Ja maar negatief en nog geen ongi. Dus als mijn ongi er woensdag nog niet is ga ik weer testen. Raar he als je ongi weg blijft!
Linnie82: ja voelt heel gek wanneer je ongi weg blijft, maar kan ook wel door de spanning komen. Vind 't ook heel eng om naar de wc te gaan iedere keer. Ik had vanochtend een heel klein beetje krampjes, maar verder geen echte ongi klachten. Hoop dat 't weg blijft. Deb: Al getest, of nog niet. Vind 't wel knap wanneer je probeert te wachten.
@ brusje, nee heb nog niet getest. had vanmorgen wat ongi steken maar zet nog niet door, maar mijn gevoel zegt me dat ie er vannacht aankomt. heb een heel heel heel klein beetje afscheiding gehad vandaag, 3x, met wat roze er door heen... bij jou nog niks te zien?
Nee helemaal niks, heb nu ook weinig afscheiding lijkt wel. Hoop voor je dat de ongi niet door zet meid.
ik hoop voor jou ook dat ie niet doorzet en je een posi test in je handen zult hebben van de week... aan de ene kant zou ik het helemaal top vinden als het niet doorzet maar als het wel doorzet dan is dat ook goed, heb het maar geaccepteerd...dan valt de teleurstelling weer wat mee... en gezien het feit dat we net begonnen zijn en een vriendin van mij al 15 jaar bezig is en nu via iui zwanger probeert te raken...plaatst me ook wel met 2 benen op de grond en wacht ik gewoon af,....
Daar heb je helemaal gelijk in. Het is en voelt alleen zo dubbel. wij zijn ook pas net bezig. Maar wanneer ik wel m'n ongi krijg hoop ik dat 't snel gebeurt. Dan is 't toch ff teleurstelling, maar dan kunnen we wel weer hopen op de volgende keer.
thnx dames voor de reactie... ja misschien toch maar ff de ha vragen.. wordt onderhand gewoon vervelend.. nu ook tussen ei en ongi en vreselijk zere boobs.. echt niet grappig...voel ze bij elke stap.. en zo'n vreselijk dorst.. ik drink me een ongeluk en dat terwijl ik juist altijd te weinig drink.. echt van die aanvallen.. daardoor ook veel vaker plassen.. en nee zwanger ben ik niet.. kan ik me niet voorstellen.. maar door steeds deze klachten ga je het wel iedere maand een keer denken.. dat vooral vind ik frustrerend..wil t juist van me af zetten, maar dat gaat niet op deze manier.. Jullie succes meiden.. ga voor jullie duimen!
Hoi Ichtus, Ik heb precies dezelfde klachten als die van jou, en dat klinkt erg als PMS. Ik slik hiervoor Menstruasan van A. Vogel (homeopatisch), en ik vind dat het wel wat helpt. Veder eet ik wat vaker iets kleins tussendoor en wat ook belangrijk is dat je blijft bewegen (bij mij wordt het bij stilzitten erger), en lekker naar buiten gaan (vooral je hoofd even ergens anders bij hebben) En tja, Aleve is een goede pijnstiller die ik erbij gebruik. Als het echt heel belemmerend voor je is, zou je ook naar je huisarts kunnen gaan. Volgens mij zijn er wel medicijnen die je klachten wat kunnen verlichten. Sterkte!! Groetjes, Pinda83
Hoi meiden, Het is nu mijn vruchtbare periode, de hele erge (vruchtbare) dag had ik gisteren. Flink geklust dit weekeinde, nu een hele zeurderige pijn in mijn onderbuik. Niet links of rechts maar gehele streek. Ik vraag me dan ook af of dit spierpijn is of dat het nu toch echt zover is. Verder niet veel symptomen maar wel emo, Wie weet mij hier iets over te vertellen of heeeft hetzelfde mee gemaakt????
nog geen ongi's of posi testen hier? heb sinds gisteravond af en toe wat bruinige afscheiding maar ongi blijft uit...heeft iemand dit ook of een keer gehad?
