Wanneer had jij trouwens je ei? Dit kan bij mij nog niet het geval zijn, innesteling moet nog gebeuren. Jij hebt trouwens al een kleintje zie ik. Had je hier toen ook last van?
wij zijn er niet echt mee bezig maar zou het wel superleuk vinden nog een kleintje erbij Die erge witte vloed kan ik me niet herrineren maar net zoals het misselijke,buikpijn,dromen,pijnlijke en vollere(.)(.) herken ik meteen! Ook ben ik echt moe! ik heb een hele vroege eisprong altijd dus rond de 6/7de dag na mijn menstruatie! Vandaar dat ik ook bij de vorige zwangerschap zo vroeg posi testte ik ben echt zo benieuwd en hoop ook echt dat het zo is Krijgt mijn zoontje een broertje of zusje! Hoop dat ik het snel weet en zou het echt niet leuk vinden als het niet zo is maar ja dan gaan we naar de volgende ronde dus eigenlijk zou je dit ronde 1 kunnen noemen bij toeval
Merk wel dat ik er in mijn dromen mee bezig ben. Ik heb een lf van 11 dagen heb ik de door de laatste 2 rondes gemerkt. Helaas, we kunnen niet anders doen dan afwachten. Ik duim voor je meid!