Menstruatiepijn

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door hearts, 16 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hearts

hearts Actief lid

6 mei 2011
    108
    34
    28
    Hallo allemaal,
    Ik weet dat jullie geen antwoord kunnen geven op de vraag ' ben ik zwanger?', maar ik zou graag wel even van jullie wat ervaringen horen.

De afgelopen week had ik veel verschillende klachten: steken in mijn borsten, donkere aders over mijn borsten, heel intensief dromen, heel erg moe, kokhalzen bij tandenpoetsen en vanaf de eisprong regelmatig steken in mijn baarmoeder (1 week na eisprng zelfs een dag heel erg)
    Nou is mijn NOD vandaag. Vanaf gister heb ik menstruatieachtige buikpijn. Ik ging er dus vanuit dat ik vandaag ongesteld zou gaan worden, maar tot nu alleen nog maar een beetje lichtbruine afscheiding. Ik heb met mijn man afgesproken woensdag pas te gaan testen, maar ik hou het haast niet meer. Loop vandaag wel 30x naar de wc om te kijken of ik niet al ongesteld ben geworden ;)
    Omdat ik echt menstruatieachtige buikpijn heb, heb ik wel het gevoel dat ik ongesteld ga worden. Maar de buikpijn zit meer aan de zijkanten van mijn baarmoeder, dan in het midden (wat ik normaal altijd heb).

Zijn er meiden die mijn verhaal herkennen en die wel zwanger waren? Die dus echt bijna exact dezelfde buikpijn hadden als wanneer ze ongesteld zouden moeten worden, of voelt innestelingspijn/het uitrekken van je baarmoeder toch iets anders?

2. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Bij de vorige en deze zwangerschap voelde het voor mij ook of ik ongesteld ging worden. Nooit geweest en steeds zwanger.

3. hearts

hearts Actief lid

6 mei 2011
    108
    34
    28
    Als ik de test mag geloven dan ben ik toch ook zwanger!
    Vind het wel heel eng hoor met die krampen, maar kan toch alleen maar afwachten...

4. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    hoi meid, ik heb die krampen inderdaad ook (nog steeds!) maar het is heel normaal. Vond dat vooral in het begin ook eng. Nu begin ik er wel aan te wennen. Gefeliciteerd in elk geval! :D

5. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hier ook dezelfde klachten alleen zijn wat later begonnen dan mn nod... En ook vooral aan de zijkant ipv in hetmidden waar het normaal pijn doet...
    Hoorrt er bij zeggen ze :p

6. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Bij de eerste heb ik het totaal niet gehad en bij de tweede heb ik meteen aan de vk gevraagd of dat normaal was. En het hoort erbij zeiden ze. Dus lekker genieten van je zwangerschap.

7. hearts

hearts Actief lid

6 mei 2011
    108
    34
    28
    Helaas, net is het bloedverlies begonnen... :( Nog wel veel oud bloed, maar in combinatie met de buikkrampen toch niet goed denk ik.

8. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    He verdorie..
    Maar als het niet veel bloedverlies is hoeft het niks te betekenen...
    Hoop dat het goed komt voor je ! *knuffel*

Deel Deze Pagina