Symptomen iemand?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door SmileyHappy, 26 apr 2025 om 11:18.

1. SmileyHappy

28 mrt 2025
    9
    0
    1
    Vrouw
    Heyhey

ik ben 04-02 gestopt met de pil. Dus nog niet zo lang dus ben er redelijk nieuw in. Voorbije maanden was mijn lichaam erg aant ontpillen, hevige buikpijn, borsten, … nu 03/05 zou ik mijn volgende menstruatie moeten krijgen. Mijn vriend en ik hebben een wens, maar deze maand waren we er niet echt mee bezig in we zien wel hoe of wat. Mijn eisprong rond tussen 17/04-19/04 plaats sindsdien heb ik soms hier en daar eens menstruatiepibn soms wat langer soms heel kort. Ik ben van donderdagavond ook steeds misselijk dit ook op vrijdagavond. Ik heb een brandend gevoel in mijn maag lijkt zo op steken in je hart. Dit had ik voorbije maanden niet. Is mijn lichaam nog steeds aan het ontpillen of had iemand deze symptomen ook?

2. BFRP

BFRP Bekend lid

24 jan 2025
    512
    420
    63
    Vrouw
    Als deze symptomen komen van een zwangerschap dan kan je een test doen voor duidelijkheid

3. SmileyHappy

28 mrt 2025
    9
    0
    1
    Vrouw
    Aangezien 03/05 mijn menstruatie zou krijgen is het denk ik nog te vroeg voor een test? Ik wou de ervaringen van anderen eens horen of ze dit ook al “eens” gehad zouden hebben hihi

Deel Deze Pagina