hoi heb een vraagje hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen, ben nu 8 weken zwanger van ons eerste kind, en nou was mijn vraag is het normaal dat je de ene dag meer last heb van je symptomen dan de andere dag? Want vorige week had ik nog erge pijn aan me borsten en nu helemaal niet, heb wel heel de dag door zure oprispingen maar dat is alles, maar ja misschien is het wel niormaal ik hoor het wel van jullie. groetjes nance
hey ik heb het ook denk dat het wel normaal is was ook eerst ongerust erover mjeh we moeten rustig blijven eronder
is normaal ik heb eigenlijk bijna nergens last van geen zere borsten ben 2 dagen misselijk geweest heb alleen nog last van ook zure oprispingenen steekjes
Jaaa Ik ken dat.. in het weekend was ik zo beroert en overgeven en raar, gevoelige borsten en deze week..ja lichtjes misselijk en zoms een beetje gevoelige borsten..dus ik denk dat het wel goed is.. alleen ik heb heel veel hoofdpijn!
De symptomen wisselen bij mij als een dolle. Afgelopen weekend naar Parijs geweest. Zaterdag de hele dag rondgelopen. 's Avonds uiteten geweest maar ik kreeg geen hap door mijn keel, ik wilde het liefst in mijn bed gaan liggen. Maandag de hele dag beroerd, misselijk (gelukkig hoefde ik niet boven een pot te hangen). Dinsdag had ik een gewone normale dag. Gisteravond weer helemaal op. Nu voel ik me wel goed. Omdat het bij mij zo wisselt, heb ik een zakelijk trip naar Berlijn in december afgezegd. Ik zag daar als een berg tegenop. Verder heb ik wel eens last van duizelingen en kan heel erg afwezig zijn. Manlief is heel geduldig, die leest momenteel het boek van Kluun: help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt!
voor mij ook heel herkenbaar! geniet maar lekker van de dagen dat je je 'normaal' voelt en even geen kwaaltjes hebt als misselijkheid of rugpijn...
Gelukkig is het normaal. Ik twijfelde ook of het goed zat. Gister was ik beroerd terwijl ik 2 dagen ervoor van alles deed en at. Nu krijg ik geen hap door mijn keel. Nou ja, ik geniet maar met volle teugen van de goede dagen.
Fijn om te horen! Krijg ook al de zenuwen als ik even niks voel. Vrouwen... Wil je zwanger worden denk je "nou, dat lukt nooit!". Heb je plotsklaps een positieve test in handen denk je "is het ECHT zo? ik geloof het niet!"... nog 3 keer testen... Allemaal positief, dus hardstikke zwanger! Ok ok, je bent overtuigd. Zwanger. Pijntje hier, steekje daar, krampje zus, moe zo. Het VOELT nog bijna zwanger ook! Maar.... ga je vervolgens bij elk moment dat je even geen geen pijntje steekje of dingetje voelt denken dat het mis is! Wat een negatieve instelling hebben we toch he? Ben blij met dit forum hoor, kan er met niemand anders over babbelen. :-D D.
Hoi Allemaal, Hier hetzelfde hoor. Enige dag niets aan de hand en de andere dag zou ik het liefst de hele dag in bed blijven, of eigenlijk zelfs een winterslaap houden van enkele weken! Ik heb enigszins gevoelige borsten, maar daar valt prima mee te leven. Wel behoorlijk last van hoofdpijn, nemen jullie daar iets tegen overigens? Ik weet niet zo goed of ik dat nou zal doen of niet. Een enkele keer een vlaag van misselijkheid, maar ook dat valt gelukkig mee. Duss, ja t hoort er allemaal bij. Mijn lief heeft 'zwangerschap voor dummies' voor me gekocht en daarin lezen stelt behoorlijk gerust, aanrader! Sterkte!
Hoi Debbie, gefeliciteerd met je zwangerschap. Als je wilt kletsen met meiden die ongeveer net zo ver zijn als jij en die met dezelfde ongemakken en onzekerheden zitten, kun je ook eens een kijkje nemen bij de augustusmama's. Je vindt ons topic bij de 'Bevallingslijst forum', helemaal onderaan in de categorie 'Zwanger zijn'. We hebben in de afgelopen weken al 60 pagina's volgekletst! Misschien tot daar! Sari, Plien en Marline, jullie zitten misschien bij de julimama's, of net niet? Als jullie in augustus zijn uitgerekend (of eind juli) kunnen jullie natuurlijk ook bij de augustusmama's Groetjes, Chantico
Nou toch wel fijn om te lezen dat er meerdere daar last van hebben, de ene dag is de andere dus niet!