Ik zit met volgende probleem al sinds afgelopen zaterdag aan het testen en al mijn testen slaan licht positief uit. van de week bloedtest laten doen en kwam niet zwanger uit. maar mijn menstruatie blijft weg gisteren ongi moeten worden. vanmorgen misselijk niet normaal toch weer test gedaan en zie weer duidelijk tweede streep. heb wel moeite moeten doen om hem op de foto.te zetten maar ik kan hem nu ook zien op de foto. willen jullie eens kijken ik weet het gewoon niet meer gek wordt ik ervan vanmorgen voelde ik me echt zwanger.
Een bloedtest toont vaak eerder aan dat je zwanger bent dan een urinetest. Bloedtest is negatief. Dus vrees dat je (nog) niet zwanger bent. Zie ook geen (duidelijk) tweede streepje op je test . Aangezien je al vanaf zaterdag zegt licht positief te testen, zou er nu toch echt een heel duidelijk tweede streepje zichtbaar moeten zijn en die is er dus niet. Conclusie: ik denk niet zwanger helaas. Misschien een latere eisprong gehad en dan is je NOD dus ook later. Dus je cyclus kan dit keer gewoon wat langer zijn. Anders even een CB Digitaal kopen die zegt "zwanger/niet zwanger" + eventuele wekenindicator. Dan zie je direct staan of je zwanger bent of niet en hoef je je ook niet blind te staren op hele lichte streepjes die er al dan niet staan. Heel veel succes! Hoop dat je gauw duidelijkheid hebt: of een duidelijke zwangerschapstest die geen twijfel geeft of dat je menstruatie doorbreekt en je verder kunt met de volgende ronde. Aanvulling: je vriend is gesteriliseerd en je dacht in januari ook al zwanger te zijn? Ben je sindsdien niet meer ongesteld geweest dan?
Sorry die relatie met die jongen is meer dan een jaar geleden stuk gelopen heb een nieuwe vriend die niet is gestereliceerd.
En heb uitgerekend dat het vandaag pas de dag is dat ik kan testen en vorige testen waren echt twijfel gevallen maar deze stond er binnen 5 min. en wel.duidelijker als de testen ervoor
Ik ben gaan googlen en lees heel veel verhalen van vrouwen die positieve urine test en negatieve bloedtest dus het kan wel. staan genoeg verhalen over en dat ze dus ook echt zwanger waren een 9 maanden later een pracht kind hebben gekregen dus het kan wel. wil me daar geen hoop mee geven maar veel schrijven dat het absoluut niet kan maar kan dus wel
Ik zie ook geen 2e streep, maar als je er zelf zo over twijfelt, haal dan idd zo'n digitale test met wekenindicator.
Heb ik net gehaald. doe ik morgen vroeg of zondag. mits ik ongesteld wordt. bedankt allemaal ik ga zo ie zo donderdag ff langs de huisarts.
ook ik zie geen 2 streepjes. Wel dat je elke dag een nieuw onderwerp aan maakt met het zelfde verhaal. Ik denk, en dat bedoel ik niet lullig dat je te graag per ongeluk zwanger wil worden. Ik zie meerdere van dit soort berichten en tot nu bleek je nog steeds niet zwanger te zijn. wanneer heb je je laatste pil geslikt? dan weet je toch ongeveer wanneer je ongesteld moet worden?
ik heb je test gekeken zie ook geen tweede streep denk echt dat je niet zwanger bent.elke cycles is ook anders een is kort ander lang
Ja misschien wel ik heb al een zoontje van 3 nu helaas gescheiden. zou idd best wel een kindje of 2 bij willen hihi.. maar deze keer was ik echt bang dat het zo zou zijn en heb ik het me verbeeld ook al vind ik dat je jezelf 10 keer verbeelden dat er een tweede streep staat wel veel. maar ik laat het rusten nu voor de ene kant toch wel opgelucht dat het waarschijnlijk niks is. ik ben een jaar alleen geweest en sinds 7 weken een nieuwe vriend en dat is nog heel onzeker. ik heb best veel mee gemaakt op relatie gebied en.dat heeft wat littekens achter gelaten dus is ook beter. ik vond het zwanger zijn echt geweldig en ben soms jaloers op vrouwen die zwanger zijn. Bedankt voor jullie reacties en idd het komt beetje wanhopig over omdat ik alweer zat te denken van misschien straks wel weer echo's een mooi buikje een mooi nieuw leventje. maar moet nog ff geduld hebben moet nog veel verwerken
ik snap je wel. Ik wilde heel graag kinderen en mn vriend nog niet heb me ook heel vaak verbeeld dat ik door de pil heen zwanger zou zijn, en linkte elke klacht aan een mogelijke zwangerschap. heb dan ook wel wat testen versleten. op een gegeven moment moet je het naast je leggen, je tijd komt vast nog wel. je hebt een kleine geniet daar van en zorg dat je relatie eerst sterk genoeg is, ik ga er vanuit dat je geen alleenstaande moeder van 2 kinderen wil zijn. ik heb ook geduld moeten hebben.
Wie kan mij nog even antwoord geven op.het volgende. ik heb een ontzettende gezeurende pijn in mijn buik maar nog geen spatje bloed ook ben ik ontzettend misselijk en heb gevoel dat ik elk moment boven de w.c. hang. aangezien ik toch hoogst waarschijnlijk niet zwanger ben maak ik me toch wel klein beetje zorgen vanwege die klachten mijn ongi had vandaag echt al moeten komen ben nu bang dat er iets niet goed zit. stel dat het vroegtijdig mis zou zijn gegaan had ik toch gewoon ongi moeten worden? Het kan natuurlijk dat ik ongi ga worden maar zoveel last als nu heb ik nooit gehad. heb ook best wel wat witte uitvloeiing