licht bloed verlies voor NOD

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 1987petra, 1 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1987petra

1987petra Lid

27 mrt 2014
    53
    0
    6
    werk in de gehandicaptenzorg
    Tienray
    Hallo dames, is al weer even geleden dat ik op het forum ben geweest, dit omdat ik dan wat minder bezig ben met het zwanger worden en ik me dan niet zo druk er over zou maken.

Maar nu heb ik al zo'n 2 á 3 dagen last van licht bloed verlies, dit is echt knal rood bloed en vrij weinig alleen bij het afvegen en zit ook niet in mijn inlegkruisje. Het ruikt ook niet naar mestruatie bloed. zou dit de innestelingsbloeding kunnen zijn?
    Verder had ik laatst beetje last van een misselijk gevoel/ brok in mijn keel zeg maar. maar verder heb nergens last van.

morgen zou ik trouwens ongesteld moeten worden, ben het redelijk regelmatig.

ben benieuwd wat jullie er van denken en jullie ervaring hier mee is.

2. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik durf als het om bloed gaat niet veel meer erover te zeggen...
    Bij mij is het 2 keer van bruin naar rood over gegaan voor mijn nod en op nod toch ongesteld geworden.
    (ondanks verschillende zwangerschapsverschijnselen)
    Maar bij jou is het gelijk rood en alleen bij afvegen, dus zou best kunnen dat het wel positief is...
    Succes!

3. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Denk dat je menstruatie vroeg was. Als je regelmatig bent, zou dit wel een hele late innesteling zijn. Bovendien houdt dat bloeden meestal niet dagen aan.. :(

4. 1987petra

1987petra Lid

27 mrt 2014
    53
    0
    6
    werk in de gehandicaptenzorg
    Tienray
    Maar dit is absoluut anders dan een menstruatie, want het bloed is heel anders als dit.

Maar ik wacht wel af tot na morgen.

Deel Deze Pagina