Herkent iemand dit? Ik zit weer in mijn vruchtbare dagen. Vermoedelijk gister of vandaag mn eisprong. Ik heb vaak rond die vruchtbare dagen meer pijn bij t stoten. Alsof mijn tegen mijn baarmoeder stoot. Het lijkt dan alsof mijn baarmoeder lager ligt. Zijn er vrouwen die dit herkennen?
Ja dit heb ik ook, heel vervelend gevoel. Ik heb het ook wel eens als ik te snel ga zitten. Echt niet fijn ..
Ja, ik heb dat ook, dat mijn baarmoeder zakt en dat ik het voel bij stoten e.d. Maar niet met gaan zitten..
Het lijjt wel een soort kramp in mn baarmoeder. Niet dat ik ongi moet worden maar wel dat er iets aan t rommelen is. Misschien is mijn ei toch wat eerder geweest en is dit een innesteling. Maar ik heb nog steeds dunne afscheiding. Kan dit dan wel bij een mogelijke innesteling?
Volgens mij wel .. Ik had ook in het begin van mijn zwangerschap een raar rommelend gevoel en veel afscheiding. *duim, duim*
Ik heb dat inderdaad ook, eerst steekjes in mijn lies, dat is het groeien van de follikels. Dan steken bij de sprong, en vervolgens 1-2 dagen een dof, hol en pijnlijk gevoel in mijn bm. Doet echt zeer!