Helaas, negatieve test vanochtend... Dan moet ik toch maar wachten op m'n menstruatie... Het leek zo echt, en zo voelde het ook... Jeetje, is hier geen handleiding voor?! Heb allerlei tips gelezen op internet hoe je meer kans hebt op een zwangerschap... Geen alcohol en weinig koffie.. Nu drink ik best veel koffie op het werk, dus denk dat ik daar mee begin om dat te beperken... Iemand nog meer van 'grootmoeders-tips'?
Geen tip van Grootmoeder (want toen bestonden ze nog niet!) maar je kunt ovulatietesten proberen. De eerste keer ben ik mbv ovu testen zwanger geraakt. Ik dacht te weten wanneer mijn eisprong was, maar bleek op de compleet verkeerde momenten te klussen....
Hoi Dames, Ik heb precies hetzelfde..de symptomen die je beschrijft. Ik mag nu dus al testen...maar ben bang voor een teleurstelling... Ik wacht nog een weekje, denk ik.
ik herken dit ook wel.. heb nu al een week echt behoorlijk gespannen/gevoelige borsten (niet specifiek tepels) paar dagen behoorlijk misselijk, kan de laatste tijd om t minste emtioneel worden slik t iedere keer dapper weg en 's avonds meestal koud en overdag kan zo paar keer zweet uitbreken.. ik heb donder/vrijdag pas mijn nod.. dus nog ff geduld met testen
Ik ben bij beide zwangerschappen zwanger geworden bij de tweede poging met ovu testen! Ik raad de dipsticks aan van zwanger en kids, erg goedkoop en op de dag van de positieve eisprongtesten heb ik clearblue gedaan voor de zekerheid... Klopte precies.... Enne ik ben bij beide zwangerschappen klaargekomen na mijn vriend en 5 min blijven liggennn... Weet niet of het ermee te maken heeft maar het heeft bij mij blijkbaar geholpen! Ik hoop dat je snel positief test!
Dankje Josje! ik heb ze net besteld! Ben je toevallig ook bekend met de zwangerschapstesten van hun? Nou, hopen op een nieuwe ronde en vooral de nieuwe kansen
Van zwanger en kids? Daar heb ik nu 5 dagen voor nod positief mee getest. Sommige zijn er niet zo'n fan van omdat de streepjes bij de zwangerschapstest wat licht blijven. Ik heb nu dus ook kruidvat gehaald om te kijken of het streepje mooi donker wordt! Maar als eerste test zijn die van zwanger en kids dus echt ook wel gevoelig, en hartstikke goedkoop...
Ja, ze zijn idd hartstikke goedkoop! Daarom heb ik ze nu ook besteld. Ik heb er hier eentje in de kast liggen van clearblue, zodat wanneer ik een licht streepje ga zien ik dit voor de zekerheid kan testen.. We hebben al ovulatietesten gebruikt deze ronde van het kruidvat, en volgens mij hebben we ook flink geklust op de juiste dagen, maar het mocht niet baten... Ik hoop dat deze me meer geluk gaan brengen... Zoveel ben ik er niet mee bezig, maar je stopt niet voor niets met de pil toch?
Hier ook al drie dagen gevoelige tepels en nu terug steken in mijn rechterzij ... Ook vaak hoofdpijn, maar dit kan ook aan de airco liggen op't werk ...
Ik heb weer een opgeblazen buik net als toen ik zwanger was (maar nog niet wist) van mijn dochter. Hebben op basis van een berekening geklust, had een dag later de tekenen van ovulatie... Maar had het nog een keer willen doen maar het kwam niet uit omdat ik avonddienst had.. Hoop dat het genoeg is anders toch maat de ovulatietests weer gebruiken...
Hoi dames, Ook hier flink wat verwarring.. echter kan het ook komen door pms-achtige verschijnselen.. Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden! Verschrikkelijk zeg! Ik zit nu 4 dagen voor mijn NOD vandaag helaas negatief getest... Echter heb ik mezelf nu wijsgemaakt dat dit nog niet hoeft te betekenen.... Ik heb nu de gevoelige testen van sensi-test... Maar hiervoor nog geen andere testen gebruikt...
ovulatietesten: heel handig, heeft bij mij snel gewerkt! maar w.b. symptomen.. toen ik zwanger wilde worden en het niét was voelde ik ook van alles, allerlei 'symptomen' die ik hier ook voorbij zie komen.. toen ik wél zwanger was voelde ik vooraf niets bijzonders! volgens mij hoeft het helaas niet zoveel te zeggen, je lichaam kan je helaas erg voor de gek houden
Oké, het is misschien een domme vraag, maar hoe gebruiken jullie die ovulatietesten dan? Ik heb een paar dage gecheckt en op 1 dag was het heel goed zichtbaar.. Kun je dan de testen beter dagelijks gebruiken?
Ik gebruik ze een aantal dagen... Begin een paar dagen voor mijn verwachte eisprong.. en stop als de test aangeeft dat het ook weer zo goed als voorbij is.. Op deze manier krijg ik goed inzichtelijk wanneer mijn eisprong is en mis ik m vooral niet ..
Ik heb meestal een cyclus van 32 dagen, dan ligt mijn eisprong rond dag 18 wat betekend dat de test op dag 16/17 positief zou moeten zijn, ik begin dan meestal wel op dag 13/14 te testen voor de zekerheid... Maar ook bij deze zwangerschap teste ik inderdaad op dag 17 positief.. Als de test positief is stop ik direct met testen, maar dat is meer omdat ik anders een beetje nerveus wordt als de test een paar uur later als weer negatief wordt haha want ik hoor soms mensen bij wie de test 2 dagen positief is... en dat is bij mij nooit zo geweest...
Oké, thnx! Maar doen jullie de test dan savonds of sochtends? Ik heb ze vandaag binnen gekregen dus we kunnen deze ronde weer aan de bak haha!
Ik doe het meestal rond 12 uur, ochtendurine zeggen sommige van dat het niet goed is, trouwens als mijn streepje echt bijna net zo donker was deed ik soms nog een test op een dag.... Wilde het natuurlijk niet missen!