Thelady88 bedankt voor je reactie. Die dag wil ik zowizo wel even afwachten inderdaad. Vanaf dinsdag 4 januari tot zaterdag 8 januari heb ik die ongesteldheidspijn gehad in kleinere scheuten. Dit vind ik vreemd omdat ik het nooit een week voor me ongesteldheid heb. Officieel gezien met een cyclus van 28 dagen hoor ik 12 a 13 januari ongesteld te worden. Ben ik het dan niet ga ik inderdaad even testen en laat ik het uiteraard wel even weten.
Aan geheimpje; Geen dank! Bij een regelmatige cyclus van 28 dagen heb je vaak rond de 14de dag een eiersprong dat is de dag wanneer je het meest vruchtbaar bent ( ook de dag ervoor& erna ) het kan misschien zijn dat je rond die dag gemeenschap hebt gehad, en dat die klachten wegkomen bij een innesteling (bevrucht eitje in de baarmoeder) .. Hou je klachten even goed in de gaten en wacht indd even de week af dat je ongi moet worden, en doe dan voor de zekerheid even een test! Voor geval dat je graag zwanger wil worden hoop ik dat het je gelukt is!! Ik ga vandaag toch maar even een afspraak maken bij de huisarts want mijn gedachtens gaan helemaal op hol, zelf heb ik niet constant geld om zwangerschaptesten te kopen en ben beetje in de war dus lijkt een bezoek aan de huisarts mij de beste oplossing!
Hajj Thelady88. Ik moet zeggen dat de ongesteldheidklachten nog steeds aanwezig zijn alleen lijken ze nu iets meer te zijn. In principe was het niet gepland om een baby te nemen maar mocht het wel zo wezen dan zijn we er uiteraard superblij mee. Ik heb niet echt klachten wat betreft me borsten, en eetlust is alleen maar erger geworden, heb net een boterham gegeten en nu alweeer een rommelende maag ook rook ik ontiechelijk veel wat ik normaal niet gedaan heb , heb ook dikke stinkende afscheiding.. normaal nooooit last van gehad. Zelf heb ik een idee dat het me tussen de oren is gaan zitten en aangezien ik veel verhalen heb gelezen met verschijnende klachten maar negatieve uitslag ga ik er gewoon vanuit dat me menstruatie woensdag a donderdag komt Testen durf ik eigenlijk niet echt aan vanwege de teleurstelling die er zal komen.
En jij superveel sterkte als je naar de dokter gaat en hopen op een posi uitslag voor je als je het graag zou willen.. ik hoor het wel van je..
Aan geheimpje; Oke maar die enorme vreetkick kan natuurlijk komen omdat je miss je ongi er wel aan zit te komen en het vele roken omdat je miss toch een beetje stress hebt van; ' zou het nu wel of geen zwangerschap kunnen wezen ' . Ik snap dat je liever niet wilt testen omdat je er dan wat gemengde gevoelens bij krijgt en uiteraard miss teleurstellend is maar dat is het ook als je ongi word en je toch wel hoopte op een zwangerschap maar toch voor de zekerheid zou ik wel een test doen want het komt voor dat meiden ongi worden maar ook zwanger zijn .. Heb vandaag helaas geen afspraak kunnen maken bij de huisarts maar kwam er achter dat ik deze week ongi moet worden dus ik wacht het ook maar eventjes af!! &&morgen toch nog even huisarts proberen want een test kan nooit kwaad natuurlijk!
Heee lady 's .. Het begint hier wel steeds stiller te worden op het forum of heeft niemand meer iets te vertellen, of zijn er veel positieve testen geweest? Helaas kan ik jullie nog geen leuk nieuws bezorgen want ik zit nog steeds me NOD af te wachten, ondanks alle klachten waar ik nu weer last van heb! Hopelijk kan ik jullie na dit weekend de verlossende uitslag geven (zou voor mij ook prettig wezen), maar zou wel gezellig wezen als een paar van jullie dames het dan ook zullen lezen. Ik wens jullie allen een fijn weekend toe, veel liefss
hoi Thelady....hahahaha zat er ook net aan te denken om maar even een berichtje te plaatsen om te kijken wie er wel zwanger zijn nu en wie nu weer op de wachtbank zit!!! welke klachten heb je momenteel? en dames we zullen zien wie er nog actief zijn hier of wie er al zwanger zijn...
Hahha ja dat dacht ik dus ook al debb .. maar goed ik zit nu op het wachtbankje dus maar ff afwachten!! Klachten momenteel; ontzettend zere onderrug, wazig zien (wegvallen), misselijk (kolkhalsneigingen), erg moe en veel witte vloed elke keer .. Zit nu in de week van me NOD en ben nu 1 dag overtijd dus er kan nog van alles gebeuren weer, hopen dat ik morgen meer weet en anders maandag maar ff weer testen!!
ik hoop inderdaad dat je morgen wat meer duidelijkheid hebt en dat de test positief is!! mijn cyclus was vorige maand 31 dagen dat zou betekenen dat ik mijn ongi donderdag/vrijdag pas heb maar als het 28 dagen is dan word het dinsdag. heb ook wel veel last van mijn rug en deze maand mijn eisprong totaal niet gevoeld, al had ik dat de vorige maand wel... heb wel rond 11 januari wat steken in mijn linkerlies gehad maar was maar heel kort...dus wat dat betekent... maar ik reken nergens op, mijn lichaam heeft me zo voor de gek gehouden vorige maand dat ik zwaar teleurgesteld was.. het is dus echt weer afwachten allemaal...
