Symptomen: kachel in de buik

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Frambloosje, 25 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saren

Saren Actief lid

7 jun 2012
    329
    23
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!
    Hier ook een kacheltje in de buik met name 's avonds dan gloeit mijn buik gewoon.
    Ik heb het sowieso veel warmer maar het is nu ook warmer weer natuurlijk.

2. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Gefeliciteerd! Misschien ben je wel al langer zwanger? Hoe was het de laatste keer dan met dat bruin bij het afvegen? Was dat lang?

3. Frambloosje

24 jun 2012
    93
    0
    0
    NH
    Dank jullie wel! :)

Dat afvegen met iets bruin resulteerde 3dgn later in een heftige ongesteldheid. Ik denk dat die maand het ' het was er bijna maar nog niet helemaal'

Ik kan het nogsteeds niet geloven en heb vanavond nog een test gedaan en nogsteeds knalpositief.

Het kacheltje heb ik nogsteeds, mn ' s avonds. Gevoel alsof er een kiezeltje in mijn baarmoeder zit. Geen misselijkheid. Aderen zichtbaar in de borsten. Lich temp wat hoger en constant. Trekkende baarmoeder (uitstraling naar de liezen) en tot ergenis van mijn partner... Winderigheid. Haha

4. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Is het bij jou ook zichtbaar waar het warm is? Ik had gisteravond rode vlekjes (van een warme huid) en warm gevoel van buiten als je je hand er op legde rechts onder mijn navel namelijk..

5. Frambloosje

24 jun 2012
    93
    0
    0
    NH
    Ik zie het niet. Ik voel het van binnen. Als je echt nieuwsgierig bent kan je wellicht al testen met de 2 voor €5,- test van Kruidvat. Deze zijn gevoelig en ik was 5 dgn voor NOD knal positief.

Spannend!

6. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    De kans dat ik zwanger ben is zo klein dat ik mezelf die teststress nog niet wil aandoen ;) moet morgen en overmorgen ook gewoon werken dus om dat voor werk te doen is ook niet echt chill. Zaterdag misschien ;) heb jij zo vroeg al pos getest? Fijn! Wel in de ochtend?

7. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    herkenbaar hoor! met name de eerste week ( 4 weken zwangerschap) nu valt het me wat minder op ( al ben ik wel een het werk geweest in de avond, dus misschien heb ik er minder op gelet haha)

8. Frambloosje

24 jun 2012
    93
    0
    0
    NH
    #28 Frambloosje, 2 aug 2012
    Laatst bewerkt: 2 aug 2012
    Ik heb de eerste test in de ochtend getest ivm hogere conc. HCG. Deze was 5 dgn voor nod pos.
    3 dgn later weer getest, alleen toen 's avonds, omdat ik het niet geloofde. Deze was ook positief.

Ik wilde zelf graag weten waar ik aan toe was, daarom vrij vroeg getest en op één of andere manier vertelde mij iets van binnen dat het deze maand gewoon 'raak' zou zijn.

9. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Leuk! En fijn dat je al zo vroeg pos teste. Vanaf wanneer had je het gevoel dat het 'raak'was? Ik ben heel erg blij voor je. Geniet ervan! :D

10. Frambloosje

24 jun 2012
    93
    0
    0
    NH
    positieve ovulatietest gehad op 15 juli. Zowel vóór, tijdens en na de eisprong flink van bil gegaan.
    Rond de dag dat ik ontzettende buikkrampen had. 5 dagen na de positieve ovulatietest.
    Soort instinctief gevoel.

11. Frambloosje

24 jun 2012
    93
    0
    0
    NH
    Ik hoop dat jij ook binnenkort positief test. :)

12. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16
    he ts,

Gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Ik ben nu 25 weken en ben nog steeds een verwarming.
    Ik heb soms het gevoel dat ik echt gloei vooral mijn voeten en handen

13. Frambloosje

24 jun 2012
    93
    0
    0
    NH
    Mijn handen en voeten zijn ook 'gloeiers'.

Deel Deze Pagina