Symptomen met pieken en dalen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Luckymom, 27 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Heb jij last van (sterke) pieken en dalen wat betreft zwangerschapsymptomen?

1. Ja, de ene keer voel en merk ik van alles aan mijn lichaam, de andere keer merk ik er helemaal niets

2. Nee, ik heb continue zwangerschapssymptomen.

3. Ik weet niet, ben nog niet zo lang zwanger.

4. Het wisselt wel bij mij, maar de symptomen zijn nooit helemaal weg.

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Pfff...wat ben ik blij dat er meer meiden zijn die de ene dag heel veel symptomen hebben en de volgende dag haast niets! Ik word er ook super onzeker van! Als ik haast niets meer voel, ben ik ineens erg bang dat het mis gaat! Wat een onzekerheid, die eerste maanden zeg...

2. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0
    Hahahah, dat heb ik nou ook! Heb het gevoel dat ze groter zijn (shirtjes zitten strakker) maar ze zien er niet groter uit. Verder heb ik ook die ontzettende schommelingen. De ene dag voel ik dingen die ik nog nooit heb gevoeld en ben ik er echt van overtuigd dat ik zwanger ben, het andere moment voel ik niets.
    Ik voel me trouwens verder topfit, ben goedgehumeurd, vrolijk! Over drie dagen mag ik testen maar ik zie er nu al tegenop. Straks is het negatief...ik denk dat ik nog maar even wacht, of niet? Mmmm misschien toch maar gewoon testen dan is de spanning ook weg. Heb echt van die zenuwachtige vlagen met kriebels in de buik. Wordt er een beetje gek van.

3. angels

angels Lid

30 okt 2006
    62
    0
    0
    Heel herken baar allemaal.
    Het eerste wat ik sçhtends doe is eerst kijken of mn borsten nog steeds groter zijn dan normaal, en daarna de slipjescheck.

En als ik een dagje niet misselijk ben begin ik meteen te twijfelen terwijl de dag erna zou ik willen dat ik er meer vangenoten had en ben ik zo misselijk als het maar zijn kan!

4. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Hahaha, leuk woord de slipjescheck! Dat doe ik ook! Elke keer dat ik naar de wc ga kijk ik meteen even en ook bij het afvegen kijk ik of het allemaal helder is :oops:

Deel Deze Pagina