kunnen jullie mij vertellen wat al jullie zwangerschapskwaaltjes zijn? me borsten worden wel groter maar ze doen geen pijn. ik kan deze week de zwangerschapstest doen. Maar ik durf nog niet Edit: Verplaatst naar Eerste Symtomen, door moderator
Heb je nog geen zwangerschaps test gedaan? Je hebt wel een zwangerschapbanner in beeld staan. Deze vraag kun je beter stellen bij het symptomen topic, dit topic is voor voorstellen. Liefs wolly
Sorry als ik je niet helemaal begrijp maar je schrijft over jou zwanger symptomen en dat je deze week een test wilt doen maar niet durft. Hoe weet je dan dat je zwanger bent als je nog geen test hebt gedaan. Nogmaals sorry als ik het niet begrepen heb. Liefs wolly http://www.zwangerschapspagina.nl/viewforum.php?f=10 Hier kun je meer info vinden over de symptomen.
omdat ik het vermoeden heb dat ik zwanger ben. ben al overal aan het informeren enzo over mijn kwaaltjes aangezien ik me echt anders voel dan normaal.maar ik me deze week pas kan laten testen. en ik hoop en ik heb ook echt het gevoel dat ik zwanger ben. sorry dat je het niet helemaal begrijpt vind het zelf ook nogal lastig
Ok nu snap ik het, ik begreep het niet goed omdat je wel een zwangerbanner hebt en de meeste maken zo'n banner pas aan als ze posi getest hebben. Maar ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent. Succes meid. Liefs wolly
zo is het voor iedereen wat duidelijker en voor mij ook haha ben wel heel onzeker nu. ik wacht tot vrijdag en dan ga ik me laten testen. xx
Laat je het weten wat het resultaat is? Heel veel succes met testen ik ga voor je duimen. Liefs wolly
En en en ! ben beniewd! Ik had de symptomen : na 6 weken (dan wist ikpas zwnager te zijn ) moemoemoe ! pijnelijke borsten en beetje misselijk maar niet fel! Xx.
negatief...maar nog steeds niet ongesteld. moet maandag met ochtend urine naar de dokter.blijkbaar was het volgens de dokter nog te vroeg...xxx