symptomen eisprong of innesteling?

Discussion in 'Zwanger worden' started by deb27, Dec 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gonca

Gonca Bekend lid

Oct 27, 2009
    743
    0
    0
    Dames

Ik zit 4 dagen voor nod, en vandaag heb ik met kruidvat 2v5 getest.
    Ik kreeg gelijk binnen 3 min baby roze streep:D

Kruidvat testen zijn super gevoellig !!

2. Pinda83

Pinda83 Actief lid

Nov 10, 2010
    407
    0
    0
    Juf van groep 4!!
    Woonomgeving: Oosten van Nederland
    Hoi Gonca,

Even een reactie om je te feliciteren met je baby roze streepje :)
    Vind het altijd leuk zulke berichtjes te lezen, nu nog even wat HCG mijn kant op? Ik hoop zo op roze met kerst.....

Groetjes!

Pinda83

3. deb27

deb27 Fanatiek lid

Oct 17, 2010
    2,052
    0
    0
    in het noorden
    van harte gefeliciteerd!!
    wat waren jouw symptomen als ik vragen mag....

4. kiddie

kiddie Niet meer actief

Ze zegt STREEP en niet STREEPJES.. Is ze dus wel zwanger of bedoeld ze de teststreep??

(Lees met jullie mee, heb af en toe ook veel ei-pijn..)

5. kiddie

kiddie Niet meer actief

O ja Gonca ik zag net je andere topic, voorzichtig gefeliciteerd!!

6. deb27

deb27 Fanatiek lid

Oct 17, 2010
    2,052
    0
    0
    in het noorden
    @kiddie, je hebt gelijk!! ben weer te positief ingesteld....:D;) hoop dat het natuurlijk wel raak is ...

7. kiddie

kiddie Niet meer actief

Zie boven!! :)

8. deb27

deb27 Fanatiek lid

Oct 17, 2010
    2,052
    0
    0
    in het noorden

hahahahahahaha ik zie het!!

Gonca gefeliciteerd en hoop dat we volgende week hetzelfde kunnen zeggen!!

9. Cakeje

Cakeje Nieuw lid

Dec 13, 2010
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames!

Als mijn ovutestjes (kv) zouden kloppen heb ik vorige week dinsdag-woensdag mijn eisprong gehad. Had ook een bloeding en volgens HA zou dat ook kunnen wijzen op mijn eisprong.
    Nu heb ik sinds woensdag enkele symptomen zoals steken in mijn schaamstreek en aan mijn linkereierstok, een druk van binnen op mijn baarmoeder en op mijn blaas, precies dat ik een blaasontsteking zou krijgen maar die er dan ni door komt. Ook ben ik af en toe misselijk (niet 's morgens) en heb ik hoofdpijn. En sinds gisteren super emotioneel...
    Zijn er nog mensen die dit hadden? Ik ben al eens zwanger geweest (is nadien wel MK geworden) en toen voelde ik me ongeveer hetzelfde maar vind dit nu toch erg vroeg... en durf er ook ni op te hopen eigenlijk.

Groetjes

xxx

10. Linnie82

Linnie82 Actief lid

Oct 14, 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL

Gonca gefeliciteerd!! Zo zie je na regen komt inderdaad zonneschijn!! Geniet ervan. Wanneer ga je naar de verloskundige?

11. Thelady88

Thelady88 Lid

Dec 11, 2010
    31
    6
    8
    Female
    Ouderenzorg
    Rotterdam
    Hey Gonca gefeliciteeeeerrd!!

Ik heb nog niet getest maar nog geen spoor van ongesteldheid te vinden wel vanmorgen erg last van dikke afscheiding gehad dat heb ik nog niet eerder meegemaakt zoveel (schrok er beetje van), ook weinig zin aan vet eten of koffie drinken!

Misschien morgen (zaterdag) wat te vinden anders ga ik even testen want dit maakt me erg zenuwachtig ook omdat de symtonen weer terug komen (steken in de maag, zuurbranden, zere borsten, weinig eetlust en nog wat dingen).. ben benieuwd maar zal jullie op de hoogte houden!

Mensen die morgen moeten/ mogen testen veel succes op een wonder (ik hoop het voor jullie allen)..

Kuss

12. deb27

deb27 Fanatiek lid

Oct 17, 2010
    2,052
    0
    0
    in het noorden
    en en en? zijn er al meiden die getest hebben?

13. brusje2

brusje2 Lid

Dec 10, 2010
    31
    0
    0
    Ik weer getest..... Neg. helaas. Maar ik geef de moed niet op, blijf hoop houden. Het kan nog steeds. Hoe gaat het bij jou deb27?

