Ik ben eigenlijk wel benieuwd wanneer er een zichtbaar buikje begint te komen. Alhoewel dit voor iedereen wel anders zal zijn hoor ik dit graag. Ik ben niet zo groot. 1.63m en (nog steeds) rond de 53,5 kg. De ene dag denk ik al een klein bol buikje te zien, maar de dag daarop kan die alweer helemaal plat zijn. Wat is jullie ervaring hiermee? En hoe zit het met de kilootjes? Ik heb op wat krampjes en een beetje pijnlijke ontlasting na verder weinig kwaaltjes. Liefs
Bij mijn 1e 3 zwangerschappen hoefde ik pas rond 16/17 weken een zwangerschapsbroek aan, en toen begonnen de kilo's ook pas te komen. Bij deze mocht ik al in zo'n broek lopen met 6 weken. Maar de kilo's komen er (gelukkig) nog niet bij. Afwachten dus, iedere vrouw is anders zwanger. Groetjes, brenda
bij mij kwamen de kilo's er naar een week of 6 aan en met 11 weken moest ik continu positiekleding aan. vanaf week 8 kon ik het af met een elastiekje in me knoopgat. ik ben nu 14,5 weken zwanger en in totaal ruim 5 kilo aangekomen. woog 68 en nu dus 73,4. ik moet zeggen dat ik nu niet meer zo snel aankom als in het begin. wel groeit me buik heel snel maar dit vind ik wel leuk kan ik lekker showe
ik heb sinds 3 weken zwangerschaps kleren aan. ik lijk wel bina zes maaanden zwanger! Heel erg snel groeit het deze keer! bij mijn eerste was het pas rond de 5 6 maanden zien!
bij een eerste zwangerschap begin een buik zo rond de 15 weken geloof ik ligt er uiteraard ook aan ben je slank of volslank of erg dik van jezelf bij mijn eerste begon mijn buik pas met 20 weken had van mezelf flink wat buikvet ook dus vandaar denk ik ook maar nu begon mijn buik al wel heel snel ook niet zo gek omdat het er 2 zijn er staat een foto van mijn buik met 8 weken geloof ik in mijn album
Ik moet zeggen dat bij mij nu mijn broeken en rokken met ritsen of knoop ook echt krapjes beginnen te zitten.
bij mijn twee zwangerschappen zag je al vrij snel een buikje allebei begonnen tusse 14- 17 weken bij deze ietske sneller bij mijn eerste zwangerschap ben ik 28 kilo bijgekomen help (1M72 groot en 59 kilo) woog dus op het einde rond de 87 kilo bij deze zwangerschap ben ik nu op 24 weken nog maar 6 kilo bij gekomen