Hoi hoi.. Een paar weken terug zat ik op 3kg erbij.. Eigenlijk heel weinig naar de kleine doet het goed dus geen zorgen. Nu was ik van de week op controle en toen was ik lichter dan de laatste keer. Net thuis nog even gewogen en idd.. weer 2 kg afgevallen. Ik eet juist meer die het dieet voor de zwangerschapsuiker en toch dus afgevallen.. Ik snap er niks van
Ja ikzelf ben ook afgevallen! Heb nu maat 36 ipv 38 Zolang het goed gaat met de baby en je gezond eet is er niks aan de hand.. Je mag een aantal kg afvallen.. Word het teveel anders even contact opnemen met de gyn of vl
Toen ik bij mijn tweede op dieet moest ivm zwangerschapssuiker kreeg ik inderdaad de waarschuwing dat ik niet moest schrikken dat ik ging afvallen door een ander eetpatroon! Het is dus heel goed mogelijk dat je door goed op te letten met de suikers en de snelle koolhydraten dat je lichaam je reserves anders/beter gebruikt. Zolang jij niet als een malle gaat "lijnen" is er niets aan de hand. Dit is nl een gezond dieet/eetpatroon
Ik ben ook afgevallen door de zwangerschapsdiabetes en hou geen vocht meer vast. Dat scheelt enorm ten opzichte van mijn vorige zwangerchap. Ik denk dat het sowieso geen kwaad kan om zo te leven: fitter, slanker, meer energie, betere stoelgang. En iedereen zegt dat ik er zo veel beter uitzie. Dus ik maak me er geen zorgen om. Het liopt niet de spuigaten uit met dat gewichtsverlies immers.
hadden ze mij ook wel even mogen zeggen dan dat je af kan vallen.. hield al geen vocht vast dus dat ben ik niet kwijt.. vond het dus beetje raar dat ik zo laat in de zwangerschap weer afval. zit nu dus nog maar max. 1 kg boven het startgewicht.
ik heb ook zwangerschapsdiabetes en ben inmiddels bijna 20 kilo afgevallen. Dit was volgend de gyn geen probleem zolang de kleine het maar goed doet, en jij gezond eet En als je het niet vertrouwd gewoon even melden en kijken wat je verloskundige of gyn zegt.
het kan ook aan de weegschaal liggen daarom weeg ik thuis maarn niet en bij de vk wel ... Ik ben tot nu toe 5 kilo aangekomen , maar heb heel veel vruchtwater en ben de vorige keren gewogen terwijl het heel warm was en ik lekker vocht vasthield , nu voel ik dat mijn schoenen beter zitten , kleding zit lekkerder bij de zwangerschap van mijn dochter was ik maar 1100 gram aangekomen en meisje woog 2950 gram zolang het goed gaat met jou en je kindje is het alleen maar mooi meegenomen toch ? scheelt weer knokken tegen kilo's achteraf