Ben heel benieuwd of je al getest hebt! Ik hoop dat het positief is, meid! Fijne kerstdagen allemaal in ieder geval!
Helaas vandaag ongi geworden. Gister minimaal wat last van bruinig streepje in inlegkruisje. Dus ik probeerde toch positief te blijven. Bij mijn vorige zwangerschap had ik in het begin wat last bloedingen, dus wie weet. Vanochtend ging ik op de wc zitten en het droop er gewoon uit (sorry, klinkt zo lekker smerig). Nu valt het wel weer mee. Op naar de volgende ronde dan maar. Voel me natuurlijk een beetje *** nu maar we gaan positief het nieuwe jaar in. Hoe gaat het bij iedereen? Fijne feestdagen allemaal.
Hee meiden, Ik heb helaas nog geen reactie van iemand van jullie gehad op mijn vorige bericht! Gelukkig zijn de symptonen minder geworden maar heb nu wel veel last van; zere maag (steken), veel drinken, veel na de wc moeten, kotsneigingen, roken smaakt niet, ontzettend veel eten ( en steeds honger gevoel hebben ) .. ik weet niet waar dit vandaan komt maar het voelt niet prettig, ben wel ongi geweest maar dat was erg kort ( in tegenstelling tot alle andere ongi's ) zou ik toch een test wagen ( want moet pas over 2,5 week weer ongi worden ) wie o wie kan me helpen? Iedereen leuke feestdagen gehad??
Hoi thelady, Ik zou zeggen dat je behoorlijke zwangerschapskwalen hebt! Die korte ongesteldheid, kon dat geen innestelingsbloeding zijn? Had je helder rood bloed of meer bruinig? Ik zou als ik jou was gewoon nog een test doen. Als je zwanger bent, geeft die test nu inmiddels wel een positieve uitslag. Zo niet, dan zou ik even naar de huisarts gaan. Ik moet eigenlijk vandaag ongi worden. Gisteren een dipdag gehad, want ik voelde mijn ongesteldheid aankomen, vanwege de beruchte ongesteldheidsbuikpijn. Heb behoorlijk gehuild, mijn mannetje had weer een zware taak aan mij, om me weer een beetje op te beuren. Ik had zo verwacht dat ik zwanger zou zijn, ook vanwege die buikpijn die ik na mijn eisprong had. Vandaag alleen nergens last van, geen ongesteldheidsbuikpijn, geen krampen en ook nog steeds geen ongesteldheid. De dag is nog niet voorbij, maar omdat ik zo vreselijk graag uitsluitsel wou hebben, heb ik toch maar een zwangerschapstestje gedaan. Met een negatief resultaat. Ik had gisteren mijn dip al gehad, en had het inmiddels al stiekem verwacht, dus vandaag kan ik er niet zo erg mee zitten. Nu alleen nog wachten op mijn menstruatie... Succes allemaal!
Thelady: ik zou toch ook echt gaan testen. En wanneer de test negatief is, morgen even bellen met de huisarts. Miranka: al ongi inmiddels? Ondanks teleurstelling vorige week, heb ik toch wel een erg leuke kerst gehad. En jullie?
Hee, Nee het was geen helder rood bloed maar wat bruinig elke keer (oud-bloed), ik wou eerst in de week toen ik ongesteld moest worden een test doen maar toen werd ik toch ongesteld.. Maar de dag voordat ik ongi ben geworden had ik hele dikke witte afscheiding in de onderbroek zitten en de volgende dag toen ik ongi was had ik heel licht roze bloed verlies en daarna 2,5 dag rood/ bruin maar niet zoals normaal! Ben constant aan het eten (onder gevoel gaat niet weg), hartkloppingen, steken zijn inmiddels weg, maar wel gevoel dat me broeken allemaal strakker zitten, roken smaakt me uitermate slecht (kotsneigingen), allemaal van zulke rare kwaaltjes! Dus als ik nu ga testen dan zou die HCG hormoon wel aanwezig wezen?? Bedanktt ..
