symptomen eisprong of innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door deb27, 9 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    hahahahaha dat is inderdaad zo ja...dan hoef je tijdens de kerstdagen en met oud en nieuw nergens rekening mee te houden en alles eten wat je wilt...
    maar ben toch liever zwager:p

heeft iemand van jullie al getest? of wachten jullie ook tot zondag/maandag?

ik heb niet zoveel last meer van alle symptomen en net had ik wat afscheiding wat er wat doorzichtig uitzag...volgens mij is dat niet zo'n goed teken:(

hoe voelen jullie je?

2. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou dan ind liever allemaal kostmisselijk met de kerst! Had ik vorig jaar ook. Geen champagne met oud en nieuw ach ja heb het er dubbel en dwars voor over. Maar ga wel genieten als ik niet zwanger ben.

Doorzichtig slijm zegt helemaal niets hoor. Ik heb nu van dat melkachtige spul. verder nemen de buikkrampjes iets meer toe. Of dat mijn broek te strak zit! Het lijkt of dat ik ook minder eet lust heb en of ik misselijker ben. Maar moet ook zeggen dat er griep heerst bij ons in de familie.

Ik twijfel heel erg of ik eerder ga testen. EErlijk gezegd wacht ik even of er meer klachten bij komen. Ik weet dat het, het beste is om te wachten. Maar is niet makkelijke he?
    Ben uitgegaan van mijn langste cyclus namelijk 35 dagen, wat nou als ik dit keer een kortere cyclus heb dan zou ik nu al kunnen testen. MAar ja er komt een dag dan hebben we een positieve test en die komt heus wel.

Succes met wachten gaat steeds sneller nu ;)

3. brusje2

brusje2 Lid

10 dec 2010
    31
    0
    0
    Ik kon het niet laten en heb gisteren voor dat ik ging slapen al getest, natuurlijk negatief. Is veel te vroeg, maar kon me ff niet beheersen.

Over de gehele dag wat last van lichte misselijkheid, heb ook totaal geen eetlust. vind sommige dingen nu ook extreem stinken en smaken, terwijl ik ze normaal gesproken heerlijk vind. heb nu een broek aan die gewoon zeer doet op m'n buik. Staan gaat enigszins, maar autorijden gaat de broek lekker open.

Joani, ik hoop dat 't niet van een griepje is dat je boven de pot hebt gehangen.

Gelukkig zijn we al weer een stapje dichterbij het weekend.

4. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    pffff ik heb juist een onwijs vreetkick en ontzettend rommelende darmen...beetje vervelend voor mijn vriend:p

ik hoop dat onze testen volgende week allemaal posi zijn!!!

5. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hahhaha arme vriend! Wie weet is het wel een teken. Denk nu echt dat het niet raak is. Voel vandaag eigenlijk helemaal niets, dus ja ga voor de zekerheid maar verband met vleugels in slaan. Gisteren ook heel raar ineens heel veel vruchtbaar slijm vandaag weer niks???? Snap er niks van.

Wilde zojuist bijna testen, maar ga toch maar wachten.

6. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    tsja ik heb ook het gevoel dat het nu niet raak is en heb vandaag minder last van de eerder genoemde symptomen...
    en inderdaad de griep gaat rond, ook bij mij op het werk, dus bereid mezelf er al op voor dat we gewoon op gaan voor de volgende ronde...

hoe ziet dat vruchtbare slijm er eigenlijk uit?

en mijn huisarts gaf vandaag aan dat je je eisprong altijd voelt, maar is dat ook echt zo? dacht namelijk dat de een het wel voelt en de ander juist niet of heb ik dat verkeerd?

nog 4 dagen te gaan...

ps heb al die vleugeltjes al in huis:p

7. brusje2

brusje2 Lid

10 dec 2010
    31
    0
    0
    Hoop ook dat het voor iedereen een positieve test is volgende week.

Linnie82Vruchtbaar slijm, weet niet of dat nu wel goed is. Bij mij is het juist wat dikker en wit. Knap trouwens dat je kan wacten. Ik probeer tot zaterdag te wachten.

Deb27, hoe gaat het vandaag met je darmen en nog last gehad van vreetkicks? Ik dacht ook dat niet iedereen de eisprong kon voelen. Dat is toch voor iedereen verschillend.