Gonca gefeliciteerd!

14. deb27

deb27 Fanatiek lid

Oct 17, 2010
    2,052
    0
    0
    in het noorden
    O balen ja...nou hoop dat je nog te vroeg getest hebt en dat je van de week wel positief test!! hoe voel je je verder?

hier gaat het opzich wel, loop super vaak naar de wc om te controleren maar nog geen ongi in zicht, terwijl ik het normaal 's nachts word, dus ben benieuwd..de zaterdag duurt nog erg lang...
    heb gelukkig niet meer zo'n buikpijn al sde afgelopen dagen...

als ik dinsdag nog niet ongi ben ga ik testen, maar mijn lichaam heeft me 2 maanden geleden ook voor de gek gehouden dus hou de boot nu maar een beetje af...

15. Thelady88

Thelady88 Lid

Dec 11, 2010
    31
    6
    8
    Female
    Ouderenzorg
    Rotterdam
    Nou de nacht weer doorgekomen en nog steeds geen spoor te bekennen, terwijl ik donderdag al ongi had moeten worden!! :(

Vanmiddag toch maar even testen, en anders morgen vroeg met ochtendurine.. wat is het beste?

Liefss

16. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Ik had heel even een vraagje.. ik heb sinds de geboorte van Anna erg last van mijn eisprong en de tijd erna.. pijn tijdens eisprong.. paar dagen zeurend gevoel/ dag van eisprong echt hele tijd echt pijnlijk. Daarna (deze maand weer erger dan vorige maand) erg pijnlijke boobs.. pijnscheuten (lijkt op TSR ) en spierpijnachtig gevoel. heel vervelend.. zelfs misselik met vlagen.. op zich zou ik hier prima mee kunnen leven, maar ik ben in tegenstelling tot de meesten juist NIET bezig met zwanger worden (al zou ik dat wel willen).. Ik wil het juist uit mijn hoofd hebben en dat lukt zo niet echt.. is er iets tegen te doen? tegen de klachten tussen ei en ongi voor zover iemand hier iets van weet???

17. brusje2

brusje2 Lid

Dec 10, 2010
    31
    0
    0
    Ik hoop ook dat ik te vroeg heb getest. Ik voel me verder wel ok. Ben nog wel erg moe, m'n borsten zijn duidelijk groten en af en toe wat last van m'n onderbuik/liezen.

M'n moeder stond er van te kijken dat de test negatief was. Ze dacht het echt aan me te zien. Dus wie weet...

Thelady88: Al getest?

Linnie82: Hoe gaat het bij jou?

Cakeje: Dit kunnen zeker symptomen zijn. jammer genoeg nog te vroeg om te testen, maar wie weet. Ik hoop voor je dat je zwanger bent.

ichtus: Ik weet niet of er iets aan te doen is. Misschien anders even van de week de huisarts bellen. je zou ook een homeopaat kunnen bellen. Zij hebben vaak hele goede oplossing.

18. Linnie82

Linnie82 Actief lid

Oct 14, 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Brusje hopelijk heb je te vroeg getest, misschien ben jij wel zo iemand die alleen bij dokters bloedtesten positief testen.

Hier steeds meer ongi krampen eigenlijk. Ga ieder uur naar de wc maar er is nog niets te zien. Maar denk ook dat mijn ongi een dag later komt (als tie komt) mijn ei was ook een dag later namelijk. Maar ga toch maar even testen morgen.

Ichtus zou ook even de dokter bellen misschien dat je doorgestuurd kan worden naar een gyn om alles effe te checken.

Deb27 ga je morgen ook testen?

thelady ochtendurine is het beste.

19. deb27

deb27 Fanatiek lid

Oct 17, 2010
    2,052
    0
    0
    in het noorden
    gek aan het worden van de onzekerheid...
    loop ook elk uur naar het toilet en zodra ik wat voel denk ik ach ja op naar de volgende ronde maar als ik dan check is er niks te zien:(

ik denk niet dat ik morgen ga testen, ben sinds begin augustus gestopt met de pil en laatste keren wel 28/29 dagen cyclus gehad maar durf er nog niet op te hopen.
    als ik het dinsdagochtend nog niet ben ga ik testen, dan is mijn vriend er ook bij en dat vind ik ook wel zo fijn...

en jullie? gaan jullie morgen testen?

20. deb27

deb27 Fanatiek lid

Oct 17, 2010
    2,052
    0
    0
    in het noorden
    en meiden al getest?

Share This Page