van steken in mijn onderbuik tot gevoelige borsten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lobke1, 10 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lobke1

lobke1 Lid

4 jul 2015
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    #1 lobke1, 10 jul 2015
    Laatst bewerkt: 10 jul 2015
    Hallo iedereen,

ik heb vorige week een topic geplaatst "na 9 jaar eindelijk hoop"
    Om een lang verhaal kort te maken: we hebben 6 jaar vruchteloos alles geprobeerd om zwanger te geraken. 2 jaar een pauze genomen omdat ik mentaal gewoon op was. Nu terug opnieuw begonnen en deze keer zonder menopur, clomid, pregnyll.....en ik had een mooi ei van 23 mm!! Dit was nog nooit gebeurd in al die jaren.
    We hebben dus veel geklust en mijn eisprong heb ik duidelijk gevoeld.
    Mijn NOD is 15 juli en ik heb sinds eergisteren pijn in mijn onderbuik. Precies menstruatie krampen, gevoelige borsten, steekjes in mijn lies.....
    Ik heb al gedacht: ik ben zwanger!!! joepie!!! ik heb ook al gedacht: ach wat maak ik mezelf wijs, het zal wel niet.
    Mijn man zei gisteren : je ziet er anders uit. Ik weet niet wat, maar anders.....
    Ik heb dus vanalle gevoelens, een echte rolercoaster.
    Hebben jullie dat ook? Hoop, geen hoop, hoop, het zal wel niet zijn, terug hoop....

2. 1986CHANTAL

1986CHANTAL Fanatiek lid

12 mei 2014
    1.767
    760
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Wat spannend zeg! Het is je ontzettend gegund na die ellendige lange jaren!

Wanneer heb je je eisprong gehad? Weet niet of je het zou willen maar je zou natuurlijk al voorzichtig kunnen testen na 10 dpo.

Liefs Chantal

3. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Ooow meis wat een lange wachttijd! :( het zou je zo gegund zijn ma hey lange wachten! En idd....je zou na 10dpo kunnen testen. Moet ik wel bij zeggen dat ik bij de zwangerschap van mij dochter op 10dpo negatief testte maar op 13 dpo positief! Dus als je het vol kan houden dan zo lang mogelijk proberen vol te houden!
    Ik duim voor je!

4. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Het zou je gegund zijn.. en ik ka je wel zeggen ja het is zo ver, maar het beste is niet te veel in je hoofd halen en gewoon afwachten ..Hoe moeilijk dit is natuurlijk.
    Duim voor je hoor!

5. LilithTempestas

LilithTempestas Actief lid

9 mrt 2015
    277
    0
    16
    Vrouw
    Heel herkenbare verschijnselen! Wij zijn nu bijna een jaar bezig en dat vind ik al belachelijk lang en vervelend, dus ik kan mij heel goed voorstellen wat voor een lange weg je al hebt afgelegd!

Hier nu ook last van mijn borsten en af en toe een steekje in mijn onderbuik. En die onzekerheid he, die is het ergste vind ik. Ik hoop dat ik mijn vriend kan overhalen om morgen een testje te doen (vl wil liever wachten tot volgende week) maar ik ben inmiddels een dag over tijd!

Ik hoop heel erg dat het voor jou dot keer raak is! Het is je enorm gegund!

6. TotosDawn

TotosDawn Niet meer actief

Je andere topic heb ik ook gevolgd en toen ook al crossed fingers voor een wondertje voor jullie!
    De symptomen die je voelt komen me wel bekend voor, zo begon het bij mij ook. Tegelijk ook die onzekerheid!
    Je kan nog zo weinig nu behalve afwachten en wachten tot je kan testen. Gelukkig komt die datum wel erg dichtbij nu!
    Met vroege testen kan je zelfs al vanaf 4 dagen voor je NOD testen. Misschien brengt die je wat meer zekerheid?

7. lobke1

lobke1 Lid

4 jul 2015
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb bij de apotheek een test gehaald die 5 dagen voor je NOD kan gebruikt worden.
    Dus morgenvroeg(zondag) ga ik testen, ik hou het niet meer!
    Het is misschien te vroeg, misschien ook niet.
    Dankje voor alle steun dames

Deel Deze Pagina