hai, volgens mij zou je nu wel kunnen testen hoor...is ook wel fijn voor jezelf om te weten hoe of wat denk ik zo...
ik wens iedereen trouwens een goede jaarwisseling toe en al het goeds voor 2011...hopelijk een vruchtbaar jaar voor ons allemaal. liefs
Ben ik weer... Ja, ik ben gisteren ongi geworden, dus nu is het helemaal zeker dat er bij ons over 9 maanden geen kleintje is... Maar goed, dit was ook pas de 2e maand 'klussen', dus we kunnen er nog even tegenaan... Het probleem met mij is, dat als ik iets wil hebben, dan wil ik het ook meteen! Ik ben totaal niet geduldig, daarom zat ik van de week helemaal in tranen. Ik kan dat dan gewoon niet hebben... Maar mijn goede voornemen voor 2011 is: er niet zoveel mee bezig zijn. Maar zou iemand mij uit kunnen leggen hoe ik dat in de praktijk moet brengen? Thelady88: wil je ons laten weten of je al getest hebt? Want uiteraard zijn wij allemaal super nieuwsgierig naar het resultaat... Mijn kerst was super, nu hopen dat mijn oudejaarsavond ook nog gezellig is, dan kan mijn maand december niet meer stuk. (jammer alleen dat dat ENE cadeau nog op zich laat wachten...) Allemaal de allerbeste wensen voor 2011 toegewenst! Laten we hopen dat december 2011 iedereen een gezinslid rijker is!
Thelady: Al getest? We zijn volgens mij allemaal wel erg benieuwd. Miranka: Tja, er niet zo veel mee bezig zijn.... Ik kan je denk ik geen tips geven, heb er denk ik ook zo'n last van ha ha. Ik denk dat er meer hier zijn die dat hebben en ook dat wanneer ze iets willen het ook meteen willen. Jammer genoeg werkt dat in de praktijk niet zo. Maar ik hoop dat 2011 voor ons allemaal een erg vruchtbaar jaar zal zijn met voor ons allemaal inderdaad een gezinslid rijker. Allemaal een hele goede jaarwisseling en heel veel goeds gewenst voor 2011 en tot volgend jaar Veel liefs
Lady's Heb nog niet getest, maar gisteren wel ontzettend zere maag gehad en hele ochtend& middag overgegeven .. kon geen eten of drinken binnenhouden, gelukkig gaat nu weer beter! 2jan. ga ik gelijk testen!! Goede jaarwisseling allemaal, en laat jullie het allemaal volgende week weten ..
Hee, Ik heb hetzelfde! 4 dec had ik ongesteld moeten worden, ik werd dit pas 6 dec j.l. toen vlak na mijn ovulatie heb ik gebloed, nu ben ik weer overtijd. Ik heb nu een beetje in de war, ik heb normaal een cyclus van 28 dagen, vorige maand een cyclus van 30 dagen. Als ik nu uit ga dat ik deze maand een cyclus van 28 dagen heb, had ik 2 januari ongesteld moeten worden. Wanneer ik uitga van een cyclus van 30 dagen had ik gisteren 4 januari ongesteld moeten worden!? Verder heb ik geen symptomen, niet van ongesteldheid, zoals pijn in mijn borsten zoals elke maand. Ook niet echt zwangerschapssymptomen, enkel vermoeidheid? Heb ik een ovulatiebloeding gehad of misschien hopelijk een innestelling bloeding???