Hee debb .. Nou indd je lichaam kan je zeker weten echt voor de gek houden, en je allemaal signalen geven waardoor je denkt 'yes dit keer is het eindelijk raark' maar dan komt helaas weer de teleurstelling dat het niet zo is! Ben nu 2dagen overtijd wat de laatste tijd nu wel vaker zo is maar nog nooit eerder gehad heb eig. ach en als ik vannacht of morgen wel ongi word dan haal ik alsnog een test want vind wel gek waar dan al die symptonen wegkomen en zolang al (want heb er al maandje last van) !!
Ha allemaal, Hoe gaat het bij jullie? Hier wel wat spanning, maar minder als de vorige keer. Deze keer is denk ik niet raak, volgende maand beter. heb voor de eerste keer in 't half jaar m'n eisprong niet goed gevoeld en herkende niet het juiste 'slijm'. Dus ga er van uit dat we dan moeten wachten op de volgende maand. Ik heb alleen wat last van een wat dikkere buik, was vorirge maanden ook, en soms wat steken in de liezen. Deze week weten we meer hoop ik. Heel veel succes allemaal. Liefs
Hoi allemaal! Ik ben alweer een klein poosje niet meer hier geweest. Ik wil me er niet meer zo ontzettend veel mee bezig houden. Elke keer als ik ongesteld word, zakt mijn humeur naar 't nulpunt. Wel ben ik afgelopen woensdag gestopt met roken... Ik rookte bijna een pakje per dag. Dit bevorderd mijn vruchtbaarheid niet. Daar was ik me al die tijd al van bewust, maar ja, stop maar eens zo snel. Mensen die niet roken, zullen er niet veel van begrijpen, maar het is zoooo verrot moeilijk! Ik heb vanmorgen gezondigd, om 1 sigaret te roken. Maar ik heb meteen de overige sigaretten weggegooid. Het was mijn eerste en meteen mijn laatste sigaret die ik vanaf woensdag gerookt had, maar ik smachte er gewoon heel erg naar. Toch weet ik waar ik het allemaal voor doe, ik heb er veel voor over om ooit zo'n klein, zacht, kwetsbaar hummeltje in mijn armen te kunnen houden. Ik wens jullie allemaal heel veel succes toe!
Onderhand zijn we alweer een paar weken verder, en helaas 9 jan mijn ongesteldheid gehad... We waren erg teleurgesteld. Ben ook een beetje in de war door mijn cyclus. Altijd een cyclus van 28 gehad, en nu heb ik een cyclus van "bekijk het maar". Misschien komt dat door ontpillen? Maar we gaan er weer tegen aan, dan maar op de gok en klussen wanneer het kan... Ook leuk
@Mleen, ja dat had ik ook inderdaad. ik had ook eerst mooi om de 28 dagen en nu is het ook al langer...erg irritant is dat wel... wij doen het nu ook maar op goed geluk en klussen 10 dagen na mijn ongesteldheid tot de 20ste dag ofzo...hopelijk lukt dat en zo niet dan gaan we op den duur wel met ovulatie testen beginnen....
Maandag de 17e had ik 's ochtends duidelijk voelbaar mijn ei. Mijn man en ik hebben rondom deze datum een leuke tijd gehad... Nu werd ik van donderdag op vrijdag 's nachs wakker omdat ik moest braken. Vervolgens de hele vrijdag last gehad van braken en diarree... zaterdag weinig honger, maar geen braken en diarree meer. Wel misselijk, geen zin in koffie en verminderde eetlust. Vanmorgen nog steeds misselijk. 1 bakje koffie hou ik nog binnen maar wordt nu al misselijk van de geur van het lege kopje naast me. Het kan zijn dat het van een virus dat ronddwaalt is, maar als je een kinderwens hebt.... ga je misschien van alles in je hoofd halen. **EDIT** p.s. ik had zojuist een paar puntjes lichtroze bij het afvegen....
Ik heb hier ook last van. heb deze week denk ik ook mijn eisprong gehad en nu heel erg zere tepels harde volle borsten en heel erg Diarree, geen last ven braken maar wel steeds overal krampen en pijntjes ook in mijn onderrug. Word er gek van ben in december gestopt met de pil en weet dus nog niet helemaal hoe het loopt allemaal. Ik moet waarschijnlijk tussen 28,01 en 04,02 ergens ongi worden ik weet dat niet zeker omdat ik op 09,01 een tussentijdse bloeding heb gehad en niet weet of dit een menstruatie was. als dit geen menstruatie was dan zou ik dus 28 al ongi moeten worden en anders later. als ik het de 28 moet worden dan is deze week ook niet mijn eisprong geweest ( terwijl ik donderdag avond wel heel veel doorzichtig slijm had) Heeeel onduidelijk en vermoeiend allemaal!!!! Ik heb normaal zeeen van geduld maar nu betrap ik mezelf er op echt totaal geen geduld te hebben!!!!
Dat ken ik.... Ik heb trouwens ook een opgeblazen en zwaar gevoel in de onderbuik.... Nog steeds misselijk by the way...
Laatste update... Nog steeds er misselijk, maar inmiddels bruin/bloedverlies... 2e keer binnen 1 maand? ik was vanaf 5 januari nog 5 dagen ongi.. Afwachten hoe lang dit duurt.