Tussentijds bloedverlies

Discussion in 'Zwanger worden' started by Peet80, Apr 29, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Peet80

Peet80 Lid

Mar 16, 2010
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik heb een vraagje, wij zijn ongeveer een jaartje bezig om zwanger te worden. mIjn cyclus is altijd heel regelmatig. Ongeveer 29 dagen.
    Deze maand is mijn menstruatie begonnen op 2 april.(dit had eigenlijk 29 maart moeten zijn,was dus voor mijn doen een beetje over tijd).
    Op 13 april heb ik mijn eisprong gevoeld. Volgens de berekeningen zou ik omstreeks 2 mei weer ongesteld moeten worden.
    Nu heb ik vanaf 23 april heel licht bloedverlies.dat wil zeggen 2x op een ochtend een klein beetje rood bloed(wat er ook uit is gedrupt,echt heel weinig.Rest vd dagen soms hele licht beige afscheiding. Dacht dus bij het zien van dat rode bloed heel vroeg ongesteld te worden. Dit was niet het geval. De afgelopen dagen eigenlijk niets te zien,de gekleurde afscheiding zit alleen van binnen en komt er eigenlijk niet uit.(sorry voor de bewoording maar heb uit nieuwsgierigheid even van binnen gevoeld en afgeveegd aan een wc papiertje. ) Heel soms heb ik een licht menstruatiegevoel.
    Normaal heb ik bij mijn menstruatie echt behoorlijke krampen en ook behoorlijk bloedverlies.

Kan iemand van jullie me vertellen wat dit zou kunnen zijn of komt het iemand bekend voor?....

Bedankt voor de reacties alvast!
    Groetjes Peet80

2. bitchje

bitchje Actief lid

Aug 6, 2007
    109
    0
    0
    assistent manager
    gouda
    hoihoi
    ik had dat de vorige ronde ook
    4 dagen na mn ei begon k bloed te verliezen heel minimaal.
    en na 3 dagen overtijd werd ik ineens ongi helaas.
    maar misschien ist voor jou anders,ik hoop het

Share This Page