Ik begin nu ook extreem fel last te krijgen van wit verlies (vies en slijmerig) en mijn borsten zijn fel verandert Groter geworden met witte bolletjes rond en aan de rand veel donkerder.. ik zou het niet weten maar dat is nu al van de 28ste ongeveer.. grtjes
Ja als de pijn in mijn borsten deze week nog aanhouden doe ik nog 1 test en als die negatief is dan alsnog naar de dokter.
spannend he meiden? Ik herken de meeste symptomen van simoontje ook... en ik heb ook 22 mei de nod..... heel spannend.
Ja echt spannend allemaal...veel herkenbare symptomen komen er voorbij. Mijn borsten doen echt al meer dan een week zo'n pijn! Heb expres geen testen in huis gehaald ....heb me voorgenomen om woensdag te gaan testen...
Ik had enkele dagen last van een menstruatiegevoel. Vooral in mijn onderrug en dit 's nachts. Verder wat acne op mijn decolleté. Pas rond 7-8 weken deden mijn borsten wat pijn en stonden ze wat gespannen. Maar dat heeft niet lang geduurd. Verder soms steekjes in de baarmoeder. Verder voelde ik me gewoon zoals anders. Nooit echt misselijk geweest of moeten overgeven.
dames, ik zit nu rond 8dpo en dit zijn mijn kwaaltjes tot nu toe. - rommelende darmen - winderigheid - sneller honger? - al 5 dagen elke ochtend migraine (al heel lang geen aanval gehad dus vreemd) - brandende borsten, groter en voelen vol/gestuwd - krampjes rond baarmoeder - kleine witte puistjes in het gezicht (heb ik ook niet vaak) zou het dan een zwangerschap kunnen zijn?! ik ben namelijk nog nest vroeg natuurlijk
Ik heb de volgende klachten: - Heel erg moe - Zere borsten (en groeien als kool) - Pijnlijke tepels - Hoofdpijn - Menstruatiepijn
oooh spannend joh! Ben benieuwd... hier ook nog niks maar zit pas op dag 26... dus wil afwachten tot dag 29. Al denk ik wel ongie te gaan worden
Ik heb de volgende symptomen: - gespannen borsten - witverlies - winderigheid en vaak poepen - trekkerig gevoel in buik en bovenbenen - continue een hongergevoel, zelfs als ik net gegeten heb
en simoontje, test gedaan? Ik wel... negatief.. (kon het niet laten ookal zit ik pas op dag 26) Maar denk wel dat de ongesteldheid eraan zit te komen. Krampen, chagerijnig en heel veel zin in chocola.
mijn symptonen - rugpijn - moe - zin in drop - beter reuk vermogen meer kan ik er jammer genoeg niet van maken
Mijn symptomen 12 dagen voor nod al gezwollen borsten en gevoelige tepels Moe / snachts toch slecht slapen Vreetbuien Chocolade gekte Hoofdpijn En sinds gisteren verkouden en koorts 38,5 graden Veel komt overeen met menstruatiepijntjes.... Vandaag positief getest met k2v5 en een cb digitaal
Sassiekaa Ahhh wat goed!!! Gefeliciteeerd Dat brengt hoop Ik zit vaak zonder verkoudheid te snotteren, heb vreetbuien van hier tot ginder (echt alle discipline om niet te snoepen is dan weg),moe, veel hoofdpijn ondanks dat ik genoeg drink. Ernstig twijfelend om vandaag te testen.
Hoi dames! Ik heb vandaag positief getest (NOD ergens tussen nu en maandag) en mijn symptomen waren (wij waren niet bezig met zwanger worden dus misschien heb ik wel meer gehad, maar dit kan ik me zo voor de geest halen): - 's ochtends al een week het gevoel wankel te zijn, alsof ik al heel lang niks heb gegeten - hoofdpijn - uit het niets en zonder duidelijke oorzaak heel vaak stijve tepels (heb ik normaal niet 'zomaar') O, hihi.. Ik weet niet of dit een symptoom is, maar ik ben vrolijk! Normaal al ruim een week voordat ik ongesteld moet worden, ben ik echt, echt niet te genieten..
Gefeliciteerd!!! Ik heb getest.. weer negatief dus ik ga ermee naar de huisarts. heb mijn symptomen opgeschreven en het zijn echt zwangerschapssymptomen :s
Hallo allemaal ik ben nieuw hier!!! Rond 30 mei is mij nod ik zit hier een beetje dagen te tellen. Ik heb nu beetje menstruatie achtige krampen en ben heel erg moe ( kan we de hele dag doorslapen). Btw meiden die goede nieuws al weten gefeleiciteerd allemaal en de gene die nog met spanning afwachten (zoals mij). Heel veel geduld !!!