Smiley In de rug herken ik wel maar alleen van wat later in mijn zwangerschap. Bij mij was het ischias
gelukkig is het nu weggetrokken maar wat kan het verrekte zeer doen over ischias heb ik wel eens gelezen is niet fijn nee
Ik heb ontzettende branderige ogen...op momenten tot tranen aan toe...heb er nu een paar dagen last van en heb het idee dat het erger aan het worden is...komt dit iemand bekend voor?? Verder valt het mee met de symptomen alleen erg gevoelige borsten...mijn nod is de 20e dus ik wacht nog even af...ben benieuwd of iemand dit herkent!
Dat van de branderige ogen herken ik, alleen wijd ik het aan hooikoorts (hoewel ik daar nooit echt last van heb). Mijn NOD ligt tussen en zondag, dus vol verwachting klopt mijn hart.....
Ik heb ook nog nooit last gehad van hooikoorts en ben verder ook niet verkouden ofzo....ik duim met je mee!!
Ik heb pas onze 5e IUI gehad, met Pregnyl en Clomid, en voor het eerst nagenoeg geen symptomen. Terwijl ik de keren hiervoor echt veel syptomen had en bleek het loos alarm. En nu heb ik positief getest!!!! Wat ik nu wel heb is heel moe zijn. erge trek, bij vlagen wat misselijk, en een zeurderig gevoel in mijn buik. En stemmingswisselingen... Voor de rest ben ik alleen maar blij en zit op een roze wolk! Na 7 jaar, eindelijk zwanger!!
@woelmuisje..supergefeliciteerd!!! Ik heb ook zo n trek.de hele dag en als.ik niet eet word ik misselijk.
Even een update van mij, ik ben nog meer in de war: gisteren een hele lichte positieve kruidvat test.....Ik had haast, dus na mn werk voordat ik onder douche sprong even een test gedaan, neergelegd, bij het doorlopen even naar gekeken met de intentie van: "zal wel weer niks zijn" en toen moest ik gaan. Bij terugkomst (2-3 uur later) zag ik dus die hele lichte roze/grijze streep.....Weet niet wat ik ervan moet denken, al lees ik veel over een streep = een streep. Maar ik ben iemand die van het slechtste uit gaat: het zal wel toeval zijn/indroger/etc. Het was namelijk buiten afleestijd dat ik het zag (omdat ik weg was weet ik niet na hoeveel minuten dit verscheen). Pff, hoop het zo, maar ergens durf ik het niet! Ik had nog een test van vorige week liggen, als ik die erbij hou zie ik overigens wel héél duidelijk dat die wit is (en de ander dus niet). Morgenvroeg maar weer een testje doen.
Dank je, ik zit inmiddels op dag 72, dus duidelijkheid is op zich wel welkom! Eind mei een afspraak bij de gyn staan, ergens hoop ik iedere keer weer dat ik deze af kan zeggen, of juist kom voor een echo natuurlijK!
Bij de eerste had ik tot 6 weken menstruatiekrampen en sliep ik 's nachts slecht. Nu 4 weken zwanger vd 2e. Juist nog geen menstruatiekrampen gevoeld, wel slaap ik sinds een aantal dagen slecht 's nachts, heb ik pijn aan mijn borsten en ik heb een 'zeepsop' smaak in mijn mond:-D
Hier lijkt de menstruatie te zijn begonnen Het gekke is dat ik er vanmorgen door verrast werd, meerstal heb ik de dag van tevoren al wel wat krampen. Dat was nu helemaal niet zo en nu heb ik ook nog heel weinig krampen. Ik heb wel eens gehoord van "pseudo menstruatie" en ik twijfel of ik morgen toch niet zal testen. Aan de andere kant vind ik dat een beetje te wanhopig Wel jammer, maar ja, het is wat het is...
hoi allemaal ik ben ook nieuw hier. ik hoop dat het raak is. Als het zo is zit ik op 3 weken en 4 dagen. ik heb volgens mij duidelijk de innesteling gevoeld. Voelde 5 a 6 dagen na m'n ei een ontzettend ongigevoel gehad. dit duurde ongeveer een uurtje. daarna had ik de volgende symptomen: * Vreselijk moe(zou eigenlijk elke middag wel naar bed kunnen) *droge ogen (last van lenzen) * Ontzettend Chagrijnig *Sinds gisteren zie ik mijn aderen in m'n borsten heel goed *Rommelen in buik *Af en toe hoofdpijn *Meer plassen /troebele urine * Verstrooid *normaal ontbijt ik nooit maar nu moet ik echt eten * Paar x trillerig gevoeld *Snel emotioneel * Opvliegers *Weinig eetlust * Met vlagen misselijk, vanmorgen hing ik zelfs kokhalzend over de wc... Kan natuurlijk nog mis gaan en het kan ook niet zo zijn maar mijn gevoel zegt van wel. Ik heb gister een test gedaan, negatief maar was 4 dagen voor NOD. Moet woensdag de 22e ongi worden. Maar hoop natuurlijk dat het wegblijft.. wil zo graag duidelijkheid.. Groetjes Simone
Hallo allemaal! Ik heb in April (15) mijn spiraal laten verwijderen na 3 jaar ivm klachten. Ben de 19e al ongesteld geworden en ben toen ook begonnen aan de pil. In mijn stopweek ( al 2 weken geleden) niet ongesteld geworden en ook geen symptonen of iets anders "raars". Heb 2 testen gedaan, 1 van predictor en 1 van de kruidvat de laatste heb ik vrijdag gedaan en waren allebei negatief. Vrijdag avond deden mijn borsten ineens ontzettend pijn en nu nog meer. Vooral aan de zijkant, ook zijn er ineens allemaal aders zichtbaar. Ook nog niet ongesteld! Iemand enig idee?!! Ik wil heel graag duidelijkheid..!