Al dagen bedenk ik me 'ik moet ongesteld worden' Maar ik word het maar niet .. Test durf ik ook niet te kopen .. Ik wil het niet weten .. 5e kindje nee nee .. Wij zijn klaar.. Wij waren klaar.. De laatste bevalling is een hel geweest .. Met spoed keizersnede .. Ik durf niet meer te bevallen .. Ik wil niet bevallen .. Niet meer.. De jongste is net 1 jaar 😓 mijn partner heb ik zelfs niks gezegd .. Ik wil niet meer die pijn .. En de vele ziekenhuis opnames de vorige keer .. Ik voelde mij gewoon niet lekker .. Ik genoot niet van mijn zwangerschap daardoor heb ik zo'n schuld gevoel nog heb naar mijn jongste boef .. Finaceel geen probleem .. Ruimte valt een touw aan vast te knopen maar emotioneel ben ik zeker niet toe aan een zwangerschap ., en mijn omgeving gaat het echt niet waarderen denk ik .. Nog een kind 😢 Ik ben zo bang dat er weer een (wonder) baby in mijn buik zit .. Sorry moest het even van mijn afschrijven ... Kom op ongesteldheid.. Overigs ben ik ALTIJD op tijd met mijn menstruatie ... Behalve tijdens de zwangerschappen dan 😪 en zometeen de opmerking 'oh gaan jullie door voor en meisje bah bah ' ik ben gelukkig met mijn 4 boefjes ...
Ohhhh zo herkenbaar. Hier dus wel zwanger van de vijfde. Ook wij waren klaar met zwanger zijn. Ik zit nog in de ontkenningsfase. Dit kindje is gewenst en welkom. Maar er van genieten nee absoluut niet. Hier vier kids 10,9,2 & 1. Kom nu al tijd te kort. Wij hebben ook pas de moed gevonden om het onze familie met 17 weken te vertellen. Je gaat vast reacties krijgen ik zal toch een testje doen. Nou zolang jij nog lekker er niks van af wilt weten zou ik dat ook niet doen. Succes en sterkte!!
Wanneer had je ongesteld moeten worden dan? Als je zwanger zou zijn, is het dan met anti conceptie gebeurt? Of zijn jullie zelf niet voorzichtig geweest? ( vraagje voor je allemaal oordelen over je heen krijg )
Heftig TS, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt zodat je of opgelucht kan zijn of kan "wennen" aan het idee. Hoe dan ook, sterkte!
Ik zou een testje doen! Zo maak je jezelf druk voor misschien iets wat er niet is. Mn eigen moeder had vier kindjes en waren klaar (dachten ze)... Tot dat mijn broertje erbij kwam Ik weet nog dat zij daar heel veel moeite mee had, maar vandaag zou ze het echt voor geen goud willen missen!
Die reactie wou ik inderdaad gaan geven . Ik zou namelijk wel een testje doen. Want als die negatief is, is dat weer een zorg minder!
Ik was ff m'n bericht kwijt .. Nee we zijn niet on voorzichtig geweest.. Ik ben juist nog nooit zo voorzichtig geweest.. Ik zit aan de pil en we gaan zelfs nog voor het zingen de kerk uit ..condoom kan ik niet tegen .. Ik wilde mij zelfs laten helpen.. Maar die stap was ook op dit moment nog te groot zeg maar .. En de gynaecoloog wil het ook niet doen omdat hij mij te jong vind ofzo 😓 Ja na een test weet ik het ja .. Probleem ik heb 4x voor de test al gezegd ik ben zwanger en 4x had ik ook gelijk zonder kwaaltjes dus .. Het is gewoon zo moeilijk hoor en voel me ook echt ff bah .. We gaan over een paar weken trouwen .. M'n jurk .. Ik wilde nooit 5 kindjes .. 4 is echt zat .. 8,4,bijna 3 en 1 jaar dus ... Druk druk nu al die moet zwemmen die moet voetballen en sochtends is het al zo druk .. Ik was juist blij dat ik geen fles meer hoefde te geven .. Mijn zoon 1 jaar is een slechte slaper vanaf zijn geboorte al .. Slaapt overdag 1 A 1,5 uur snachts word hij vaak nog 3 a 4 keer wakker .. Waardoor m'n zoon van bijna 3 ook wakker word .. Slaapkamers zitten naast elkaar ... We hebben nu al niet voldoende nacht rust .. Overdag inhalen geen optie ... Ik ben ook niet ziek geweest dus daar kan het ook niet aan liggen 😩 ik baal er echt van .. En ja sommige kunnen moeilijk zwanger worden dus voel me bijns bezwaard on te zeggen dat ik er niet op zit te wachten .. Niet meer 😩
Zat/zit aan de pil en voor het zingen de kerk uit zeg maar.. Ik ben nu 3 dagen overtijd .. Ik ben altijd stipt op tijd .. Kan me klok erop zetten zeg maar ..
Dat is vaak idd wel zo.. En zelfs mocht het zo zijn zal ik natuurlijk super veel van het kindje houden en uiteindelijk blij zijn met het kadootje (ongelukje vind ik een naar woord voor een kind)
Hier ook drie keer door de anti conceptie zwanger geraakt. En dan heb je er nkg mensen tussen die zeggen dat het in deze tijd niet meer nodig is. Hoe maakt ook niet uit. Als het zo is is het zo. Ik weet zeker dat jullie dat ook samen wel redden. Maar dan is er nog je gevoel. Het vergt echt aanpassen mocht het zo zijn. Hier wil het idee van die vijfde ook maar niet komen. Niks om je voor te schamen. Als ze er eenmaal is komt dat wel. Jij hebt ook het recht om je hart te luchten. En je hoeft je echt niet bezwaard te voelen omdat iemand anders niet zo makkelijk zwanger raakt. Daar kun jij niks aan doen. Ben nu wel benieuwd hoe het nu verder gaat. Of je zwanger bent en hoe je gevoel dan blijkt te zijn.
Mijn familie reageerde met heh zo lang al nou gefeliciteerd. Mijn schoonvader riep oneven aantal kan niet dus die zesde moet ook nog even. Schoonmoeder was in shock en heeft zoonlief nog even verteld dat hij nu wel echt knipknip moet laten doen. Het waren de vrienden die schaamteloos zeiden: geintje zeker? Niet? Foutje? Nee niks foutje. De liefde bedrijven met mijn geliefde is nooit een foutje. Dat daar een cadeautje uit voort komt is een verassing.
Ik doe even met je mee, Monique. Onze baby is nu 6 maanden oud. We hadden haar niet gepland en een zware zwangerschap tijdens de studie is gewoon niet zo handig. Ik heb altijd wel moeder willen en dat het zo snel ging was zeer bijzonder (ook een cadeau zoals Matonneke het noemt). Maar nu ik ook weer 3 dagen overtijd ben met een paar symptomen heb ik ook die spanning met het idee 'nee toch'? Het maakt alles zo ingewikkeld weer, terwijl net alles op de rit begon te komen. Ik heb besloten morgen een test te doen, hopelijk neemt die mijn onzekerheid weg. Sterkte Monique!