2 maanden geleden had ik dat 3 dagen voordat ik ongi was. Begreep toen niet helemaal hoe ik m'n cyclus moest berekenen. Vorige maand ging 't gewoon weer goed. Hier nog geen ongi. Ik wacht nog tot donderdag en anders weer testen. Vandaag verder ook geen ongi klachten zoals krampjes en zo.
Hoi allemaal ben sinds eind oktober gestopt met de pil (3 weken terug heb ik veel bruin bloed gehad.. zou wel me ongi zijn geweest) maar nu heb ik een vies vraagje.. ik stapte net uit bed en voelde het van onder een beetje lopen .. de afscheiding liep letterlijk uit mij en er zaten ook een paar flinke druppels in mijn joggingbroek.. nog nooit gehad.. volgens een banner zou mijn ei ook gister moeten zijn.. heb wel flink geklust 2 weken lang .. veel donkere aders op mijn tepels & als ik in mijn navel druk doet het pijn kan iemand me helpen? xxx
Hoi! Ik heb me hier aangemeld omdat ik het hier vreselijk interessant vind! Ik ben in augustus gestopt met de pil. De laatste 2 maanden zijn we echter pas aan het 'klussen' geslagen, in het begin lette ik niet echt op of ik vruchtbaar was, ja of nee. Voordat ik met de pil begon, was ik erg onregelmatig ongesteld. Sinds ik gestopt ben, ben ik precies om de 27 dagen ongesteld! Super natuurlijk, want zo kan ik precies bekijken wanneer mijn eisprong is. Mijn eisprong was donderdag 16/12. Mijn innesteldag (mits mijn eitje bevrucht is) was gisteren. Maar nu heb ik dus vanaf de dag van mijn eisprong, en gisteren het ergst (innesteldag), buikpijn in mijn onderbuik. Zelfs seks doet bij bepaalde standjes gewoon erg pijn in mijn buik! Dit heb ik dus echt nog nooit gehad... Mijn borsten en tepels doen wel heel erg pijn, maar dat heb ik al sinds ik gestopt ben met de pil, elke keer tussen de eisprong en de menstruatie. Ik hoooooop echt heeeeeel erg dat ik nu zwanger ben. Verder heb ik nergens last van, dus ook geen dikke slijm ofzo. Woendag 29 december moet ik weer ongesteld worden, dus nog een ruime week wachten voor ik uitsluitsel heb! Vind het super spannend!
Och Deb wat balen. Wat een ***dag vandaag dan. het enige is dat je nu een wijntje kan drinken en biefstuk kan eten met de kerst. Heel veel sterkte meid. Suuzie: geen idee of het met je eisprong te maken zou kunnen hebben. Hier nog geen ongi. Ik wacht nog 2 dagen en anders weer testen.
