Voel je altijd wat? Hoi dames, wat is jullie ervaring: Merk je het altijd wanneer je zwanger bent of kan het ook makkelijk zijn dat je gewoon geen symptomen hebt, je niet anders voelt? Ik ben al een paar dagen overtijd maar wacht nog met een test aangezien ik een onregelmatige menstruatie heb ivm ontpillen (waarschijnlijk). Ik geef het nog een weekje de tijd. Voel wel steeds lichte steekjes in mn baarmoeder/achter schaambot. De ene dag wel en de andere dag niet. Normaal gesproken heb ik dat ook lichtjes een week voor mn menstruatie maar nu is het al twee weken af en aan. Af en toe ook een beetje opgeblazen gevoel in mn buik en droom de laatste dagen weer wat meer dan hiervoor. Verder voel ik me gewoon normaal, nergens last van. Dus denk dat het nog niet raak is eigenlijk. Wat waren jullie symptomen de eerste weken??
Eerste weken had ik ook weinig tot geen symptomen. Dacht ook dat 't niet raak was, maar toch wel Dus er is eigenlijk niets van te zeggen.. Sommigen voelen heel veel en zijn niet zwanger, anderen voelen niks en zijn wel zwanger. Het zegt allemaal niks, 't kan nog alle kanten op. Alleen met een test weet je 't Welke CD ben je nu?
Ok..! Ik lees nl vaak over misselijkheid, pijntjes hier en daar etc. Ik ga er niet echt vanuit dat ik zwanger ben, maar goed je weet het nooit. Ik heb een gemiddelde cyclus van 35 dagen zegt mijn App (zie onderschrift). En ik zit nu op dag 36. Heb wel al twee weken zo af en aan eens een licht steekje maar verder nergens last van of het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Vorige cycli waren ook beetje onregelmatig door het ontpillen, dus weet niet echt wat ik moet denken. We proberen nog niet echt serieus maar vrijen wel onveilig. Als ik deze week niet ongesteld wordt ga ik maar eens testen
Tot 6 weken had ik alleen pijnlijke borsten. Kwam er lekker vanaf dacht ik. Toen daarna de misselijkheid ook toesloeg. Maar ook lang niet elke dag! Om de zoveel dagen voel ik mij beroerd. De keren dat ik echt heb moeten overgeven kan ik op twee handen tellen. De ene dag voel ik me moe, de andere dag hoofdpijn. Er zijn ook dagen dat ik mij goed voel en soms vergeet dat ik zwanger ben Maar ja....het verschilt zo erg per persoon! kun je weinig van zeggen denk ik...
Mijn enige symptoom, als je het zo kan noemen, was moe zijn. Ik kon heel de dag slapen. Maar dit was pas na een paar weken. Ben nooit misselijk geweest of ergens last van gehad. Ik kon bepaalde geuren niet hebben.. sommige gerechten koken of de vuilniszak verwisselen gingen in 3x, met pauzes dus haha! Maar dat was allemaal na een paar weken. Vooraf had ik geen symptomen. Het verschilt echt per persoon hoor! En per zwangerschap ook.
Hier nu 6 weken zwanger, en geen tot heel weinig symptomen. Tepels zijn wat gevoeliger dan normaal en een wat trekkerig gevoel bij mn lies, that's all..
hallo ik had ook totaal geen symptomen ik merkte alleen dat ik slechter sliep en ik heb ook nog 4 dagen eerder getest omdat ik van iemand de vraag kreeg of ik zwanger was want ze had dat gezien aan mijn ogen en toen spookte dat de hele tijd door mijn hoofd en heb toen maar getest met een test wat 4 dagen eerder kon en wonder boven wonder had die vrouw ook nog gelijk. ik heb tot nu toe nog geen last van symptomen alleen een beetje gevoelige tepels en nog steeds het slecht slapen dus denk dat het misselijkheid bij mij wel weg blijft. succes met testen over een week.
Ik voelde me precies hetzelfde als altijd, wel klachten als moe en krampen/steken in buik, maar dat heb ik ook altijd vlak voor m'n menstruatie.. Heb eigenlijk alleen getest omdat ik toen al op dag 47 zat, en dat was dus wel even een grote verrassing..
