Juistem!! Helaas is weekend altijd snel voorbij, maar verlicht het wachten ...ik heb twee weekenden in mijn wachtpëriode
Ik dit weekend nog dan en volgend weekend kan ik testen...Vrijdag ben ik vrij volgende week dus dat komt mooi uit hihihi
als je je ei de 28e hebt gehad ( 27e had je nog een positieve ovulatietest en 24-28 uur daarna springt pas je ei) heb je je innesteling op 4 maart volgens diverse sites qua berekening
dames, als je je eisprong hebt ben je niet meer aan het ontpillen de werkzame stoffen van de pil zijn binnen 24 uur uit je lijf als je stopt met de pil het word ontpillen genoemd omdat je lichaam zelf de cyclus nog niet goed oppakt, maar zodra je een eisprong hebt gehad ben je niet meer aan het ontpillen hoor
Dat was ongever 8-9-10 dagen na mn eisprong.. Toen testte ik ook nog negatief.. Paar dagen later was ie positief! Je innesteling is meestal tussen de 5dpo en 10 dpo, dus bij mij klopte het wel..
Hmm ik denk dat ik mijn eisprong wel heb gehad..Dit denk omdat ik zo'n lange draad slijm heb gehad. (Topic afscheiding). De kwaaltjes kunnen die dan ook niet meer ontpillen zijn?
Ik was snachts wakker geworden van een trekkerig gevoel wat verder niet anders te beschrijven valt als dat. Heel laag onderin mijn buik. Het duurde denk ik zoeen seconde of 30... tot een minuut. Verder geen bloed verloren. Daarna dacht ik de griep te hebben. Verkouden, koude rillingen en sloom.
Als je stopt met de pil slikken is het hormoon 24 uur later uit je lijf, vandaar dat je ook een onttrekkingsbloeding krijgt als je stopt Dus als je een eisprong hebt gehad werkt alles weer en ben je niet aan het ontpillen
Oh daantje fijn om te horen! Ik hbeb denk ik wel eisprong gehad, Maar ik veeg net af bij plassen en had hellderrood Mini druppeltje bloed O nee denk dat niet goed zit Kun jij eens kijken naar mijn temomkaartje
Dat kan volgensmij ook een innestelingsbloeding zijn..heb ergens op dit forum gelezen (misschien wel in dit topic haha soms ben ik een beetje blond ) dat veel vrouwen een innestelingsbloeding zien als een menstruatie..
Innesteling kan pas 5dpo minimaal ik zit op 4 en het was rood. Klein Mini druppel O nee maak me zorgen
Ik had bij Jesse helemaal geen symptomen bij de innesteling Sterker nog toen ik zwanger bleek te zijn had ik helemaal nergens symptomen van en had me in tijden niet zo goed gevoeld. Sorry... Alle maanden daarvoor waarvan ik verwachtte wel zwanger te zijn had ik allerlei kwaaltjes waarschijnlijk omdat ik zo graag zwanger wilde zijn greep ik alles aan om maar mezelf zwanger te voelen...
Ladies, hoe gaat het bij jullie?? Ik zit nu 6 DPO en heb niet heel veel klachten, hier en daar krampen, blok op de maag, temperatuurdipje.. hoe gaat het bij jullie?