hoihoi! ik vroeg me af of er iemand is die in de eerste vier weken al symptomen had? want ik zit met verschillende ongemakkelijkheden en ik vraag me af of ik nu zwanger kan zijn? - buikpijn/ misselijk - opborrelend maagzuur (niet kotsen) - lucht opboeren - hoofdpijn
Ik had tot 6 weken: - Vermoeidheid - Pijnlijke borsten - Menstruatiepijn Nadien is de misselijkheid, zuur gevoel in de maag en wat je maar kan bedenken erbij gekomen Hoop voor jou dat het raak is
als ik het zo hoor kan het best wel eens raak zijn dus! Spannend!! ik ga over een weekje een testje doen, heb er eersgisteren al een gedaan maar ik denk dat niet sowieso te vroeg was
Een week voor mn nod begon het al: -Menstruatie achtige kramp in buik -Pijnlijke liezen -Stekende borsten -Gevoelige tepels -Vage misselijkheid -Geen trek hebben
Ik heb just trek en misselijk , steekjes en ik plas erg veel meer dan normaal en me temperatuur schommelt tussen de 37.0 en 38.0 in rust Ligent op de bank wat vinden jullie daar van? Ik houd alles bij met me p-tracker app dus kan alles goed bij houden! Alleen deze maand is anders dan normaal! Vandaar dat ik me vandaag maar hier aangemeld heb!!! Stiekem ff steun zoeken die ik nog niet aan mijn buiten wereld durf te vragen
ik ben ook moe ,heb ook menstruatie pijn,en borrelde darmen,zou pas over een week ongesteld worden ,vorig keer na 46 dagen,dus hou ik nu ook aan,kan haast niet wachten met testen,
dankje! dan zou het echt heel snel zijn gegaan! mijn vriend en ik zijn deze maand bezig in de eerste ronde! o ja... had ik al gezegd dat ik stemmingswisselingen heb? HEEL prettig... vooral mijn vriend i er heel blij mee.. ahum
Hoi vandaag positief getest, Een week na eisprong vier dagen krampjes en begonnen mijn (.)(.) zeer te doen (eerst na uittrekken bh en later ook bij lopen enzo) Thats it.
Ik lees mee hier, al blijf ik zeggen dat je lichaam de gekste toeren uit kan halen zonder dat je vooraf kunt weten wat er nou gebeurt! Ik heb onwijze snaaibuien, terwijl ik altijd dingen afsla of gewoon vol zit en geen extra dingetjes op kan! Snoep, chips, vette dingen, ik kan wel blijven eten!! Moet me echt beheersen sinds een paar dagen... Ik zit op dag 53, ik zit ook in de 1e ronde, ga uit van een gemiddelde cyclus van 56 dagen. Ben heel benieuwd, maar word langzaam aan ook wel gek van alles: wil het gewoon weten nu!! 7 maart voor het laatst ongesteld geweest, zucht... Mijn kwaaltjes zijn nu al een aardige tijd: - moe -honger/snaaien -zeurende buikpijn -lage rugpijn, vooral bij lang staan -vage misselijkheid -witte dikke afscheiding En nu maar wachten....
Ik zit nu 4 dagen voor nod - ik kan moeilijk naar de wc - opgezette klieren in me borsten normaal nooit als ik ong moet worden - helemaal geen afscheiding normaal wel - vaker plassen - hele dag door eten
Spannend!! Volgens mij app moet ik vrijdag 3 mei weer ongesteld worden, dan heb ik een cyclus van 56 dagen gehad (dit is wat ik de afgelopen maanden heb bijgehouden). Maar dit kan maar zo korter of langer uitpakken....
Ik ben op 4 feb gestopt met de pil en midden feb had ik mijn eerste symptomen al! Suoermoe, borsten deden enorm veel pijn en had ineens trek in gekookte eitjes(wat ik normaal bijna nooit eet!!). Het kan dus heel snel gaan.. Ik hoop het voor je!
EEN VRAAG AAN DE AL ZWANGERE VROUWEN: Hoe vlot (na eisprong) begonnen jullie eerste klachten? En welke klachten waren dit?
Ik merk dat ik gespannen borsten hebt die gevoeliger zijn dan normaal & menstruatie buikpijn. Klintk goed hah
Hoi dames Even jullie mening, ik zit nu op ronde 7 en heb een regelmatige cyclus van 29 dagen over 2 dagen is mijn nod ik heb sinds vrijdag vlagen van misselijkheid en duizeligheid vooral na het eten ben ook best moe en af en toe buikpijn maar ik lees veel over gevoelige borsten en tepels maar dat heb ik totaal niet. Kan ik ook zwanger zijn zonder gevoelige borsten/tepels te hebben?
cdat van die gevoelige borsten heb ik pas een dag of twee, de rest van de symptomen heb ik alwat langer, dus het kan zijn dat het nog moet komen of helemaal niet. dat kan natuurlijk ook!