Ik heb maar een test gedaan om manlief de mond te snoeren Die liep al ruim een week dat ik zwanger zou zijn.. Zeg kerel, voel jij mijn lichaam of ik?! Hij kon het gewoon zien was zijn verklaring. En wat blijkt vanochtend, hij heeft gelijk. Het enige wat anders is dan anders is dat mijn borsten gespannen voelen, en waterige afscheiding. Verder voor de rest heb ik alleen maar menstruatieklachten, inclusief menstruatiekramp
Oh spannend joh! Dus de test was positief? Wat grappig dat hij dat aan je kon zien, das wel bijzonder. Mijn afscheiding hield er even 1 of 2 dagen mee op dus dacht dat mn menstruatie wel zou komen maar heb sinds gisteren weer afscheiding. Gewoon beetje wit/doorzichtig en soms ook wat waterig. Vannacht ook wakker gelegen opeens (terwijl ik moe was) en beetje misselijk. Maar verder nergens last van ofzo. Af en toe wat steekjes in mn baarmoeder maar heel licht, en dat heb ik alleen af en toe. Dus geeeeen idee. Maar goed, ik kijk t nog ff aan...voor ik ga testen
Ik heb vanaf het begin grotere en wat gespannen borsten (nu had ik met mijn 1.65m en 57kg al cup E voor ik zwanger werd, dus ik hoop eigenlijk niet dat er nog heel veel bij gaat komen om eerlijk te zijn haha. Maar het is voor een goed doel zullen we maar zeggen. Daarnaast heb ik vanaf het begin druk in mijn onderbuik, lichte krampen die minder hevig zijn als wanneer ik ongesteld wordt maar wel voelbaar. Verder niet echt misselijk, ook niet meer moe, maar ik ben dan ook pas tussen de 5 en half en 7wk, nog geen echo gehad dus precieze termijn is nog een verassing voor ons
Oh spannend! Nou dan gaat het dus nog qua symptomen bij jou Lumiere, kan erger hihi.. Huiboobee ik zit nu op dag 40. En het gemiddelde van mn cyclus zijn 35 dagen (volgens mn App). Maar in principe kan het nog best zo zijn dat ik ongesteld moet worden en dat ik gewoon een late cyclus heb. Aangezien ik nog niet echt regelmatig ben. Heb twee weken lang wat lichte steekjes af en aan gehad maar verder nergens last van ofzo. Heb nu twee nachten opeens midden in de nacht wakker gelegen en was dan ook ietsje misselijk. Beetje vreemd want dat heb ik normaal gesproken bijna nooit. Zenuwachtig ofzo ben ik niet dus daar kan het ook niet aan liggen. Ik zat er aan te denken woensdag toch voor de zekerheid te testen want dan heb ik een vrije dag..! Ga er niet vanuit dat het raak is maar ja het blijft maar uit dus je weet het niet..!
Nee hoeft inderdaad helemaal niet. Verschilt heel erg per persoon. Hier alleen paar dagen prikkelende tepels wat ik niet kon verklaren. Dat was ook ineens weer foetsie. Toen paar dagen dat ik niet meer goed kon poepen, nou daar dacht ik ook niet gelijk wat bij. Voelde verder niks hoor. En toen had ik van die menstruatie achtige krampen, flinke ook, dat ik zeker wist dat ik ongesteld ging worden... Volgende dag nog steeds niet ongesteld en voor zekerheid getest en had ik een knaltest..
Oh gefeliciteerd!! Ik hoor vaker mensen die gevoelige borsten/tepels krijgen maar ik voel dus niks haha.. Maar goed bij iedereen is t anders dus je kan er ook niets van zeggen.. We zien t vanzelf wel
Hoi hoi, Ik had een cyclus die steeds langer werd, en in jouw handtekening te zien ben je ook een keer na 45 dagen ongesteld geworden. Dus dan zou ik er bij 40 dagen inderdaad nog vanuit gaan dat je nog ongesteld kan worden. Ik zou pas op dag 47 een test doen. Dat voorkomt vele teleurstellingen die ik gehad heb. Iedere keer dacht ik jippie! 1 dag overtijd TESTUHHHHHH, maar toen kwam mijn ongesteldheid altijd een paar dagen later. En zo bleef mijn cyclus langer worden. Pas toen ik echt 3 dagen over tijd was (qua langste cyclus die ik ooit gehad had) en toen was ik ZWANGER!
Dankje mystje! Wel een goede tip haha. Wat voor cyclussen had jij? En hoelang duurde het? wij zijn ook nog niet echt serieus aan het proberen dus ik heb me er ook nog niet zo op gefocust! X
Haha Gefeliciteerd. Ik sliep slechter en en voelde verhoogde hartslag soms al voor nod, maar dat relateerde ik er pas aan na dat ik een pos test gehad. Ik had t wel beide keren. Verder weinig klachten, wc-pot nooit gezien. Geen greintje misselijkheid hier. OP een gegeven moment wel de gevoelig boobies, maar ik ben alweer kwijt wanneer dat begin en stopte. Maar het voelen of niet er valt niets over te zeggen, erg persoonsafhankelijk