Voortekenen?? :)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Vlinder24, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Ik ben afgelopen 10 dagen op vakantie geweest naar alanya..

Nou zijn we ook een paar dagen op het strand gaan liggen..
    Op het strand staan wel 100 (misschien meer) bedjes. Dag 1, ik lag heerlijk rustig op mijn bedje te zonnen en ik denk wat voel ik onder mijn bedje bewegen, was het een zwerfhond.. Uitgerekend kwam hij bij mij onder mijn bedje liggen.. Vond er verder niks raars aan..

Dag 2, precies hetzelfde, maar een andere hond.. kwam ook weer uitgerekend onder mijn bedje liggen..

klopt het dus dat zwangere vrouwen honden aantrekken?? :)

Oh ja, ook ben ik nu veel bruiner geworden dat ooit.. Worden zwangere vrouwen ook sneller bruin :)????

Ik mag morgen pas testen....

2. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Kan dat ook met katten mijn vriend zijn kat moest mij nooit vandaag was ik zijn beste vriend steeds kopjes geven

3. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    I hope so, meis.

hier werd ik vanaf het moment dat ik zwanger was niet meer bruin, mn pigment nam af. Maar iedereen is verschillend.

4. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    nou... ik ben nu 6 weken zwanger, heb 2 weken geleden toen het lekker weer was in de tuin gezeten, poepie bruin geworden, en ben dat nu, na 2 weken alleen maar regen nog steeds! Mensen zeggen echt dat ik er bruin uit zie! dus wellicht gaat het sneller en blijft het langer hangen..

en sinds ik zwanger ben is onze kat niet bij me weg te slaan, hij ligt zelfs overal in de weg.. voor de douche als ik eronder sta, in de wasbak als ik mijn bekkie sta te poetsen, op de badrand als ik er in lig.. voorheen was hij nooit zo plakkerig!

dus wie weet!! spannend...

5. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    hoop het...

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Heb je ook getest vandaag? Of wacht je daar nog even mee?

7. Zina

Zina Niet meer actief

Nou daar zeg je wat!

We hebben dus ook een hond, en de hond komt nooit bij mij.
    Maar nou legde ze gisteren opeens haar kopje in me kruis, en ze sprong niet tegen me op enzo, terwijl ze dat wel bij me vriend doet :(

Dus ik heb het wel eens vaker gehoord, en ookal weet ik natuurlijk nog niet of ik zwanger ben, ik vind het apart!

dus het zou best kunnen :)

En bruin worden heeft mijn vriendin ook 2 ker gehad bij haar kindjes! :)

8. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Ik heb vandaag getest, maar test was negatief..

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik hoop niet dat je weer zo'n hele lange cyclus hebt als de vorige ronde. Dat zou ik sneu voor je vinden. Mocht dit wel zo zijn, dan adviseer ik je toch even een verwijzing naar een gynaecoloog te vragen. Want je wilt graag zwanger worden, maar als dat moeilijk gaat door ellenlange cyclussen....Men zegt wel dat je na pilstop tijdelijk een onregelmatige cyclus kunt hebben, maar telkens een cyclus rond de 60 dagen lijkt mij niet wenselijk.
    Dikke knuf!

10. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Hmm ik zei dat mijn test negatief was, maar er is toch een licht streepje op te zien :)

Woensdag ga ik weer testen..

11. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

11 feb 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh spannend, wat duurd het wachten dan tot woensdag weer lang.
    Succes, hoop op een megastreep!

Deel Deze Pagina