Hoi, Ik ben kitty en ik ben 16 jaar. Op de 22e heb ik het voor het laatst met mn ex gedaan 2 weken daarop maakte hij het uit. Nu heb ben ik al een paar dagen humeurig, moe, heftige buikpijn, minder heftige buikpijn, pijnelijke borsten en vandaag voelde ik me misselijk en heb ik gekotst...ook voelt me buik soms raar. Maar het probleem is dat ik niet meer weet wanneer ik voor het laatst ongesteld ben geweest! Ik denk dat het al een tijd geleden is maar ik kan het me niet goed herrineren... Dus eigenlijk zit ik in een nogal moeilijke situatie want of ik moet nog wachten of ik ongesteld wordt of een test doen mja die moet op de dag wanneer je eigenlijk ongesteld moest worden. Ik ben erg bang omdat de symptomen er erg op lijken en omdat het mijn ex is! Weet iemand tips? ervaring? iets... Bedankt iniedergeval, Groetjes, Kitty
Hai Kitty, Inderdaad zo snel mogelijk een testje doen, alleen dan heb je zekerheid, en of het je ex is of je huidige vriend maakt niks uit, als je zwanger bent is het zaak dit zo snel mogelijk te achterhalen. Succes
Zo te horen neem je geen pil, is er een reden waarom je denkt dat je zwanger zou kunnen zijn? Is het condoom stukgegaan? Ik zou inderdaad zo snel mogelijk even een testje doen of langs je huisarts gaan (dan kan hij een testje doen). De symptomen die je beschrijft kunnen evengoed komen door de stress, maar als je onveilig gevreeën hebt, dan is er ook een kans dat je zwanger bent, even testen dus. Succes! Sandra
Ik slikte meestal wel de pil maar was er later meegestopt omdat ik het steeds vergat en ik dacht zowiezo dat weekend ongesteld te zijn (wat dus niet zo bleek) mijn vriend en ik hebben het wel met een condoom gedaan maar het ging al niet zo lekker... Dus ik ben bang dat de condoom gescheurt misschien zou zijn of iets anders... Maar over het testen...dat moet toch op de dag wanneer je denkt ongesteld te worden?
tja maar ja als jij niet weet wanneer je ongesteld wordt en je ook niet weet wanneer je laatste ongesteldheid is kan je beter nu een test doen dan dat mensen straks aan je vragen; meid ben je zwanger? Nee ik weet het niet ik wacht op mijn ongesteldheid ? Gewoon even testen. Succes!
Heb er eerst geen tijd voor gehad maar vandaag eindelijk een clear blue strip gekocht (wou t tog helemaal zeker zijn) en kreeg 1 streepje dus niet zwanger! zal dan wel iets anders zijn geweest...tenminste hoop wel dat ik nog ongesteld wordt want heb het gevoel dat t een tijd geleden is...
Hallo,ik zit met vragen maar weet niet goed waar ik er mee heen moet ik heb al 1 prachtige zoon,en dus zou ik eigenlijk de symptonen moeten herkennen. Ik heb borderline en daardaar vergeet ik vaak dingen (heb hier ook hulp bij) dus was al aan de prikpil geweest maar ben daardoorheen alsnog zwanger geworden omdat de dokter mij niet had voorgelegd dat het op de 1e dag moest van de menstruatie.. daar is mijn prachtige zoon dan ook van gekomen. Nu deden we het dus met condoom,en als ik het niet vergat slikte ik de pil.. Dianapil.. Maar nu is het probleem dat ik niet goed weet meer wanneer ik voor het laatst echt ongesteld was,omdat ik al onregelmatig was. anderhalve week geleden is de condoom gescheurt,en voelde me al koortsig die dag.. Nu heb ik als ik schoonmaak of iets actiefs doe,steeds steken in mijn buik.. het trekt van onderen (steken) mijn tepels zijn van zichzelf al wat donkerder en ik heb de bobbeltjes al van mijn vorige zwangerschap,ik weet echt niet of ik meerdere heb gekregen,ze zijn wel zachter en lijken groter? Ben ook een beetje misselijk telkens vooral na de koffie.. heb vooral snachts zin in eten en ben dan klaarwakker,terwijl ik sochtends echt moe ben,en jah kan je zeggen slaapgebrek maar kom snachts niet in slaap echt niet,heb last van mn schouders en onderrug al anderhalve week en steken in mijn rug. meer witte vloed en soms kwijl ik gewoon als ik praat,niet vaak maar toch gebeurt het. Ik plas ook meer dan normaal en kan niks ophouden. Dus ik d8 ik doe alvast een testje om te kijken of er wat te zien valt,maar neeh geen streepje,maar zoals ik vaker lees kan het ook te maken hebben met de hoeveelheid HCG.. Wie kan mij zeggen wanneer ik me weer moet laten testen of dat er misschien een speciale test is bij de huisarts : En zijn mijn symptonen herkenbaar : Veel liefs Sabrina9
Gewoon de kosten van een doktersvisitatie normaal gezien (en eventueel van een bloedonderzoek of urinetestje), maar dat alles wordt grotendeels terugbetaald door je ziekteverzekering. Succes, en zeker gaan hoor!
Gewoon de kosten van een doktersvisitatie normaal gezien (en eventueel van een bloedonderzoek of urinetestje), maar dat alles wordt grotendeels terugbetaald door je ziekteverzekering. Succes, en zeker gaan hoor!
Ok mooi,harstikke bedankt Maar voel me toch ook weer heel erg onzeker over het gevoel dat het misschien niet zo is.. dan zouden deze sypmtonen dus ergens anders op moeten slaan,maar jah beter het zekere voor het onzekere nemen.. Ik laat jullie weten wat er verder gebeurt.. Wel heel spannend allemaal zeg,kan bijna niet wachten.. Dikke (K) Sabrina9
Het kan inderdaad ook iets anders zijn, maar dan weet je in ieder geval al wat het níet is, gewoon gaan hoor! Veel succes!
Nou.. ben naar de dokter geweest ze heeft een urinetest gedaan want volgens haar was een bloedonderzoek nog te vroeg.. kwam dus weer uit dat het negatief is.. dus ik vroeg hoe k dan aan de zelfde soort symptonen kwam.. moet ik dus over een weekje toch wel weer gaan testen als ik alsnog niet ongesteld ben.. nou hopen dat ik dan over een weekje wijzer ben.. dikke (K) Sabrina9