hallo dames ik ben helaas niet zwanger, maar wilde wel graag een vraag stellen: Was er iemand zwanger die voor de NOD dezelfde klachten had als normaliter bij een aankomende menstruatie? Ik bedoel dan: de gewoonlijke, maandelijkse klachten waardoor je zeker wist dat je gewoon ongesteld werd; maar toch zwanger bleek te zijn.
ik heb last van hele erge honger ga in de nacht me bed uit voor eten hihi erge pijnelijke borsten en veel ontlasting en moe
ooh ja voor dat ik wist dat ik zwanger was had ik schimmelinfecties en dit had ik ook bij me vorige zwangerschap
@Sabrina: ik heb geen steken in mijn buik! Ook niet in mijn liezen oud. Had ik vorige zwangerschap ook niet en toen hoorde ik ook 'alle' andere zwangeren erover en heb ik me druk gemaakt, maar blijkbaar heeft niet iedereen ze!
Voor NOD: Verkouden en keelpijn dag van innesteling Steken in de zij menstruatieachtige buikpijn puistjes steken in de lies Na NOD menstruatieachtige buikpijn kleine steekje in de lies verstopte neus
Morgen mag ik eindelijk een test doen, ben nu 3dagen overtijd, ben benieuwd wat de test zal uit wijzen!! mijn Symptomen nu zijn: pijn lijke (.)(.) grotere (.)(.) met witte bolletjes en donkere kringen er rond + felle adres op mijn tepels lopen.. meer plassen, moeilijk bij grote w.c veel hoofdpijn misselijk. oooh ben zo benieuwd!!
Dan ben ik zeker dat ik niet te vroeg ben ben de test deze avond gaan halen en mag hem pas morgen vroeg doen.. ben zo benieuwd!! want als dat zo is zal hier enne zo blij zijn mijne vriend heeft al 2 kindjes van zijn vorig huwlijk, en hij was gesterlizeert ma 3 maanden geleden heeft hij dat ongedaan laten maken en ze zijden binnen de 3maanden ben je zwanger als de operatie gelukt is!! zijn 2de kindje is ook gekomen toen hij gesterlizeert was maar die was op een of ander manier (de lusjes) terug aan elkaar gegroeit.. ben zo benieuwd, !! Morgen weten jullie het!!
Ik heb even meegelezen @tatiana18 en hoe was je test??? Ik zit momenteel 8 dpo!! Dit zijn mijn 'klachten': - vollere (.)(.) en super zacht! - steekjes in mijn liezen en rond mijn schaambot - vanaf mijn ei, lage rugpijn - obstipatie, maar ik rommel wel meer met mijn darmen dus miss is dat niet een echt klacht! Zou het wat zijn??
Vandaag 5 weken 5 dagen zwanger, mijn symptomen; 1. iets gevoelige borsten 2. helemaal niks verder, niet misselijk, niet moe, niet chagrijnig, niet verstopt, geen buikpijn. Vandaag mvm geweest en dikke donkere lijn op de test, ze vond het een hele mooie test.
ik heb steeds steken in mijn buik, maar verder nog niks. Heb ook nog maar net positief getest. Ik had wel rond de innesteling dus pijn, ik las dat je dat inderdaad kan hebben. Zwanger en buikkramp (staat bij kopje 3 weken) En misschien heb je hier ook wat aan: Wanneer merkt een vrouw dat ze zwanger is | Mens en Gezondheid: Zwangerschap er zijn 50 zwangerschapsverschijnselen. Ik hoop niet dat ik die allemaal krijg! haha. Of zou dat niet allemaal tegelijk ontstaan? ps wie had er gelijk meer afscheiding vroeg in de zwangerschap?
Heel erg moe kan nu makkelijk 12 uur op 1 dag slapen Vaker moeten plassen als ik naar bed ga en nog even naar de wc ga en ga naar bed en ik lig net moet ik weer plassen
op vermoeidheid na geen moet na het werk echt even een uurtje liggen zou willen dat ik meer had maakt wel wel onzeker af en toe of het wel goed zit maar aan de andere kant weet ik dat er meerdere zijn die nergens last van hebben
Ik ben best wel moe. Ik durf dan alleen niet echt te zeggen of dat is omdat ik zwanger ben of omdat ik weet dat ik zwanger ben zeg maar. Misschien is het wel net als bij een bijsluiter zeg maar, dat je dan opeens symptomen gaat krijgen, waar je eigenlijk nog geen last van had. Ach ik moet ook niet zo twijfelen, ik ben gewoon zwanger en ik ben moe. Whaha! Ik merk 't eigenlijk ook wel op m'n werk. Ik ben gastouder en vooral met het jongetje van 4, die erg beweeglijk is en die wil dat ik met hem hondje speel enzo, oftewel over de grond heen moet kruipen, rollen, rennen. Zulke dingen hou ik nu minder lang vol. En ik wil het ook gewoon iets rustiger aan doen wat dat betreft. Hij vermaakt zichzelf maar wat meer of ik blijf er gewoon lekker bij zitten Verder heb ik nergens last van. Niet misselijk ofzo, gelukkig! Dat lijkt me eigenlijk 't vervelendst, zeker als je moet werken. Heb wel gevoelige tepels. Maar eigenlijk weinig te klagen dus ^^
Hoi Dames, Nou ik zit nu in ronde 8 en ik had vandaag ongi moeten worden maar niks... Heb steeds een regelmatige cyclus van 29 dagen gehad. Wel veel witte afscheiding en ik heb me toch een lage rugpijn echt niet normaal Heg is nog vroeg maar ik dacht laad ik eens vragen of nog van jullie dit herkennen?