Hallo, Ik denk dat ik gisteren een miskraam heb gehad met 5 weken. Ik begon gisteravond in 1 keer te bloeden en kramp te krijgen met als gevolg dat ik een stuk vlees ben verloren zie plaatje, alleen de vraag wat is dit? Het is geen zakje of vliesje het lijkt meer op een stuk kipfilet. De ene kant is het glad en de andere kant rippelig. Het stuk zat aan elkaar toen ik het verloor. Nadat dit in mijn onderbroek zat is de kramp ook over gegaan en ben maar klein beetje door gaan bloeden. Ik heb 2x eerder een vmk gehad maar dit ben ik nog nooit tegen. Groetjes
Ik heb nooit een miskraam gehad maar dit ziet er wel heel vreemd uit! Ik zou tich gelijk even de vk bellen en het ook laten zien als ik jou was..
Brrr Ik zou ook even bellen... Denk niet dat het iets vreselijks is ofzo(al weet ik niet wat het wel is) Maar just to be sure
Dit lijkt op het baarmoederslijmvlies. Op deze termijn is er weinig van een vruchtje nog te herkennen. Sterkte. Bij mijn mk met bijna 10 weken kwam het er in delen uit. De eerste dag het vruchtje en de volgende dag al het slijmvlies. Sterkte