Hoe later het op de dag wordt, hoe meer last ik krijg van m'n liezen en 'harde buiken'. krijg ook zo nu en dan een soort stroomstootjes binnen in. Mijn moeder dacht zelfs dat m'n gezicht iets voller leek ha ha.

Wanneer ik niet zwanger ben, moet ik denk ik wel gaan lijnen, want ik heb nu echt een buik. Normaal gesproken is m'n buik zo goed als plat.

Nog een paar nachtjes slapen om te mogen testen (lijk wel een klein kind ha ha).

8. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    mijn darmen zijn nog wel van slag en heb ook nog wel flinke vreetkicks...gister had ik onwijs zin in van die rode zure matjes...heerlijk:D
    maar denk toch echt dat het nu niet raak is...

hoe voel jij je?

pfff ja is nog wel lang wachten he...het is nog maar 3 dagen maar toch....

9. brusje2

brusje2 Lid

10 dec 2010
    31
    0
    0
    ohh normaal zeg ik lekker, maar nog steeds nergens zin in. Vanochtend dacht ik ineens ik heb zin in een boterham met pindakaas. Eet ik nooit, de pot was dan ook over de datum en heb net wel nieuwe gehaald ha ha.

Heb aardig wat last van de overgang buik naar m'n liezen. en begin steeds meer moe te worden.

Maar ja, ik mag niet te veel hopen, al doe ik dat natuurlijk wel. Mijn gyn. vond het ook wel veelbelovend klinken de klachten, maar moet nog een paar dagen geduld hebben. Inderdaad nog maar 3 dagen, maar toch....

10. Joani

Joani Lid

9 dec 2010
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    he hoe is t met jullie..? ik had al getest maar die was negatief.. mss te vroeg? ik denk t wel. we zullen moeten wachten tot het weekend. ik voel me wel al wat beter maar nog steeds last van ongi buikpijn, duurt nu al 1,5 week :( pff snap er niks meer van

11. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    ja inderdaad misschien te vroeg getest...bij de een wil het wel en bij de ander niet...we moeten helaas gewoon afwachten.

dinsdagavond had ik opeens geen ongi pijn meer(na een week het te hebben gehad) maar helaas sinds een uurtje geleden weer wel...dus ben bang dat mijn cyclus wat korter is en ik mijn ongi krijg vandaag of morgen...

12. Joani

Joani Lid

9 dec 2010
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja het is allemaal moeilijk te zeggen. ik snap de signalen van mijn lichaam gewoon echt niet meer. Normaal als ik ongipijn heb rond mijn eisprong is het een dag erna weg. En als ik rond mijn ongesteldheid zit en ik krijg dan die krampen weet ik dat mijn menstruatie eraan komt. Maar nu..al 1,5 week lang is niet normaal voor mij en snap er ook geen kont meer van!

13. Thelady88

Thelady88 Lid

11 dec 2010
    31
    6
    8
    Vrouw
    Ouderenzorg
    Rotterdam
    Hallo meiden,

Ik zit nu in de week dat ik ongesteld moet worden, de symptonen zijn wat minder geworden maar toch nog steeds aanwezig..

Ook vandaag een ziek& somber gevoel, maar nog geen spoor van
    ongesteldheid te kennen.. vandaag ook nergens zin in zelfs het eten smaakt me nergens na.

Nu maar weer de volgende dag afwachten als er wat komt anders word het toch tijd voor een testjee..

14. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Ik voelde de eisprong altijd wel,soms zelfs napijn.deze maand heb ik niks gevoeld,was ook erg verbaasd.Succes

15. suuzie2

suuzie2 Actief lid

5 dec 2010
    144
    0
    0
    faye24

wat waren jou symptomen van zwanger zijn?? heb ook 3 dagen bruin bloed verlies gehad.. en een hele opgezette (leeg voelende) buik..

16. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    nou gisteren ontzettende buikpijn gehad en misselijkheid...vandaag wel naar het werk gegaan maar ziek naar huis gestuurd...kan helaas niet veel eten...
    ben bang dat ik de griep heb, gezien het feit dat er bij ons op het werk veel zieken zijn en ik heb woensdag de griepprik gehad, waar je ook ziek van kan worden...

ik dacht gisteren echt van oke ik word ongesteld toen het uitbleef dacht ik vanmorgen, maar tot nu toe nog niks...echt irritant gewoon...

nog 2 dagen en dan mogen we testen hoop echt dat we dat allemaal kunnen doen en het een goed begin voor het nieuwe jaar zal zijn...

17. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Deb27 klinkt wel veel belovend! Maar goed reken maar gewoon op je menstruatie en een griepje dan valt het zondag alleen maar mee. En anders je weet het he, gewoon blij zijn dat je met kerst en oud en nieuw mag eten en drinken wat je wilt. Voor je ht weet zit je in de klusweek en voor je het weet praten we weer over een volgende test moment. MAar ik hoop voor je dat het raak is.

Brusje dat slijm is nu weer weg, was maar 1 dag. Ja we lijken ind. wel kleine kinderen die zenuwachtig zijn voor hun verjaardag. Laten we gewoon maar zeggen dat het bolle buikje bij je beginnende zwangerschap hoort zo niet ja dan in het nieuwe jaar afvallen alhoewel dat ook weinig zin heeft omdat je dan al weer snel alsnog zwanger kan zijn.

Joani ik wou dat we bij ons zelf naar binnen konden kijken om te zien wat er allemaal gebeurd. Waren we maar getrouwd met een gyn dat is pas handig!

Ik zit iedere keer te verzinnen of ik nou ook altijd klachten heb voordat ik ongi werd. Maar dat zijn symptomen die ook bij een zwangerschap kunnen horen. Dat is gewoon erg verwarrend er zit bijna geen verschil in. We zitten nu 2 dagen voor onze ongi dus zou morgen al iets van bruinverlies moeten krijgen als ik ongi wordt. Dus hoop dat ik morgen al meer weet. Denk wel dat mijn ongi als die komt maandag pas komt want mijn eisprong was een dag later dan de berekening. ACH ja zit mezelf helemaal gek te maken. Gewoon wachten tot zondag!! Hoe laat staan jullie op?

18. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

Dag dames,

Ik lees even met jullie mee. Heb pas mijn ei gehad,afgelopen woensdag en hoop heel erg dat er nu iets gaat gebeuren :D Ik geloof dat een innesteling 5 tot 7 dagen na eisprong is? Ben benieuwd. En ik hoop dat jullie allemaal positief testen natuurlijk.

19. Sic

Sic Bekend lid

17 dec 2010
    777
    691
    93
    Hallo allemaal. Ik zit in hetzelfde 'schuitje' en was al aan het meelezen en besloten toch ook maar actief mee te doen. Even een moment van twijfel omdat ik niet teveel bezig wil zijn met mijn kalender. Ben soms wel erg bezig wat in mijn lijf gebeurt. Korte introductie. Tweede ronde voor 1ste kindje. In de eerste ronde was ik gelijk zwanger, maar na paar dagen (wel eerst positieve test) een spontane miskraam. Was wel even van slag, soms nog wel emotioneel als ik eraan terug denk, maar samen besloten toch door te gaan. Ben nu wel bewuster bezig met wat ik allemaal voel, aangezien ik kort geleden ook al veel nieuws in mijn lijf voelde. Nu denk ik een dag of twee geleden mijn eisprong heb gehad. Nu vooral gevoelige tepels en een opgeblazen buik. Maar dit kan bij mij door de eisprong komen. En nu afwachten maar! Genoeg gevreeƫn de afgelopen dagen ...

Natuurlijk hoop ik dat jullie allemaal snel een positieve test in handen hebben!

20. brusje2

brusje2 Lid

10 dec 2010
    31
    0
    0
    thelady88: al getest?

Faye24: Bedankt en jij proficiat. Je zal zeker verbaasd zijn dan. Hoe voel je je nu?

Deb27: Hoe gaat het? Griepje wat vervelend zeg. Lekker onder de wol kruipen en even uitzieken. Het zou zeker een mooi begin van het jaar voor iedereen zijn.

Bolbuikje34: gezellig dat je erbij bent. Hoe voel je je?

Sic: Jeetje zeg dat is niet niks. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen...

Ik heb vandaag getest, natuurlijk negatief. heb wel getest met een gewone test. Morgen ga ik testen met zo'n vroege test van predictor, net pas gehaald. Nog 1 nachtje slapen dus, pfff spannend. Ik heb vandaag iets minder last van m'n onderbuik en liezen. Heb wel het idee dat m'n borsten iets groter zijn, maar ja dat heb ik ook als in ongi moet worden.

Deel Deze Pagina