Hoi Miranka, Wat grappig, ik loop precies gelijk met jou, en heb ook dezelfde klachten!! Ik ben 11 jaar aan de pil geweest en gestopt in juli. Daarna 3 maanden helemaal niets, vervolgens een heel onregelmatige cylcus. de laatste 2 maanden iets regelmatiger, maar ik weet niet precies wanneer mijn ei is geweest. Ik denk zo tussen 12 en 16 december, omdat ik toen veel vruchtbaar slijm had en ook de gebruikelijke pijn die ik normaal heb bij de eisprong. de afgelopen dagen heel veel buikpijn gehad en wat misselijk, zere borsten (maar dat heb ik altijd tussen ei en NOD). Alleen.. op een gegeven moment deden ze niet meer zeer en voelde ik me geweldig, helemaal nergens last van. Toen opeens erge steken in mijn buik en nu ook steken in mijn borsten. Het leek gisteren alsof er een beestje in mijn baarmoeder knaagde en ik heb last van mijn liezen en rug. Spannend dus, maar ik heb PMS en veel klachten lijken op wat ik nu voel. Ik moet dus maar nergens vanuit gaan! Ik hoor graag van je hoe jij je veder voelt, en misschien zijn er anderen die deze symptomen ook hebben en ook last hebben van PMS?? IK ben steeds op zoek naar bevestiging, haha Houden we elkaar op de hoogte? Ik ga eind volgende week een keertje testen, mocht de ongi weg blijven....!! Succes! groetjes, Pinda83
hi ladies, Ben toch ook maar eens gaan kijken hier. Vorig jaar augustus gestopt met de pil en direct in september zwanger. Helaas bij de echo in week 10 geconstateerd dat de kleine geen hartslag had. Na veel ge-emmer en gedoe uiteindelijk op 24 december een curettage onder plaatselijke verdoving gehad. Sinds feb weer bezig... en jullie raden het al, nu wil het niet lukken . Helaas ook nog eens onregelmatig ongesteld (varieerend tussen de 30 en 38 dagen). Aangezien ik een beetje ongeduldig wordt, ben ik sinds dag 16 met ovaluatietesten bezig en volgens mij gemiddelde zou ik morgen mijn vruchtbare dag hebben. Helaas nog niks in zicht. Om op het onderwerp terug te komen. Op dag 16 had ik een heeeeeel licht tweede streepje, dag 17 geklust en nu heb ik sinds zondag dikke en pijnlijke tieten (excuse le mot) en rommelt mijn onderbuik. Wat is dit?!?!?! Kan het zijn dat ik toch al de piek gehad heb en dus op tijd geklust (per ongeluk, soort van?)....
Hallo Meiden Ik ben sinds half augustus van de pil af, ben tot nog toe alle keren nog ongesteld geworden, deze maand iets vreemds gehad, 2 dagen na mijn eisprong kreeg ik bruine afscheiding, kan dit iets positief zijn?? hoop op een reactie! groetjes
Hee meiden, Ben toch afgelopen zaterdag ongesteld geworden ( was wel 2 dagen later dan normaal ).. het begon ook met een licht roze bloeding en nu is het gewoon een rode/ bruine bloedverlies dit vind ik erg vreemd, ook zijn de symptonen niet weg maar wel erger geworden! Ik voel me erg moe, weinig zin aan eten (terwijl ik normaal als ik ongi ben een vreetkick heb), zere onderrug/ onderbuik, somber gevoel, stemmingsverschil, zere borsten, steken en noem maar op.. Waar zal dit van komen, of zou ik toch maar een test proberen te wagen wie kan mij hiermee helpen? (want zelfs mijn aandacht voor jongens is weg en heb totaal geen zin aan sex, kan er nog niet eens aan denken)! Hoop dat iemand een oplossing weet wat dit misschien kan betekenen of als ik toch even zou moeten testen?
Hoi! Ik heb eigenlijk niet veel last meer van buikpijn, alleen als ik ga zitten voel ik een steek, maar niet meer constant. Het is nu afwachten geblazen tot woensdag. Maar ik kan alleen haast niet wachten, want ik ben zo nieuwsgierig. Ik ben er nog niet zo erg mee bezig geweest als nu. Ik lees alleen ook in dit forum dat vrouwen last zullen hebben van dik wit slijm, maar dat kan ik bij mij niet ontdekken, dus misschien is er wel helemaal geen zwangerschap gaande... Dat zou ik wel heel erg balen vinden. Ik lees alleen ook dat elke vrouw anders reageert op een zwangerschap, dus daar hou ik me maar aan vast... Heb verder geen andere 'klachten', ik voel me prima, alleen die zere borsten is echt geen pretje! Ik word gewoon meerdere keren wakker van 's nachts. Nu heb ik ook nog eens een behoorlijke cup, dus ze zitten echt vreselijk in de weg... Ik heb nog nooit een test gedaan, omdat ik elke keer precies om de 27 dagen ongi word. Mocht ik woensdag niet ongi worden, ren ik meteen naar de drogist... Je hoort nog van me! ps: wat is PMS?