms

skimms Actief lid

25 apr 2012
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha Ananas, weet je wel zeker wanneer je eisprong is geweest?
    Ik ga het een beetje proberen los te laten...haha:) en dan komt het vanzelf wel!
    Ben alleen 2x gelijk zwanger geworden (eerste wel vmk geworden tsn 6-7 wkn) en dan wil je het weer zo snel...

2. Oermoeder

Oermoeder Actief lid

24 okt 2011
    321
    0
    16
    Spannend, Ananas! Ik zou me niet kunnen bedwingen en gewoon gaan testen... Maar op zich is het best verstandig! Succes!

3. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    @skimms: nee, ik voelde vanalles op 15/16 september.. Maar of dat m'n ei was? Geen flauw idee.. Maar als ik toen m'n ei had en zwanger zou zijn, dan had ik eergisteren al wel positief moeten testen denk ik..
    Ik wacht gewoon nog f af..

@oermoeder; haha, komt denk ik omdat ik eergisteren negatief heb getest.. Denk gewoon dat het niet raak ik, jammer genoeg! Maar als ik zondag of maandag nog niet ongesteld ben, ga ik testen ;)

4. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Hoi dames,
    Even een update; ik ben vandaag ongesteld geworden! Dus gelukkig geen enorm lange cyclus, waar ik ondertussen wel bang voor was!:)
    We gaan vol goede moed door naar ronde 2!:)
    Hoe gaat het met jullie?

5. maartje25

maartje25 Niet meer actief

Nou..ik zit ook aan het eind van mn eerste ronde... Ik vermoed dat mn menstruatie in deze dagen kont. Heb sinds gister steeds krampen...sochtends en savonds.. Ik heb zoiets van:" laat maar komen!" irrirant dat je niet weet wanneer het komt he? Hadden jullie dat niet?

6. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Ja, dat vond ik ook enorm irritant! Maar ik voelde hem eigenlijk ook moet echt aankomen.. Had geen krampen of dergelijke.. Wel was ik gisteravond ineens enorm chagerijnig! Dus misschien was dat een teken haha!

7. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ik kom hier even mee kletsen denk ik... Word gek van mezelf! Had me zo voorgenomen om er nu niet teveel mee bezig te zijn maar je raad het al... En m'n lichaam speelt weer spelletjes met me. Af en toe vlagen van misselijkheid en soms scherpe steekjes (gisterenavond een hele scherpe dat ik echt ff au riep) achter m'n schaambot. En elke keer met afvegen hoop ik iets van een streepje bloed te zien wat kan wijzen op een innesteling. Man man man... En dit is pas ronde 1. Zijn jullie ook zo para?

8. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Welkom!
    Haha ik ken het! Ik voelde ook vanalles! Maar had n negatieve test en ben vanmorgen ongesteld geworden.. (Na 2 dagen overtijd te zijn. mag het wss niet zo noemen omdat ik net pas met de puk ben gestopt). Had ook gezegd dat ik er niet teveel mee bezig zou zijn, maar dat is ook enorm mislukt!;)
    Ook net gestopt me de pil of?

9. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Frustrerend he??? Dat je lichaam je zo kan neppen! Ik ben eigenlijk na mn laatste zwangerschap nooit meer begonnen met de pil. Heb een regelmatige cyclus dus sex deden we voornamelijk in de niet vruchtbare periode of met condoom. Ben jij wel net gestopt met de pil? Want daar kan je ook last van hebben he?

10. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Ja, ik ben begin september gestopt dus daar komt het door.. Nu maar eens kijken hoelang ik ongesteld ben.. Dan kunnen we weer verder :)

11. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Hopen dat je cyclus snel goed op gang komt dan. temp je ook? Of gebruik je ovutesten?

12. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Nee, nog niet.. Heb wel ovulatietesten liggen, dus denk dat ik daar deze ronde mee begin..

13. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Het is wel rustig hier zeg! Hihi...

Ik had deze maand voor het eerst ovutesten gebruikt maar ga vanaf volgende ronde tempen denk ik. Hopelijk is dat niet nodig...

14. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    En? Was het wat? Ik wil nog niet aan tempen, ga eerst met ovulatietesten proberen.. M'n ei komt rond de 22ste, dus denk dat ik de 16/17de begin..

15. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ik vond het niet wat maar dat is persoonlijk... in mijn beleving is een streep een streep maar hij moet dan dezelfde kleur al dan niet donkerder zijn dan de controlestreep en dat was ewoon een gehannes. hij werd wel donkerder met de dag maar is nooit hetzelfde of donkerder geweest dan de controlestreep dus dat maakt me dan weer onzeker. volgende keer gewoon tempen, dat heb ik bij mijn vorige zwangerschap ook gedaan.

16. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Dat tempen lijkt m'n zo'n gedoe.. ;) ik zie mezelf dat gewoon vergeten in het weekend ofzo haha.. En moet dan eerst even uitzoeken hoe dat precies werkt.. ;)

17. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Dat ging eigenlijk als vanzelf. elke dag op dezelfde tijdstip tempte ik.

18. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam

Ik ben zwanger Ananas13, dus mijn gerommel en gestommel in mn buik was wel degelijk een innesteling :)

19. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Oh super! Gefeliciteerd!!:) Hier gister ongesteld geworden, dus bij mij was het geen innesteling! Maar we gaan volle goede moed door naar de volgende ronde!:)
    Geniet er lekker van!:)

20. 2g4e

2g4e Niet meer actief

@ Mysteriousgirl1: Gefeliciteerd!!! Wat waren jouw symptomen?

Deel Deze Pagina