symptomen in de eerste weken?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by sterrentje, Apr 27, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Puistjes,maagzuur en lage rugpijn heb ik nu sinds 2 dagen :S

Ik weet nog steeds niet of ik zwanger ben,weet ook niet of testen momenteel veel nut heeft (volgens internet op zn vroegst op 23e een posi test/ ALS ik uberhaupt zwanger ben).
    Nou moet ik zeggen dat ik zo vreselijk veel symptomen heb (incl moodswings) dat als ik niet zwanger ben, ik een volledige check wil bij de huisarts want als ik me ellendig voel en niet zwanger ben, vrees ik toch dat er wat anders aan de hand is.

2. yinyang

yinyang Lid

Mar 19, 2013
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik vond het zelf ook prettig om te weten. morgen is mijn
    nod.. gister en vandaag een posi test...hoop op t beste.
    symptomen vanaf 5 dagen na ei: af en toe hoofdpijn- vlagen misselijk-
    veel trek maar snel vol- rare dromen en vroef wakker--
    s avonds eerder moe--gevoelige (.)(.) vooral klieren onder
    en voller-- dt was t zo een beetje. ik ben voorzichtig blij.veel geluk allemaal

3. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Yingyang

Voorzichtig blij is goed ;):p
    Ik ben ook voorzichtig blij hahaha

4. yinyang

yinyang Lid

Mar 19, 2013
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    @momo... jy ook voor de vierde. wat leuk ik ook.

5. Leine80

Leine80 Lid

May 11, 2013
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mag onophoudelijk aan je buik denken en veel op deze site kijken voor bevestiging er ook bij als verschijnsel? ;)

Sinds vorige week woensdag voel ik "iets" rechts onderin mijn buik.
    Gisteren had ik een paar vlagen misselijkheid en voelde ik mijn borsten ietsjes.
    Verder heb ik een nerveus/opgewonden gevoel alsof er "iets staan te gebeuren"...
    Ik zou tussen donderdag en zondag ongesteld moeten worden en ik hoop van harte dat dit niet gebeurt!!
    Dat zou zo'n enorme teleurstelling zijn!!!
    Waarschijnlijk ga ik morgenochtend mijn eerste test doen, want ik kan niet wachten!!!
    Zucht, lastig hoor!!

6. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ja dat is wel een verschijnsel bij een hoop vrouwen hahahahaha
    Ben benieuwd ;)
    Wel laten weten he

7. Cooks

Cooks Fanatiek lid

Mar 9, 2011
    1,312
    66
    48
    Overijssel!
    Krampen waren mijn eerste symptomen!!! Nu ook moe en zere borsten.

8. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Cooks
    Wat voor krampen?
    Ik heb namelijk sinds gister echt rugkrampen alsof ik ongesteld moet worden maar er komt helemaal niets

9. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

May 13, 2012
    585
    2
    0
    Ik ben nog niets wijzer, zit op dag 69 en nog steeds niet ongesteld of een positieve test....Heb alle symptomen onderhand gehad, en ik blijf kwakkelen...Heb nu spierpijn achtige pijn in mn rechter borst, en krijg weer dikke witte afscheiding. Over 2 weken mag ik naar de gyn voor een traject van onderzoek rondom mn cyclus, want ik word hier alleen maar onzeker van!

10. Leine80

Leine80 Lid

May 11, 2013
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Momof3, vanmorgen getest, negatief... Dat had ik eigenlijk wel verwacht. Het was te vroeg (HOOP IK). Ik kan me niet voorstellen dat ik niet zwanger, alleen hoe dichter bij mijn NOD komt, hoe banger ik ben om toch ongesteld te worden... Zucht....

11. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Leine
    Ik ga straks naar de action en ff een paar tests halen.
    Hoop voor jou dat het idd te vroeg was!

12. Leine80

Leine80 Lid

May 11, 2013
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes, ik zal voor je duimen!!

13. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

May 15, 2013
    2,779
    743
    113
    Hoi meiden,

Ik zou graag jullie mening willen weten.
    Ik ben sinds 17-04 gestopt met de pil. Op 21-04 ben ik voor 5 dagen ongesteld geweest. Nu hebben we nog niet heel serieus geklust en voor mijn gevoel ook niet tijdens de ei-sprong.
    Ik heb nu sinds 2 dagen:
    - heel veel lucht in mijn darmen met als gevolg zware buikkrampen.
    - gister kreeg ik rond mijn tepels een tintelend gevoel.
    - nu rond mijn hele (.)(.) een soort tintelend pijnlijk gevoel.
    - ook al 3 keer een flinke best langdurige steek gehad in mijn rechter lies.

Zou er een kans in kunnen zijn dat ik zwanger ben of zie ik spoken op de weg? Ik weet dat het niet veel is qua symptonen hoor maar ik heb al een zoontje maar die is verwekt door de pil heen dus ik kwam er pas achter toen ik hele pijnlijke (.)(.) kreeg.
    Vandaar dat ik het niet zo goed weet. Ik ben nog geen enkele keer ongesteld geweest na die 21 april dus ik heb geen idee wat mijn cyclus is. Wanneer zou ik kunnen testen denken jullie? Ik weet het heel veel vragen maar zou echt graag jullie mening willen weten.

14. Tatiana18

Tatiana18 Lid

May 15, 2013
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo, ik heb een vraagje ik ben 18, en ben reeds gestopt met de pil, (iedereen zal nu denken zo jong, maar mijn vriend is veel ouder en zou liever nu een kindje willen dat binnen 2jaar) nu.. ik voel me nu al 15 dagen ongeveer, misselijk, pijnlijke borsten, buikpijn persies menstruatie pijn, rugpijn, slecht slapen, maar mijn maandstonden zou ik pas de 23-05 moeten krijgen en heb al 15 dagen ongeveer last, Ben ik zwanger? kan iemand mij helpen? & wanneer kan ik best een test doen?

15. Koon

Koon Niet meer actief

Girly en Tatiana, alles wat jullie schrijven zouden zwangerschapssymptomen kúnnen zijn, maar net zo goed niet. Het stoppen met de pil, het afkicken van de hormonen en het op gang komen van je natuurlijk cyclus kan ook al deze kwaaltjes met zich meebrengen.
    Reken je dus niet te rijk in de 1e ronde. Ongeveer 80% van de vrouwen is zwanger na 1 jaar (geloof ik).
    Een test is de enige manier om erachter te komen of je zwanger bent. Niemand hier kan daar een zinnig woord over zeggen!
    En wanneer testen? 28 dagen na de eerste dag van je laatste menstruatie? Dat is een 'normale' cyclus.

16. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

May 15, 2013
    2,779
    743
    113
    @ kroon
    Dank je wel voor je antwoord. Ik reken me ook niet rijk want ik weet gelukkig dat het meestal even kan duren wanneer ik zwanger ben.
    Maar ik werd gewoon heel onzeker en wist gewoon even niet meer wat ik moest denken.

17. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

May 15, 2013
    2,779
    743
    113
    Sorry Ik bedoelde @ koon. Mijn woordenboek stond aan en heb eroverheen gelezen. Sorry

18. Cooks

Cooks Fanatiek lid

Mar 9, 2011
    1,312
    66
    48
    Overijssel!
    Lijkt inderdaad heel erg op menstruatie krampen. Maar toch iets anders. Kan flink zeer doen. Ik voel het in me rug en buik. Bij mij begon dat zo 4 dagen voor me nod.

19. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ja Ik heb het nu 2 dagen heel erg gehad. En niet ongesteld.
    Wel ineens veel witte vloed

20. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

Mar 22, 2013
    3,793
    0
    0
    ergens in nederland!
    heeft iemand ook steken of zeurende pijn na opstaan links of rechts onder in de rug op 1 plek

Share This Page