Hoi lalalamanon, Ik heb al een paar dagen krampen enzo alleen nu lijkt het minder en voel ik meer iets vaags in mijn vagina, of eigenlijk bij mijn schaambot (ervoor, heel gek). Nu mijn nod nadert ga ik daarom toch weer denken dat ik ongesteld zal worden en het gewoon een vreemde kramp was. Als ik hoest of me inspan met mijn buik dan voel ik wel weer die steken op dat ene plekje. Gek toch he? Wanneer moet jij ongesteld worden?
ja dat heb ik ook bij inspanning, als ik bijvoorbeeld heel hard moet lachen pak ik bij voorbaad mijn buik al vast, hahaha impulsief! ik moet nog 5 dagen wachten, maar als ik nog geen vermoeden heb dat ik ongi wordt ga ik zaterdag al testen. wanneer test jij? groetjes manon
hoi meiden, vraag en antwoord tegelijk eigenlijk.. ik had gister een kramp in me buik alsof ik inderdaad nod zou krijgen maar hij duurde maar ik gok 1 minuut dus k kan niet echt zeggen dat ik een halve dag ofzo pijn in me buik heb gehad. verder heb ik wel buikpijn maar ik heb ook spastische darmen dus ik kan niet voelen of het anders is behalve dus die verkramping gister .. zou dit me innesteling kunnen zijn geweest of is dat wel heel ver gezocht?? ennuh verder heb ik steeds last van een lucht borrelend gevoel vlak boven me schaambot.. meer in het midden maar soms aan de zijkant.. kunnen dus heel makkelijk ook me darmen zijn maar wie weet is het wel wat anders???