Vorige werk heb ik positief getest. En waar ik toen nog menstruatiepijn had, zere boobs, slapeloosheid, moe etc voel ik nu sinds gisteren niks!! En dan ook echt niks. Ik weet dat het nog heel pril is maar ik ben zo bang. Het heeft 2 jr geduurd voordat ik zwanger raakte en ben nu zo bang het kwijt te raken. Over 2.1 weken heb ik de echo en het gaat lang duren. Klinkt raar maar ik wil graag misselijk zijn. Ik weet dat jullie er niks aan kunnen doen maar kunnen symptomen per dag wisselen? De test is nog positief. Heb al gebelt om te vragen of er bloed kan worden geprikt om te zien of het hcg stijgt maar willen ze niet in het ziekenhuis. De huisarts wilt t ook niet omdat ik in behandeling ben bij het ziekenhuis.
Maak je niet druk......het kan zo verschillend gaan in een zwangerschap. de test geeft nog aan dat je zwanger bent en je hebt geen krampen en bloedverlies.....dan zit het nog goed
Je kan er niets van zeggen. Bij mijn dochter had ik ook de ene dag nagenoeg geen symptomen en de andere dag een op en top zwanger gevoel. En daar kwam een prachtig mooi gezond meisje uit voort! Nu vielen mijn symptomen laatst ook weg en volgde er een dag later bloedverlies. Vmk dus. Beide keren was het rond de 5 weken dat dit gebeurde, en met een volledig ander resultaat. Zolang je test positief is en je geen bloedverlies hebt zou ik gewoon uitgaan van het goede scenario! Wisselende symptomen is in ieder geval heel normaal.
Maak je niet te druk. Ik ben nu 6+5 dan de ene dag heb ik last van mn borsten en de volgende dag voelen ze compleet normaal. Bekijk het per dag. En zolang je geen krampen & bloedverlies hebt, is er niks aan het handje. Laat het op je af komen..
Ik lees ff mee.heb precies hetzelfde.raak ook in paniek zodra ik niets meer voel.zo begon mijn mk namelijk ook.had toen ook nog geen bloedverlies.dus dat maakt je zo onzeker.ik wil misselijk zijn!
Hoi Spidy Hoe gaat het met je? Voel je je goed? we vragen ons steeds af hoe het met je gaat? 5 weken alweer!
Hè Stephanie, Ik voel me goed, te goed naar mijn idee. Heel onzeker allemaal. Uitslag van m'n operatie was goed. Kankervrij voor nu. Over 3 mnd controle. Hoe ist bij jou?? Ook zwanger zie ik?? Wow! Wanneer getest?? Donderdagmiddag heb ik intake voor moeders voor moeders.
Hier ook veel gevoeld van de innesteling, maar deze week helemaal niks. Wel lekker rustig eigenlijk, hoop dat het nog lang zo blijft Maar ik begrijp je bezorgdheid wel. Heb je getemperatuurd tijdens je cyclus? Ik blijf temperaturen tot aan 12 weken, zodat ik elke dag een stukje bevestiging heb dat alles waarschijnlijk nog goed zit. Immers, zolang m'n temp nog hoog is, is m'n progesteron dat ook.
Hier de week na de eisprong wat klachten, maar niet niemenswaardig. Na de positieve test alleen maar minder klachten en veel buikpijn gehad. Ik mocht vroeg naar het ziekenhuis ivm kans op drieling en de buikpijn. Omdat het moeilijk te zien was waar het zat, in de baarmoeder of erbuiten, moest ik elke 2 dagen terug en ook op HCG prikken. Mijn temp. was lager dan de weken na de eisprong (36.8 na de test en na de eisprong boven de 37.0) dus ik maakte me ook druk. Maar, elke 2 dagen was mn HCG netjes verdubbeld. Het vrchtje was gister goed te zien (IN de baarmoeder) en er kloptte een hartje! Ik heb behalve wat gevoeligere en grotere borsten ook helemaal nergens last van, een bofkont dus! Het hoeft helemaal niet slecht te zijn.