Sinds vorige week maandag heb ik zwangerschapsverlof (jeej!) en sinds afgelopen zaterdag ben ik in en in moe. Zo moe dat ik uiterlijk rond half 11 's ochtends mn energie van de dag heb verspeeld en mn armen optillen soms al te zwaar is. Wat eten helpt dan vaak wel iets (in ieder geval met het bewegen) maar veel wordt de dag dan niet meer waardoor ik ook een erg kort lontje heb. Ik dacht dat dit te maken had met de start van mn verlof en het moeten bijkomen van het werken icm laatste loodjes. Maar we zijn bijna een week verder en ik heb er nog steeds last van. Ik heb mn dochter al bij oma laten slapen en heb zelf zoveel geslapen als ik maar kon, maar amper verbetering. Nu ben ik wel lekker verkouden sinds dinsdag. Zou dat een oorzaak kunnen zijn dat ik er al op zaterdag last van had? Slapen gaat, relatief gezien, best aardig: Tussen alle plaspauzes en omdraaiingen door slaap ik best diep. Overdag ga ik vaak nog een uurtje slapen (mits mn dochter wil) Vanmorgen alleen dochter/mezelf aangekleed, dochter naar creche gebracht en even langs de winkel om gordijnen op te halen. Terwijl ik terugliep van de winkel naar de auto voelde ik alweer die vreselijke moeheid en werd ik wat afwezig/draaierig en ik moet dan in de auto echt mn best doen om de aandacht op de weg te houden en niet afwezig te gaan staren tijdens het rijden. En het was pas half 10 Bloeddruk was 1 week terug nog 120/70 nadat hij een hele tijd laag is geweest (onderdruk van 55) en ik heb eigenlijk nog nooit een laag ijzergehalte gehad. Laatste meting was 7,8 met 26 weken. Wat zou het kunnen zijn of hoort dit er gewoon bij? Ik kan het niet meer zo herinneren van vorige keer. Mocht het na het weekend nog zo zijn, dan zal ik de vk wel even bellen maar misschien hebben jullie ideeën of tips?
Hoi, Ik vind het lastig te zeggen, het kan ontlading van werk zijn. Vermoeidheid. Maar ik zou het gewoon even overleggen met de vk en haar voor het weekend al even bellen! Lijkt me wel fijn met het verhaal wat je verteld. Groeten Evelien