symptomen minder ?

Discussion in 'Zwangerschap' started by sjustine90, Apr 5, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sjustine90

Mar 28, 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

Hopelijk kunnen jullie me geruststellen..
    weet sinds 3 weken dat ik zwanger Ben, ben nu rond de 8 weken had een super knallende positieve test.

nu is het zo dat mijn symptomen afnemen ik heb een hele week last gehad Van misselijkheid zo erg dat ik niet eens kon eten en medicijnen heb gehad van de dokter + de pijnlijke borsten heb ik ook nier meer nu heb ik alleen nog wat buikkramp en HEEL AF EN TOE last VSN misselijkheid dat er nog een beetje zuur naar boven komt, is dit iets om me zorgen over te maken ? heb 11 april pas me eerste echo 😪

2. sjustine90

Mar 28, 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    nu vergeet ik Er ook bij te zeggen dat ik opnieuw een test heb gekocht eb deze was OPPEENS licht positief ? terwijl dit me 8e week is lijkt het mij dat deze heel duidelijk moet zijn ik moet er wel bij vertellen dat ik daarvoor heel veel sap heb gedronken

3. Marijn

Marijn Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,551
    25
    48
    Och meid, wat een onzekerheid. Bij mij waren dit geen goede tekens en werd het dan een miskraam. Maar het hoeft echt niet zo te zijn... Ik zou voor je gemoedsrust bellen met je verloskundige of met het ziekenhuis, dan kan je meestal heel snel al terecht voor een echo. Sterkte!

4. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

Aug 29, 2012
    1,834
    0
    36
    Female
    Limburg
    Bij mij ging het op en af met de klachten. Ben nooit misselijk geweest gelukkig. Maar bijv. dan had ik een paar weken last van mijn borsten en dan plots was het weer helemaal verdwenen. Wil niets zeggen. Voelde me op en af echt zwanger;)

En die lichte test lijkt me dat het door het vele sap drinken komt.

Ik zou gewoon af wachten tot de eerste echo en mocht je je echt zorgen maken dan de VK of gyn bellen.

5. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

Apr 6, 2012
    2,254
    1
    0
    mijn gezinneke
    wil niks je zwangerschaptest ligt word miskraam is
    het is namelijk hoe verder je zwanger bent de test ligter
    heb ik wel eens paar x gelezen hier op de forum.

als je echt zorgen maakt maandag even vk bellen
    beter 10 x teveel bellen dan 1 x te weinig

Share This Page