Goh, nu blijf je nog langer in onzekerheid, maar toch heel goed dat je naar de huisarts geweest bent! Gewoon (proberen) rustig af (te) wachten, hopelijk weet je snel meer! Succes!
Ik word er helemaal gek van .. ben steeds misselijk... kan niet meer poepen,gaat echt moeizaam en heb de hele tijd van dat zeurdende pijn in mijn baarmoeder,soort van menstruatiepijn maar dan lichter.. en hele tijd komt er zuur naar boven in mn mond.. mn borsten zijn ook maf aan het doen,ik voel de witte vloed er gewoon uitstromen,maar jah al 2 testen gedaan met urine en nog steeds negatief.. :S ik wil dr niet mee bezig zijn,maar vind dit ook niet leuk meer,mijn arts vind het dus te vroeg nog voor een bloedonderzoek en ik moet een weekje wachten en dan eerst weer testen met urine en dan pas die bloedonderzoek..! ik durf niet te drinken of wat dan ook omdat ik bang ben toch zwanger te zijn .. Wie heeft dit meegemaakt en bleek toch achteraf zwanger te zijn of juist niet en wie weet waar die symptonen nog meer bij horen..: ik weet ff niet meer wat ik moet doen,weet iemand anders misschien een andere oplossing zodat ik weer gerust verder kan leven zonder me zorgen te maken.. : veel liefs Sabrina9