ik heb een vraag. kan het zijn dat je eerst een cyclus heb van 40 dagen en nu weer een veel langere . zit van daag op dag 72 ben in juni gestopt met de pil. moet ik nu gewoon afwachten of moet ik even de huisarts bellen. ik zat al te denken om aan monnikspeper te gaan beginnen of zo. heeft iemand dat wel eens meer gehad. ik dacht hm eerst 45 dagen toen 40. dat gaat de goeie kant op maar nu is het al weer 72 dagen. wie er wat over weer graag.....
wat jij hebt is nog niks toen ik ben gestopt met de pil had ik een keer een cyclus van een half jaar!? er is dus nog hoop voor jou. kus Swiggy
jij bedoeld dat het eerst een half jaar heeft geduurd voor het op gang kwam? maar ik had eerst een van 40 en nu is ie weer veel langer. je zou denken dat ie alleen maar korter word.
Het kan in het begin erg wisselend zijn, ook dat je cyclus langer is dan de vorige, het beste kun je gewoon afwachten, dat zal de huisarts ook zeggen
Tjee denk dat ik ook naar de huisarts zou gaan hoor....gewoon voor de zekerheid misschien heb je wel helemaal geen eisprong...bedoel die pil zou nu toch wel uit je lijf moeten zijn(?)
ik heb wel na de pil 2 keer gemenstrueerd. de eerste keer na 45 dagen 2de keer na 40 dagen en nu is het dus al weer 72 dagen verder. het lijkt me dat ik dan wel gewoon een eisprong kan hebben. ik heb ook veel gelezen over monniks peper en eenhoorn wortel. ben het vanmiddag maar wezen halen en ben er maar gelijk mee begonnen. als het nu niet komt met die pillen dan waag ik me maar eraan om naar de dokter te gaan. ik ben ook bang dat als ik nu zou gaan dat ze zal zeggen wzcht maar af. monniks peper enzo probeer dan helpt het misschien wel. en dan kan ik dat ook gelijk tegen de dokter zeggen als ik nog steeds niet menstrueerd dan.... wel het rare is dat ik een lichte posi test heb gehad zo 2 weken geleden en daarna niet meer. heb ook geen sympthomen geloof ik. we wait....