Thelady: Volgens mij zijn wij allemaal erg benieuwd of je getest hebt en of wat er uit is gekomen..... Maar ik zag dat je niet meer online was geweest sinds 'vorig jaar' (ha ha klinkt wel grappig). Mleen: Het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn. Wanneer ga je testen dan weet je meer? En als je je er onzeker over voelt ga toch even langs de huisarts. Wel spannend zeg. Hoe gaat het verder met iedereen? Hier bijna einde van klusweek. Zondag geklust en gister geklust. vandaag gaat niet lukken, manlief ligt een beetje beroerd op de bank. Dus ik hoop dat het op een van de andere dagen raak is geweest. We gaan weeer een erg spannende tijd tegemoet. Vanaf zondag een wat dikkere onderbuik, zoals iedere maand en ik voelde m'n eisprong links en ook een beetje rechts, dat is wel raar heb ik normaal niet. Ik heb altijd last van m'n linker kant rechts nooit. We moeten maar weer afwachten. Veel liefs
Hee lady's Hier ben ik weer, sorry voor het lange wachten! Ik heb deze week een test gedaan maar nu weet ik niet wat de uitslag is want hij gaf horizontaal en verticaal 1 roze streepje weer dus dit lijkt me niet echt geldig maar kan ook wezen dat er dan iets anders is ?? Ben wel in 1 week 2kg aangekomen en me borsten groeien ineens hard (bh's passen bijna niet meer), eetlust is weer erg minder geworden maar wel een down gevoel maar niet wetend waar het weg komt of waar ik dan mee zit! Weet niet wat ik nu nog moet doen of wat er met de test is, kan iemand me toch helpen? ps. nog allemaal beste wensen! (K)
Thelady: Ik denk echt dat je zwanger bent. Dat kan ik natuurlijk helemaal niet zeker weten, maar je hebt wel een hoop symptomen. Doe anders eens een Clearblue test. Deze zegt gewoon of je zwanger bent en eventueel hoe lang je al zwanger bent. Niks geen gedoe met streepjes die misschien niet zo goed zichtbaar zijn, maar gewoon lekker duidelijk! Van het weekend wordt het voor ons weer eens tijd om te klussen. Volgende week zijn mijn meest vruchtbare dagen, dus we gaan er weer lekker tegenaan... Ik hoop dat het nu snel raak zal zijn, maar zal proberen er iets minder mee bezig te zijn dan vorige maand. Want je wordt er zo verdrietig van als het niet raak is en je gewoon weer ongesteld wordt... Succes allemaal!
Hallo allemaal. Ik heb hier een beetje de verhalen gelezen maar ik heb dus dat ik over anderhalve week pas ongesteld hoef te worden. Maar heb last van ongesteldheidspijn, meestal de ochtenden en avonden en alleen als ik stilzit. Ook krijg ik puistjes op plekken waar ik ze normaal niet heb.. zoals in m'n oor. Daarbij ook nog een rugpijn. 16 december is me laatste menstruatie geweest en de nacht van 31 op 1 januari geklust. Iemand enig idee? zou me ongesteldheid eraan komen offf...? P.S. Ben al ruim een jaar van de pil af maar doen het altijd veilig uitzonderlijk het nieuwe jaar dus
Ik had toen een test via internet besteld en die gegaan er zat via de post geen beschrijving bij maar die had ik (met me domme hoofd) achteraf pas gelezen en kwam erachter dat ik de test niet op de juiste manier had gedaan .. Toch denk ik morgen even met mijn huisarts te bellen omdat ik toch groot vermoeden heb dat ik het 'wel' ben ook al moet ik pas over een 1 week ongi worden! Vind het toch wel een beetje eng want heb nu geen duidelijkheid, testen geven het nog niet aan maar ik zit nog wel steeds aan de pil en ik rook (+ weekend) drink ik ook alcohol en wil niet als het wel zo is dat het gevolgen kan hebben, het houd me nu gewoon dag& nacht bezig .. Bedankt voor jullie reactie! Aan geheimpje; Het kan best zijn dat je een innesteling(= ovalutie) heb gehad en daar nu je klachten wegkomen, ik zou eerst je ongi maar even wachten en als je toch een test wil doen dan kan dit tot 4u dagen voor je verwachte NOD ..